Fitness Seller

Steroiden maken je een echte vent

Tis inmiddels 104 hihihihi :p

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Duidelijk.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Heb je last van de warmte, nu al..haha.

Waarom kom ik nu nooit eens zo een agressieve schooljongen in het echie tegen, heel vreemd, zou het aan mij liggen....:D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Ja, voor ieders zelfbescherming !
Haha

Peace, me gone......:cool:

Gast gedraag je es naar je leeftijd. Je bent 46 jaar en zit als een klein kind iedereen een beetje te stangen hier. Als je dat niet door hebt ben je echt niet helemaal ontwikkeld op verstandelijk gebied

ohja ik zie het hij is zelfs kleiner dan ik , en weegt bijna 10 kilo zwaarder.

effe off topic @ Stal1n

Ik zat effe je PR te bekijken maar je deadlift is aardig zwaar.
Netjes hoor.

ik deadlift maar 1x /maand of zo :cool:
enfin ja....ik vind 190 nog steeds niks indrukwekkends. bij 250 mag je trots beginne zijn.
verder moet je gewoon je benen trainen tot je bijna flauw valt, dat help je lift echt goed.

vandaag nog n PR squat gedaan, off of on cycle - gewoon trainene tot de dood...morgen weer als n gehandicapte door de straat :D

• Topic Starter Topic Starter
Er is in de wetenschap, op één geval na, geen bewijs over een mogelijke link tussen AAS en kanker. Oxymetholon is gelinkt aan leverkanker.

Netzoals longkankeren de connectie met roken niet officeel wetenschappelijk bewezen is ? kom op man, dat meen je toch niet. gebruik toch eens je gezonde verstand. AAS stimuleren processen, en als jij aanleg heb voor kanker kan dit ook gestimuleerd worden, afhankelijk van de verschillende factoren maar risico zit er zeker in!

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

kansloos topic.

vent zijn zit in je hart. hormonen veraneren je gedrag mss een beetje, maar niet veel. hoogstens versterkt het wat er al in zit....

beter n lock. en een permaban voor de AAS sectie voor de haters, irritante ventjes...

Nou ik denk dat als iemand onzeker is en weinig zelfvertrouwen heeft met AAS meer zelfvertrouwen en zekerheid krijgt! het werkt nl in op de hersens.
Daarbij worden ze vaak mannelijker van uiterlijk (als het goed is tenminste)

Nou ik denk dat als iemand onzeker is en weinig zelfvertrouwen heeft met AAS meer zelfvertrouwen en zekerheid krijgt! het werkt nl in op de hersens.
Daarbij worden ze vaak mannelijker van uiterlijk (als het goed is tenminste)

dat weet ik niet. ik ben namelijk van mezelf al een vrij ondernemend ventje. en on cycle ben ik niet bepaald agressiever ???
voor de meesten zit dat hier gewoon tussen hun oren.

hoe onzekere mensen reageren op aas weet ik niet. jij ook niet blijkbaar.

en AAS, veranderen die je gezicht? voeding, grote dikke vette hoeveelheden calorien wél, maar aas? ???

ik nog steeds even lelijk als voor ik aas nam, dus ik weet eigenlihk niet waar je dat zo vandaan haalt.

kan dit topic nou eindelijk dicht?!

Meer discipline en volharding maken je denk ik een man. Niet roids..

Heb je last van de warmte, nu al..haha.

Waarom kom ik nu nooit eens zo een agressieve schooljongen in het echie tegen, heel vreemd, zou het aan mij liggen....:D

IEDEREEN is bang voor Steven Seagal, dat weet je toch wel?:D

Ik ben btw geen schooljongen, maar een universiteitsjongen; er is wel degelijk een verschil!

Ook was het vandaag lekker warm in Nederland. En in Aruba? Daar is het toch altijd heet? Wordt je waarschijnlijk heel vervelend en eigenwijs van...

Laatst bewerkt:
IEDEREEN is zowiezo 10kg zwaarder dan jouw bro

heey ****er haal dat onderschrift ff weg,anders laat ik het weghalen...bo&*)#e

hahahah, das waar ben eenmaal ecto he.
Bij mijn handtekeing zet ik morgen wel primo BIJ :D

ik deadlift maar 1x /maand of zo :cool:
enfin ja....ik vind 190 nog steeds niks indrukwekkends. bij 250 mag je trots beginne zijn.
verder moet je gewoon je benen trainen tot je bijna flauw valt, dat help je lift echt goed.

vandaag nog n PR squat gedaan, off of on cycle - gewoon trainene tot de dood...morgen weer als n gehandicapte door de straat :D

indrukwekkend hoor, ik ben blij dat ik de 120kg deadlift pfff laat staan 190kg
Nou train ik ook niet heel veel onder rug (snel last van me onderug).

Laatst bewerkt:
indrukwekkend hoor, ik ben blij dat ik de 120kg deadlift pfff laat staan 190kg
Nou train ik ook niet heel veel onder rug (snel last van me onderug).

Niet veel je onderrug trainen omdat je snel last hebt van je onderrug lijkt misschien logisch, maar is het niet bro. Ik zou als ik jou was elke week 4 setjes deadliften al is het maar met 120kg. Versterk die boel ;)

Netzoals longkankeren de connectie met roken niet officeel wetenschappelijk bewezen is ? kom op man, dat meen je toch niet. gebruik toch eens je gezonde verstand. AAS stimuleren processen, en als jij aanleg heb voor kanker kan dit ook gestimuleerd worden, afhankelijk van de verschillende factoren maar risico zit er zeker in!
Geniaal dit soort reacties. Gewoon ff de onderbuik laten spreken, napraten wat de publieke opinie denkt en wat de overheid probeert te insinueren zonder een poot om op te staan. **** science, wij weten wel hoe het echt zit, toch?

De schadelijkheid van AAS is één van de meest overdreven zaken als we het hebben over misbruik van drugs. AAS zijn wetenschappelijk bewezen minder schadelijk dan cannabis, alcohol, tabbak, en bijna alle hard drugs bij elkaar. Bovendien moet je het al enorm gek maken om überhaupt permanente schade op te lopen. Mensen die gestorven zijn door AAS gebruik kan je op twee handen tellen, zelfs NECEDO staat met de mond vol tanden als men er naar vraagt.

Maar goed kennelijk zijn al die wetenschappers maar wat aan het prutsen, AAS veroorzaakt kanker zeg ik je, dat moet haast gewoon met al die processen die het in gang zet!! Oh ja en je pik krimpt, van je ballen blijft haast niets over en je hart en lever kunnen ook elk moment falen :eek:

Maar goed kennelijk zijn al die wetenschappers maar wat aan het prutsen, AAS veroorzaakt kanker zeg ik je, dat moet haast gewoon met al die processen die het in gang zet!! Oh ja en je pik krimpt, van je ballen blijft haast niets over en je hart en lever kunnen ook elk moment falen :eek:

Ik durf nu nooit meer te kuren... :(

Niet veel je onderrug trainen omdat je snel last hebt van je onderrug lijkt misschien logisch, maar is het niet bro. Ik zou als ik jou was elke week 4 setjes deadliften al is het maar met 120kg. Versterk die boel ;)

Daarom doe ik het wel , maar soms om de week meestal 1 x per week.
Maar zwaarder doe ik niet meer je moet hem echt correct uitvoeren want anders is het een echte rug sloper.

Maar ik ben het zeker eens met je reactie jaytjuh.

a. je komt nooit buiten
b. je zit op een eiland, afgesneden van de rest van de wereld
c. je bent zo een zageman dat iedereen in een wijde boog rond je loopt
d. al het bovenstaande

ik gok op d.

B klinkt overigens zeer aantrekkelijk, ik teken er voor.:)

Ships excuus, trap er toch weer in, nu echt laatste hier !

Laatst bewerkt:
Bwa, ik ken er wel 1 die jaar in jaar uit, zonder nakuur of wat dan ook voluit met orals gaan kuren is (nog steeds trouwens). Knobbel op zen lever laten weghalen en een contiue last van hoge bloeddruk. Nuja, we spreken dan wel over mooiboys die meer orals slikken dan eten. Van gewoon kuren zal je niet doodgaan, laat staan permanente schade oplopen. Daarmee heb ik wel niks over de nadelen gezegd natuurlijk

h**ren,h**ren,h**ren,beffuh,beffuh,beffuh,likkuh likkuh likkuh,aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
sorry,de dokter zegt dat het door de roids komt,kan er niks aan doen
neukuh neukuh,neukuh,pijpuh pijpuh aaaaahhhhhhhh

ontopic,

Een goed vriend van me, van vroeger was een paar jaar flink aant trainen niet groeien, mager manneke altyd slechte voeding denk ik, ook weinig zelfvertrouwen, en weinig succes bij de vrouwtjes.

Zie ik de beste man een 4 maandjes later weer echt 2 x zo groot vol zelfvertrouwen en ja succes bij de vrouwtjes, in zijn geval waren aas de juiste optie, en hebben hem een vent gemaakt vol zelfvertrouwen.
:rolleyes:

Terug
Naar boven