Fitness Seller

Shocking News steroïden onder jongeren

Eigenlijk zijn die cleane kneiters net zo misleidend. Die selectie 'cleane kneiters' van hun zijn ook stuk voor stuk personen met goeie genen (misschien zijn er uitzonderingen, eigenkracht.nl is m'n startpagina niet). En als je zelf die goeie genen niet hebt ga je dat ook nooit bereiken zonder AAS.

Eens, het is een sport die met twee maten meet :mad:

Eigenlijk zijn die cleane kneiters net zo misleidend. Die selectie 'cleane kneiters' van hun zijn ook stuk voor stuk personen met goeie genen (misschien zijn er uitzonderingen, eigenkracht.nl is m'n startpagina niet). En als je zelf die goeie genen niet hebt ga je dat ook nooit bereiken zonder AAS.

Dus eigenlijk is goede genen hebben nog minder eerlijk dan gear gebruiken.

Dus eigenlijk is goede genen hebben nog minder eerlijk dan gear gebruiken.
Ja. Gear kan iedereen kopen. Goede genen word je mee geboren of niet. En sommigen worden geboren met de noodzaak om zichzelf als TRUE NATURAL te profileren en hebben daarbij het oneindige intellect om bijvoorbeeld een natuurwet zoals de 1,2,3-regel te formuleren.

Het leven is oneerlijk.

Laatst bewerkt:
Ja. Gear kan iedereen kopen. Goede genen word je mee geboren of niet. En sommige worden geboren met de noodzaak om zichzelf als TRUE NATURAL te profileren en hebben daarbij het oneindige intellect om bijvoorbeeld een natuurwet zoals de 1,2,3-regel te formuleren.

Het leven is oneerlijk.

Ik zeg ook altijd dat ik natty ben hoor

En niemand die er aan twijfelt :trollface:

Verschilt ook enorm per locatie valt mij op, ik kom in redelijk wat basic fit gyms in het midden en zuiden van het land, verschil is echt enorm.

Ik train ook bij basic fit, en bij de basic fit waar ik het meest komt juiced denk ik nog geen 10%, een basic fit 4 kilometer verderop lijkt t wel alsof maar 10% niet juiced :p

Cleane kneiters. Damn man :D

Ghehe hoe komen ze nou weer op de naam "Cleane kneiters" Dat slaat toch compleet alles mis, net of er twijfelende jongere zoiets doms gaan lezen en zo van de AAS afblijven.
Cleane Kneiters van Eigen Kracht

Het niveau is helaas erg achteruit gegaan toen de slimste medewerker van de dopingautoriteit overleden is een half jaar geleden.

Ghehe hoe komen ze nou weer op de naam "Cleane kneiters" Dat slaat toch compleet alles mis, net of er twijfelende jongere zoiets doms gaan lezen en zo van de AAS afblijven.
Cleane Kneiters van Eigen Kracht

Het niveau is helaas erg achteruit gegaan toen de slimste medewerker van de dopingautoriteit overleden is een half jaar geleden.

Ben benieuwd welke medewerker jij bedoeld. Ik heb ze daar nooit snugger gevonden.

Dat zal Bart Coumans zijn.

Dit heeft artikel heeft al mijn twijfels weggenomen om op jonge leeftijd te gaan gebruiken!
Als 1 schaap over de dam is dan volgen er meer nu ben ik niet meer alleen !

H
Dat klopt ik, na een uurtje crossfit op maandag avond een hartstilstand.

Had hij een aangeboren hartafwijking?

Is een serieuze vraag, voor het geval dat iemand denk dat ik grappig probeer te doen.

Er is laatst een kennis van mij overleden aan een gescheurde aorta na het sporten, blijf het elke keer toch heel onwerkelijk vinden wanneer sporters plots dood neer vallen.

H

Had hij een aangeboren hartafwijking?

Is een serieuze vraag, voor het geval dat iemand denk dat ik grappig probeer te doen.

Er is laatst een kennis van mij overleden aan een gescheurde aorta na het sporten, blijf het elke keer toch heel onwerkelijk vinden wanneer sporters plots dood neer vallen.

Stuur je een pm

Ik hoor de hele tijd over goede genen. Zijn goede natural genen ook een voorbode om met aas veel meer te groeien dan iemand die moeilijk gaint? Laat ik het op me eigen betrekken, ik gain uitermate moeilijk maar bezit erg veel kracht. Gain ik met aas dan ook waarschijnlijk minder hard dan een willekeurig iemand, maar zal ik in verhouding met kracht wel hard gaan?

Of zijn mensen met natuurlijk goede genen, juist de mensen met een natuurlijk hoog test level en worden de kaarten wat betreft goede genen opnieuw gedeeld als we allemaal aan de test zouden gaan?

Overigens mis ik wel wat info over de studie over "normal men". Zijn dit jonge mannen? Met of zonder trainingservaring? Ik vind 97kg bankdrukken als begin stat behoorlijk indrukwekkend.

Ik mis ook wat info over hun training. Ik twijfel aan de uitvoering hier van. Als beginner is 10kg op je 1rm winnen bijzonder weinig na 10 weken training.

Ik hoor de hele tijd over goede genen. Zijn goede natural genen ook een voorbode om met aas veel meer te groeien dan iemand die moeilijk gaint? Laat ik het op me eigen betrekken, ik gain uitermate moeilijk maar bezit erg veel kracht. Gain ik met aas dan ook waarschijnlijk minder hard dan een willekeurig iemand, maar zal ik in verhouding met kracht wel hard gaan?

Of zijn mensen met natuurlijk goede genen, juist de mensen met een natuurlijk hoog test level en worden de kaarten wat betreft goede genen opnieuw gedeeld als we allemaal aan de test zouden gaan?

Nee die aanname kun je niet maken op die manier. Er komt meer kijken bij het goed aan kunnen zetten van (vetvrije) massa, dan alleen maar de anabole steroïden in je bloed. Denk bijvoorbeeld aan Myostatine, maar ook aan andere lichaamseigen hormonen die geen anabole en/of steroïde werking hebben.

Eigenlijk kun je geen van de aannames maken die je doet, want het is zo zwart-wit niet.

Terug
Naar boven