Fitness Seller

Shocking News steroïden onder jongeren

Als je 200kg wilt benchen moet je ook minimaal 100+kg wegen. in de -83 zijn er zelfs maar een handjevol elite lifters die 200kg benchen. De makkelijkste manier, natty, om deze grote bench te halen is een permanente bulk te doen tot je 120kg+ weegt. als je roid dan is 100kg wegen net wat makkelijker en met wat meer spier.
Mja oke ik heb geluk dat ik vrij makkelijk op 100kg kom (met een klein buikje dat wel) nu op 110kg met een buikje maar toch bench nog maar 150x3 maar goed techniek is echt de koning hier voor je schouders etc. Spanning op de borst houden is ook echt iets wat volgens mij niemand bijna doet/kan/tijd in steekt. Hierdoor kun je sws sneller gainen als je meer spieren gebruikt/je gestel efficient gebruikt. Dit doet gewoon niemand geen wonder dat over het algemeen iedereen slap bencht.

Ik maar lezen om te kijken hoe dat nu toch zit met die jongere, gaat het over banken. :roflol:
Ik kwam hier lezen omdat er zo'n beetje elke maand wel iemand naar me toe komt voor "iets extra's". :grumble:
Dan geef ik altijd het antwoord "meer echt voedsel vreten". En dan vraag ik waarom ze naar mij toe komen.
"Nou u ziet er betrouwbaar uit" :haha: Dus omdat ik ouder ben en aan de gewichten hang ben ik betrouwbaar. :eek!:

Enne voor dat banken, mijn max is 100kg nooit verder gegaan. Is ook niet mijn doel, ik wil spiermassa.

Mja oke ik heb geluk dat ik vrij makkelijk op 100kg kom (met een klein buikje dat wel) nu op 110kg met een buikje maar toch bench nog maar 150x3 maar goed techniek is echt de koning hier voor je schouders etc. Spanning op de borst houden is ook echt iets wat volgens mij niemand bijna doet/kan/tijd in steekt. Hierdoor kun je sws sneller gainen als je meer spieren gebruikt/je gestel efficient gebruikt. Dit doet gewoon niemand geen wonder dat over het algemeen iedereen slap bencht.
Dus jij bencht 3x150 op 110kg en de conclusie is dat veel natty lifters 200kg kunnen benchen ????????????

Jij denkt dat 160 bench 40 kg erbij onmogelijk is natty? Dom praat ik zeg ook nergens VEEL. Dus lees ook even wat beter
Goede genen en hard werken is wat jij zei. Hoeveel procent van de populatie heeft dan goede genen, 10%? Als 10% vd mensen die morgen door de gymdeur wandelen zelfs nog maar 120kg benchen zal het al veel zijn. En waarom zou je zoveel willen wegen? Het is niet erg gezond en je ziet er ook niet uit.

Goede genen en hard werken is wat jij zei. Hoeveel procent van de populatie heeft dan goede genen, 10%? Als 10% vd mensen die morgen door de gymdeur wandelen zelfs nog maar 120kg benchen zal het al veel zijn. En waarom zou je zoveel willen wegen? Het is niet erg gezond en je ziet er ook niet uit.
haha ziet er niet uit ben liever sterk dan een slappe manlet. blijf maar licht en slap mooi argument ook ziet er niet uit gaat erom of het kan of het niet kan

Laatst bewerkt:
haha ziet er niet ben liever sterk dan een slappe manlet. blijf maar licht en slap mooi argument ook ziet er niet uit gaat erom of het kan of het niet kan
Dus permabulken naar 125kg om dan 200kg te benchen is waar iedereen zou naar moeten streven? Nee bedankt veel succes met je doelen. Snap ook niet wat manlets hiermee te maken hebben je bent kleiner dan mij ???

Dus permabulken naar 125kg om dan 200kg te benchen is waar iedereen zou naar moeten streven? Nee bedankt veel succes met je doelen. Snap ook niet wat manlets hiermee te maken hebben je bent kleiner dan mij ???
Waarom log je eigenlijk je gewichten die je gebruikt? Beter ga je gewoon niet zwaarder dan 60 op alles als je toch niets geeft om kracht en nergens in gelooft kwa mogelijkheden.

Waarom log je eigenlijk je gewichten die je gebruikt? Beter ga je gewoon niet zwaarder dan 60 op alles als je toch niets geeft om kracht en nergens in gelooft kwa mogelijkheden.
Waarom voel je de nood om iemand persoonlijk aan te gaan vallen gewoon omdat ik zeg dat bijna niemand er ooit in zal slagen 200kg te benchen ???

Waarom voel je de nood om iemand persoonlijk aan te gaan vallen gewoon omdat ik zeg dat bijna niemand er ooit in zal slagen 200kg te benchen ???
lol jij zegt ziet er niet uit persoonlijke aanval begin jij mee dan afvragen waarom mensen jou de les lezen met je non argumenten ga lekker verder zo met je 5x5 schemaatje, ga je ook meets doen dan ga ik ook meedoen lijkt me leuk

lol jij zegt ziet er niet uit persoonlijke aanval begin jij mee dan afvragen waarom mensen jou de les lezen met je non argumenten ga lekker verder zo met je 5x5 schemaatje, ga je ook meets doen dan ga ik ook meedoen lijkt me leuk
Beetje lichtgeraakt vandaag is het niet :roflol:

Terug
Naar boven