- Waardering
- 1.061
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als je lineair progressie schema volgt zeker. waarom geloof jij dit? de meeste mensen hebben geen wil om 200 te benchen totaal wat anders
Maar je verkondigt in dit topic nogal wat onzin 
Post gewoon een video met je 200 KG bench, en je bent van het gezeur af. Je fysiek ziet er iig niet uit alsof je 200 KG bencht. Niet dat gewicht ook maar iets uitmaakt; TUT, intensiteit en volume is wat iemand groot laat worden. Ik druk ook gewichten weg waar je van moet huilen, maar ik laat mijn ego dan ook achter bij de ingang van de gym. Ieder zijn eigen doelen toch?Maar je verkondigt in dit topic nogal wat onzin
![]()
Hee ik druk 150x3 zei ook dat ik geen 200 bench maar dat komt echt nog wel zonder spuitje die fotos van mij zijn uit 2007 b*ch

Mooi ik post het filmpje over 2 jaar haha gvdKijk, mijn geslacht fout verwoorden en foto's van 10 jaar oud bevestigen alleen maar alles wat ieder1 in dit topic over je denkt. Ik vind het hilarisch iig. Ik w8 op het filmpje van 200 KG. Je hebt immers de wil. En je durft Galen tegen te spreken. Dus alle best voor de toekomst bro!
BTW: als natty drukte ik 180 als 1RM. Daarna slimmer gaan trainen![]()
Ik zal even al die powerlifters die ik ken die geen 200 kg benchen (bijna allemaal) inlichten dat ze gwn slim moeten trainen, hun zwaktes in de beweging moeten aanpakken en het even wat harder moeten willen.

Je bent gewoon jaloers omdat ik het harder wil dan jij en betere genen heb
Wat gwn begeleiding zoeken
Met slim trainen presteer je niks. Je moet die oerman in jezelf naar boven halen om maximaal te gaan. Er is nog nooit een slimme oerman geweest maar sterk waren die oermannen zeker weten wel. Het moraal van dit verhaal is dat je je verstand om 0 moet zetten en alles moet geven wat je in je huis hebt, alleen zo word je sterk.
De echte slimme mannetjes zijn overal het algemeen ook vrij ''slim'' en het woord zegt het al. Slim = slank.
Hier uit kan je concluderen dat je niet slim moet trainen maar je jezelf tot over de top moet laten gaan en die oerman naar boven moet laten komen. Alleen zo bereik jij je doelen.
Met vriendelijke groet,
De King of da bodybuilding goeroe's

Met slim trainen presteer je niks. Je moet die oerman in jezelf naar boven halen om maximaal te gaan. Er is nog nooit een slimme oerman geweest maar sterk waren die oermannen zeker weten wel. Het moraal van dit verhaal is dat je je verstand om 0 moet zetten en alles moet geven wat je in je huis hebt, alleen zo word je sterk.
De echte slimme mannetjes zijn overal het algemeen ook vrij ''slim'' en het woord zegt het al. Slim = slank.
Hier uit kan je concluderen dat je niet slim moet trainen maar je jezelf tot over de top moet laten gaan en die oerman naar boven moet laten komen. Alleen zo bereik jij je doelen.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,