MuscleMeat

Shocking News steroïden onder jongeren

En je bent een manlet met je 5x5 schemaatje

• Like
Waarderingen: Pren
Wat is dit nou weer voor onzin. Voor de meeste mensen is het totaal onmogelijk om 200 kg te benchen.
als je lineair progressie schema volgt zeker. waarom geloof jij dit? de meeste mensen hebben geen wil om 200 te benchen totaal wat anders

als je lineair progressie schema volgt zeker. waarom geloof jij dit? de meeste mensen hebben geen wil om 200 te benchen totaal wat anders
Ik zal even al die powerlifters die ik ken die geen 200 kg benchen (bijna allemaal) inlichten dat ze gwn slim moeten trainen, hun zwaktes in de beweging moeten aanpakken en het even wat harder moeten willen.

Ik zal even al die powerlifters die ik ken die geen 200 kg benchen (bijna allemaal) inlichten dat ze gwn slim moeten trainen, hun zwaktes in de beweging moeten aanpakken en het even wat harder moeten willen.
Doe dat mareven enzeg ook dat ze begeleiding moeten zoeken

Jij kunt volgens mij ook wat begeleiding gebruiken :roflol:

Of je bent keihard aan het trollen, dan vind ik hem bijzonder geslaagd.
Haha ik kan zeker begeleiding gebruiken wtf ik geloof echt dat met de juiste leverages enzo het moet kunnen

Dus de voorlopige les uit dit topic is tweeledig:

- 200 kg benchen is een kwestie van willen, slim trainen dus
- met AAS komen de gainzzz automatisch, trainen enzo hoeft niet meer

Kwestie om het nog effe samen te vatten tussen het rellen door...

Al wie geen 200 kg benched is ne phaggot!!!!!!

Gewoon even slim trainen, je bedoelt met slim gewoon even de spuit er in zetten

En slim trainen betekent de spuit erin zetten. De cirkel is rond.

• Like
Waarderingen: Pren
Gewoon even slim trainen, je bedoelt met slim gewoon even de spuit er in zetten

En slim trainen betekent de spuit erin zetten. De cirkel is rond.
.... spuit met wat hoeveel en hoe lang? wil jou wel even volspuiten mss ga je dan 200 benche

ik als import helmonder moet helaas beamen dat er in de Basic shits hier weinig zinnige gesprekken te horen zijn ,

(ik kom al 10 jaar in deze sportschool en het is na de overname door BF hard achteruit gegaan

qua publiek,veel zomerkuurders en brutale allochtonen)

en echte massamonsters lopen er niet meer rond , wel veel verwijfde allochtone breedlopers in zo'n strakke legging compleet met stoere ghettobitchlook

en die te lam zijn om hun schijven op te ruimen want daar heb je die blanke kk slaven toch voor :roflol:

ik als import helmonder moet helaas beamen dat er in de Basic shits hier weinig zinnige gesprekken te horen zijn ,

(ik kom al 10 jaar in deze sportschool en het is na de overname door BF hard achteruit gegaan

qua publiek,veel zomerkuurders en brutale allochtonen)

en echte massamonsters lopen er niet meer rond , wel veel verwijfde allochtone breedlopers in zo'n strakke legging compleet met stoere ghettobitchlook

en die te lam zijn om hun schijven op te ruimen want daar heb je die blanke kk slaven toch voor :roflol:
Ga liften en bedolf dienlui onder een 300 squat gwn naar achter smijte

Terug
Naar boven