AndroidHealthClinic

stomme vraag over kipfilet

The Hoste

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Kipfilet, doen jullie dat gewoon tussen de boterham?
Want bij kipfilet stel ik me altijd een grote brok kip voor:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Het zijn plakjes.. hele dunne plakjes, en die passen gewoon tussen je brood :)

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaah owkeej, dacht ik al. :D

Je kunt uiteraard ook gewoon kipfilet garen en zelf in plakken snijden... :)

ja maar dat slaat nergens op want je haalt t gewoon in plakjes in de supermercado

ja maar is duuhhuuuurrr
kip = lekker!

Vragen is nooit dom Hoste, je moet ook eens die kerrie kipfilet proberen voor de verandering, ook lekker..

Man-Mountain zei:
ja maar dat slaat nergens op want je haalt t gewoon in plakjes in de supermercado
Smaken verschillen. Vind die kant&klare niet te eten. Daarnaast, als ik mijn eigen kip maak zit er verder ook nix aan troep in :p

Dani zei:
Smaken verschillen. Vind die kant&klare niet te eten. Daarnaast, als ik mijn eigen kip maak zit er verder ook nix aan troep in :p

Nog een domme vraag dan maar.. hoe maak je je kipfilet klaar voordat je het op brood snijdt ? (gewoon bakken of koken in bouillon wellicht ?)

Ik heb een grillplaat met anti aanbaklaag. Geen boter of olie nodig, dus hoef niets toe te voegen aan vetten.

Wat ook lekker is, is om een heel stuk kipfilet tussen een stuk stokbrood te doen.

grillen rulessssss echt zeer relaxt de beste aankoop ooit.
alleen jammer dat die dingen zoveel watts hebben als ik met dat ding
bezig ben kan ik geen licht aandoen LOL

Kipfilet met tuinkruiden is ook erg relax en natuurlijk de normaal gekruide kipfilet. Je kan op je naturelkipfilet ook mosterd smeren, dat is echt super :D

wazzup zei:
Nog een domme vraag dan maar.. hoe maak je je kipfilet klaar voordat je het op brood snijdt ? (gewoon bakken of koken in bouillon wellicht ?)
Kwartiertje in de bouillon.

ik eet ook weinig kipfilet, vind kalkoenfilet lekkerder

Mmmm kip.

Ik zat ook al een tijdje met deze vraag...

Die kipfilet dus gewoon zelf bakken/grillen/koken en vervolgens in stukjes/plakjes snijden en op je brood naar binnen schuiven ?

Jabba , volgens mij staat je tijd niet goed?

Terug
Naar boven