- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen kan er wat moois van maken mits die de nodige discipline aanleert. alleen omdat het tegen zit dr mee kappen?Denk maar gewoon zo...de aanhouder wint. Ik heb ook wel s periodes datter nix vooruit lijkt te gaan, maarja...gwoon verstand op nul en pompen als een beest. als een echte bb'er ga je wel op in de training en vergeet je alles om je heen...enne gewoon goed op je voeding letten, das zowat het merendeel van het "eieren" eten 
bennie zei:hé sammie, jouw probleem was ook mijn probleem, door een blessure moest ik anders gaan trainen, minder gaan trainen, ik train zelf nu 20 jaar waarvan de laatste 10 jaar clean, ben van de 150 kg! teruggedonderd naar 108 kg.
weeg nu clean 130kg waarvan ik de laatste 2 jaar dus 22 kg ben aangekomen (geen bagger) armen? 54 cm, borst? over 150cm.
door die blessure 2 jaar geleden (peesontsteking/frozen shoulder) moest ik/kon ik maar een paar oefeningen doen. en licht!!!!!!!
bv. rug 6 setjes/ borst 3 setjes/ armen 4 setjes/ schouders 4 setjes
dit alles met de helft van het gewicht en dan gewoon setjes met 8-12 hh.
dus: minder is echt beter
heb ik me al die jaren de klere getraind, wat helemaal niet nodig was
ik train nu twee x in de week
ma. rug/biceps - rug 6 setjes, biceps 4 setjes
wo. borst/schouders/triceps - borst 3 setjes, schouder 4 setjes, triceps 4 setjes.
benen? echt niet! die zijn altijd al groot gebleven.
nog vragen?
?Adema zei:
. Ofwel ben je een beetje dik, ofwel ben je gewoon een beeest
.mogitu zei:150 kg is nog niks alleen me l*l alleen al weeg al 150 kg(ik doe c*ck curls groeit ie als een gek van)![]()
huckfinn zei:Haha, dat doet me denken aan die prankcall van ebaumsworld...
- I've been doing c**k pushups
- Huh, what?
- Cockpushups? That's when you lay down flat on the ground, and than you let your boner lift you up off of the ground....