XXL Nutrition

stoppen is best k*t

bennie zei:
lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.
en benen? wat ik al zei die zijn groot gebleven, ik schuur nog al mijn broeken kapot tussen de binnenkant dijen ( maat trainingsbroek = xxxl)

werkt en eet zeker bij de burgerking :D

Bennie ik wil foto's zien... :D

Ik snap best dat het moeilijk is om foto's te plaatsen, maar aangezien onze bereidwillige member sport2000 al zo vriendelijk is geweest om een linkje te sturen naar de uitleg... zou het na drie dagen theoretisch toch wel mogelijk moeten kunnen zijn dat we je foto's hebben kunnen aanschouwen...

-----

bennie: Laatste Activiteit: Vandaag 08:47 PM Offline

gelukt jongens, ik kreeg hem alleen niet op deze topic, staat nu bij de members en rechtsbovenaan bij het overzicht, ik kreeg geen fullbody ivm dat ik ook nog een de muis in mijn hand moet houden om te klikken, probeer dat nog weleens.
commentaar?

ja ik wil die xxxl benen zien

bennie, moet je capturemax downloaden (www.download.com en zoeken op capturemax); Als je een beetje handig bent krijg je de ontsluiter-functie wel onder de knie :P

bennie zei:
mogitu, foto van benen is een beetje moeilijk, ik krijg er maar 1 been op de foto zo groot is hij, je ziet geen omtrek alleen een hoop vlees.

dat heb ik dus ook met me 3e been :D
maar ok ik snap wat je bedoelt.
maar wat je foto van je arm betreft jammer dat die met slechte belichting is genomen je ziet weinig vorm terwijl je die best wel zal hebben, in ieder geval zie je hoop massa :cool: hoelang ben je eigenlijk?

hoop massa, maar je bent best lang volgens mij?

sammie zei:
ik bedoel, spieren moeten toch echte een opdonder krijgen zodat ze een reden hebben om te groeien?(champ?)
ik geloof niet meer in je helemaal kapot trainen, ik denk dat een ""prikkel" genoeg is.
probleem is dat je na de training geen "voldaan" gevoel hebt.
waarom niet een paar maanden proberen?

Terug
Naar boven