Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
mogitu zei:die gebruik ik als afwisseling ik vond cockcurls een betere compound oefening
curls zijn geen compound oefeningen beste vriend

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mogitu zei:die gebruik ik als afwisseling ik vond cockcurls een betere compound oefening

Adema zei:

mastakilla zei:Ik wil toch even vermelden dat er ook een genetisch aspect aan de zaak is. Niet iedereen heeft evenveel spiervezels. Het is tot op heden niet aangetoond dat zware training met gewichten tot een toename van het aantal spiervezels leidt.
Je moet het dus doen met die die je hebt. Ze kunnen bij iedereen groeien en groter worden, maar iemand die van nature uit meer spiervezels heeft, zal met evenveel trainen, sneller groot worden dan iemand met minder spiervezels.
Dus net zoals voor alle sporten, zullen diegenen die er "aanleg" voor hebben, verder geraken. Bij body-building kan je misschien niet echt spreken van een talent, maar dan wel van een erfelijk voordeel.
bennie zei:hé sammie, jouw probleem was ook mijn probleem, door een blessure moest ik anders gaan trainen, minder gaan trainen, ik train zelf nu 20 jaar waarvan de laatste 10 jaar clean, ben van de 150 kg! teruggedonderd naar 108 kg.
weeg nu clean 130kg waarvan ik de laatste 2 jaar dus 22 kg ben aangekomen (geen bagger) armen? 54 cm, borst? over 150cm.
door die blessure 2 jaar geleden (peesontsteking/frozen shoulder) moest ik/kon ik maar een paar oefeningen doen. en licht!!!!!!!
bv. rug 6 setjes/ borst 3 setjes/ armen 4 setjes/ schouders 4 setjes
dit alles met de helft van het gewicht en dan gewoon setjes met 8-12 hh.
dus: minder is echt beter
heb ik me al die jaren de klere getraind, wat helemaal niet nodig was
ik train nu twee x in de week
ma. rug/biceps - rug 6 setjes, biceps 4 setjes
wo. borst/schouders/triceps - borst 3 setjes, schouder 4 setjes, triceps 4 setjes.
benen? echt niet! die zijn altijd al groot gebleven.
nog vragen?
robpol zei:Ik heb er een beetje moeite mee hoor![]()
CLEAN 22 kg (geen bagger) in 2 jaar.
En dat alles met 2 keer in de week licht trainen
Benen hoef jij helemaal niet te trainen![]()
Knap hoor.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3761bennie zei:foto? heb ik! probleem is alleen dat ik alleen beschik over een webcam, als iemand me kan uitleggen hoe ik de foto hier neerzet zet ik hem erop.
ik heb jarenlang korte sets getraind 4-6 herhalingen door die blessure moest ik licht trainen 12-15 herhalingen (wat ik nog nooit gedaan had)
150 kg? was eigenlijk 156 kg in kuur.
gooi m wel in dit topic ok?
lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.mogitu zei:22kg in 2 jaar hmmm ok er zijn wel meer lui die daar bij in de buurt komen maar t geloofwaardige verdween bij ik train benen niet er gaan namelijk wel wat kilos in je benen zitten als je die traint. en die 22 kg moet dan in je beginjaren geweest zijn maar die gast weet t nog zo te vertellen dat ie dat fikst als ie behoorlijk op zijn max zit. enne 150 kg met kuren? ok mr olympia 2006 dus. enne 130 kg clean DIKKE STIERENSTRONT vooral omdat je benen niet traint. en met die ****ing dikke blesures van je fiks je echt niet om ff 22 kg te winnen in 2 jaar ff snel in beachboy tempo.ik heb wel gelachen om die post van hem dat wel![]()
dan wachten we gewoon op de fotobennie zei:lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.
en benen? wat ik al zei die zijn groot gebleven, ik schuur nog al mijn broeken kapot tussen de binnenkant dijen ( maat trainingsbroek = xxxl)
niet lullig bedoelt maar met extreme stats zien we graag eertst een redelijk bewijs, dus wel full-body pics graag 
bennie zei:lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.
en benen? wat ik al zei die zijn groot gebleven, ik schuur nog al mijn broeken kapot tussen de binnenkant dijen ( maat trainingsbroek = xxxl)