Fitness Seller

stoppen is best k*t

Adema zei:
curls zijn geen compound oefeningen beste vriend:finger:

;)

toch wel, je gebruikt bij een normale curl mischien niet meerdere gewrichten maar wel bij de cockcurl je gebruikt niet enkel t cockgewricht maar ook de e*kelbuigers dat zijn toch echt 2 gewrichten. :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal
bedankt voor de vele reacties.
zoals in mijn grote 2de post staat, ben ik verschillende keren naar sportartsen gegaan, beide keren bloed getest, bleek nix mis
een andere reden dat ik bengestopt is dat ik m'n lijf een beetje heb verropt.
mijn schouders en ellebogen hebben nu wat teveel speling/kraken etc.
ik mis het wel
Het geposte schema van alles heel kort 1 keer in de week heb ik ook gedaan.
opwarmen, knallen, klaar. voelde op zich goed, alleen had ik niet het idee erna dat ik echt getraind had, meestal deed ik minimaal 2 oefeninge per groep, voor rug vaak 3, omdat er meer kanten aan zitten..(theoretisch dan..)

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel, spieren moeten toch echte een opdonder krijgen zodat ze een reden hebben om te groeien?(champ?)

neem s een tijdje rust en begin dan weer, trouwens 2oefeningen per groep kun je best goed op gaan als je t goed doet en ik ken meer mensen die speling hier speling daar en last van dit hebben. neem rust en begin dan met nieuwe moed zoek oefeningen die je blessures omzijlen dat kan gerust. wie niet waagt wie niet wint.
en zoals jij over komt heb je nog niet echt gewaagt. kom op take a break bepaal welke oefeningen je wel en niet zwaar kan doen in overleg met deskundigen eventueel en ga een nieuw plan maken gebasseerd op toekomstige succes en nietgebasseerd op t lukt niet t is me nog nooit gelukt en nu heb ik blessures dus ik stop ermee. uiteindelijk winnen alleen de echte doorbijters.

ik bedoel, spieren moeten toch echte een opdonder krijgen zodat ze een reden hebben om te groeien?(champ?)

JA en NEE !!!

Ja,... MITS gevolgd door VEEL rust en slaap en goede voeding.

Nee,... als dat keer op keer achtereenvolgend gebeurt in lange trainingssessies, met onvoldoende rust... dan sloop je spieren, en komt van spiergroei nix terecht behalve bij beginnelingen (werkt vrijwel alles), AAS-gebruikers of genetisch bevoordeelden die bovendien beschikken over een uitmuntend goede conditie en weerstand.

lees: [Link niet meer beschikbaar]

Ik wil toch even vermelden dat er ook een genetisch aspect aan de zaak is. Niet iedereen heeft evenveel spiervezels. Het is tot op heden niet aangetoond dat zware training met gewichten tot een toename van het aantal spiervezels leidt.

Je moet het dus doen met die die je hebt. Ze kunnen bij iedereen groeien en groter worden, maar iemand die van nature uit meer spiervezels heeft, zal met evenveel trainen, sneller groot worden dan iemand met minder spiervezels.

Dus net zoals voor alle sporten, zullen diegenen die er "aanleg" voor hebben, verder geraken. Bij body-building kan je misschien niet echt spreken van een talent, maar dan wel van een erfelijk voordeel.

mastakilla zei:
Ik wil toch even vermelden dat er ook een genetisch aspect aan de zaak is. Niet iedereen heeft evenveel spiervezels. Het is tot op heden niet aangetoond dat zware training met gewichten tot een toename van het aantal spiervezels leidt.

Je moet het dus doen met die die je hebt. Ze kunnen bij iedereen groeien en groter worden, maar iemand die van nature uit meer spiervezels heeft, zal met evenveel trainen, sneller groot worden dan iemand met minder spiervezels.

Dus net zoals voor alle sporten, zullen diegenen die er "aanleg" voor hebben, verder geraken. Bij body-building kan je misschien niet echt spreken van een talent, maar dan wel van een erfelijk voordeel.

man naturrlijk kun je bij bodybuilding van talent spreken. genen zijn niet alles maar ja is wel extreem belangrijk voor wat je max potentieel is. maar hoed dan ook ik heb lui met veel aanleg zien inkakken en lui met weinig aanleg er als een speer voorbij zien gaan. iedereen kan groot en sterk worden slechte genen zijn geen excuus t bepaald alleen hoe hard je ervoor moet werken.
dus iemand met slechte aanleg die in loop van jaren 20 kg erbij pompt heeft gewoon talent en iemand met een erfelijke voordeel maar die de kantjes eraf loopt heeft gewoon geen talent maar slechts goeie genen. talent bij bb gaat verder als je genen. t totale plaatje moet op orde zijn.
overigens ik heb wel ergens gelezen dat er een vaag supplement is dat de vezels in aantal zal doen toenemen, maar of dat waar is? volgens mij was dat product bolt van san ofzo.

bennie zei:
hé sammie, jouw probleem was ook mijn probleem, door een blessure moest ik anders gaan trainen, minder gaan trainen, ik train zelf nu 20 jaar waarvan de laatste 10 jaar clean, ben van de 150 kg! teruggedonderd naar 108 kg.
weeg nu clean 130kg waarvan ik de laatste 2 jaar dus 22 kg ben aangekomen (geen bagger) armen? 54 cm, borst? over 150cm.
door die blessure 2 jaar geleden (peesontsteking/frozen shoulder) moest ik/kon ik maar een paar oefeningen doen. en licht!!!!!!!
bv. rug 6 setjes/ borst 3 setjes/ armen 4 setjes/ schouders 4 setjes
dit alles met de helft van het gewicht en dan gewoon setjes met 8-12 hh.
dus: minder is echt beter
heb ik me al die jaren de klere getraind, wat helemaal niet nodig was
ik train nu twee x in de week
ma. rug/biceps - rug 6 setjes, biceps 4 setjes
wo. borst/schouders/triceps - borst 3 setjes, schouder 4 setjes, triceps 4 setjes.
benen? echt niet! die zijn altijd al groot gebleven.
nog vragen?

niemand, maar dan ook niemand zal zonder zijn benen te trainen 54 cm armen hebben. Of je vetpercentage ligt zwaar boven de 20-25%

up yours!

150 kg clean?
Dat is iets unieks!!

Ik heb er een beetje moeite mee hoor :rolleyes:
CLEAN 22 kg (geen bagger) in 2 jaar.
En dat alles met 2 keer in de week licht trainen
Benen hoef jij helemaal niet te trainen ???
Knap hoor.

denk, denk, denk... :rolleyes:

robpol zei:
Ik heb er een beetje moeite mee hoor :rolleyes:
CLEAN 22 kg (geen bagger) in 2 jaar.
En dat alles met 2 keer in de week licht trainen
Benen hoef jij helemaal niet te trainen ???
Knap hoor.

22kg in 2 jaar hmmm ok er zijn wel meer lui die daar bij in de buurt komen maar t geloofwaardige verdween bij ik train benen niet er gaan namelijk wel wat kilos in je benen zitten als je die traint. en die 22 kg moet dan in je beginjaren geweest zijn maar die gast weet t nog zo te vertellen dat ie dat fikst als ie behoorlijk op zijn max zit. enne 150 kg met kuren? ok mr olympia 2006 dus. enne 130 kg clean DIKKE STIERENSTRONT vooral omdat je benen niet traint. en met die ****ing dikke blesures van je fiks je echt niet om ff 22 kg te winnen in 2 jaar ff snel in beachboy tempo.ik heb wel gelachen om die post van hem dat wel :D

Dus waar blijven die foto's Mr. O :p

foto? heb ik! probleem is alleen dat ik alleen beschik over een webcam, als iemand me kan uitleggen hoe ik de foto hier neerzet zet ik hem erop.
ik heb jarenlang korte sets getraind 4-6 herhalingen door die blessure moest ik licht trainen 12-15 herhalingen (wat ik nog nooit gedaan had)
150 kg? was eigenlijk 156 kg in kuur.

bennie zei:
foto? heb ik! probleem is alleen dat ik alleen beschik over een webcam, als iemand me kan uitleggen hoe ik de foto hier neerzet zet ik hem erop.
ik heb jarenlang korte sets getraind 4-6 herhalingen door die blessure moest ik licht trainen 12-15 herhalingen (wat ik nog nooit gedaan had)
150 kg? was eigenlijk 156 kg in kuur.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3761
wij wachten vol spanning af:) gooi m wel in dit topic ok?;)

mogitu zei:
22kg in 2 jaar hmmm ok er zijn wel meer lui die daar bij in de buurt komen maar t geloofwaardige verdween bij ik train benen niet er gaan namelijk wel wat kilos in je benen zitten als je die traint. en die 22 kg moet dan in je beginjaren geweest zijn maar die gast weet t nog zo te vertellen dat ie dat fikst als ie behoorlijk op zijn max zit. enne 150 kg met kuren? ok mr olympia 2006 dus. enne 130 kg clean DIKKE STIERENSTRONT vooral omdat je benen niet traint. en met die ****ing dikke blesures van je fiks je echt niet om ff 22 kg te winnen in 2 jaar ff snel in beachboy tempo.ik heb wel gelachen om die post van hem dat wel :D
lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.
en benen? wat ik al zei die zijn groot gebleven, ik schuur nog al mijn broeken kapot tussen de binnenkant dijen ( maat trainingsbroek = xxxl)

bennie zei:
lachen? als je de foto ziet lach je niet meer, vanmorgen nog op de weegschaal gestaan: in mijn onderbroek 132,7 kg.
en benen? wat ik al zei die zijn groot gebleven, ik schuur nog al mijn broeken kapot tussen de binnenkant dijen ( maat trainingsbroek = xxxl)
dan wachten we gewoon op de foto:D niet lullig bedoelt maar met extreme stats zien we graag eertst een redelijk bewijs, dus wel full-body pics graag :cool:

bennie zei:

minder koekjes en gebak eten vriend.
maatje xxxl dus dan heb je zeker benen van veel meer als 1 meter omtrek zonder ze ze te trainen ofzo. ik zie maar 1 manier hoe je aan dat soort formaat benen komt zonder ze te trainen en met in acht nemen van je natuurlijke aanleg en alles en dat is: koekjes en gebak eten, de hele dag door en t liefst zoveel mogelijk.

Terug
Naar boven