AndroidHealthClinic

Stoppen met trainen benen?

Er zit vrijwel 0 definitie op die benen, er is niet eens een druppelvorm te bekennen, het loopt vrijwel als een trechter naar beneden. Ik vraag me af als je dat vet eraf haalt wat er daadwerkelijk overhoudt.

Mijn advies, probeer dat vet eraf te trainen en blijf gewoon je benen trainen op een degelijke manier, zodat je echte benen krijgt.

Als je je haren eraf harst en de camera iets lager mikt, zijn het volgens mij net vrouwenbenen.

Er zit echt nauwelijks massa op, het is vet.
Dus dalen in vet percentage is de enige optie. En je zou wat meer herhalingen kunnen gaan maken. (richting de 20) Voor meer uithoudsvermogen. Dat geeft minder massa, maar je traint ze wel goed.

stop er gewoon mee

Sorry zonder grof te zijn, je benen zijn ni dikker dan 60cm schat ik.
Toen ik nog niet trainde waren ze ook zoiets. Dus gewoon blijven squatten enzo en als je het punt bereikt dat ze echt gaan schuren, lange boxershorts dragen. Helpt al veel.

Medesporters,

Ik zit met een probleem. Mijn benen zijn dik (spieren) geworden dat ze zelfs voorbij het punt van schuren zijn. Als ik loop komt de bovenkant niet eens meer van elkaar.

Ik heb nooit veel benen getraint, wel veel gevoetbald vroeger. Ik heb altijd al vrij gespierde bovenbenen gehad. Ik heb de dikke bovenbenen van m'n pa geerft, en de dunne kuiten van m'n opa:D

Nou ben ik wel tevreden met m'n bovenbenen, en zit ik dus te twijfelen om te stoppen met het trainen hiervan. Nou weet ik dat het nooit goed is om benen niet te trainen. Momenteel fiets ik in totaal 10km per dag naar m'n werk. Daarnaast ben ik momenteel aan het cutten. Ik fiets 4x 15 min, en doe 4x 35 min crosstrainer. Dus training krijgen ze opzich wel. Ik zit er alleen nu aan te denken om te stoppen met squaten en de focus te leggen op kuiten training, om mijn bovenbenen niet nog dikker te laten worden.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb ook nog even geprobeerd om een paar duidelijke pics te maken.

gelijk stoppen met trainen, als je benen dikker worden lijkt je derde been kleiner.

Terug
Naar boven