Fitness Seller

stoppen met trainen

De baby military press dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=hYL115ownc8

Wat je ook kunt overwegen is overigens juist je vriendin te betrekken in een sportieve levensstijl. En als enkel niet dik worden het doel is, dan kan bijv. gezamenlijk hardlopen prima. Koop een hardloop buggy en je kunt de kleine ook gewoon meenemen.

Doe je dat 2-3x in de week gedurende ca. 30-60 minuten dan zul je echt niet snel dik worden.

Volgens mij is het probleem niet dat je echt niet meer kan trainen, maar gewoon dat je hoofd er even niet meer naar staat. Dat komt wel weer terug, zorg gewoon dat je je vetpercentage in de gaten houdt en concentreer je ff op de dingen die dat nodig hebben. Je komt vanzelf weer in rustiger vaarwater en dan pak je het zo weer op. BB is een virus wat je niet meer kwijt raakt ;)

op onderhoud eten
gewoon 2g eiwit/kg blijven eten
1-2x sporten per week.

denk dat je dan wel stabiel blijft.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is het probleem niet dat je echt niet meer kan trainen, maar gewoon dat je hoofd er even niet meer naar staat. Dat komt wel weer terug, zorg gewoon dat je je vetpercentage in de gaten houdt en concentreer je ff op de dingen die dat nodig hebben. Je komt vanzelf weer in rustiger vaarwater en dan pak je het zo weer op. BB is een virus wat je niet meer kwijt raakt ;)

Precies, dat bedoel ik.

Dat was ook precies wat ik bedoelde met mijn verhaal. Ik dacht ook dat red ik nooit. Dat kan niet.
Maar als de rust er in kan je echt wel een gaatje vinden. Voor of na werk of inderdaad gewoon met de tijd samen. Wandelen en dat soort dingen kan je in tussentijd doen om samen te zijn en toch beweging.
Zoek je draai in je werk. Met eten ook. Ik dacht ook dat kan niet. ik mag ook in de fabriek niet eten en nauwelijks tijd.
Maar soms heb je wel even en met watpassen en meten red je het echt wel. Met de tijd. :)

Ik neem tijd voor mezelf, op de avonden dat mn meisje werkt.
Ik werk inde petro chemie, las inspectie. Veel onregelmatige dienste , pas naar huis als t werk klaar is. Vaak geen pauze of tijd om überhaupt ff wa te eten. Dag avond nachtdiensten, door elkaar vaak.

Misschien dat ik even een break neem en dan over een half jaar opeens weer super zin heb, of alles wat stabieler is.

Als ik nu kan kiezen om te trainen of netto veel knaken te verdienen weet ik het wel.. en ja savonds ben k dan graag bij mn meisje omdat we elkaar al weinig zien.

Ik denk dat ik gewoon wa bw oefeningen ga doen thuis, op voeding letten en iets meer eiwitten dan normaal nemen. Wel minder als tijdens trainen.

ik zou voor trainen kiezen als ik jou was, je kan wel veel knaken verdienen maar je hebt niet eens tijd om het op te maken :p

1,2 x in de week full body training moet toch wel lukken. In het weekend?

Gewoon squat deadlift, benchpress, chins rows en andere compounds in 1 training. Dan behoud je toch nog een redelijk fysiek. Anders krijg je echt spijt! 1 of 2 uurtjes in de week moet je vrouw je toch gunnen, anders wordt je er ook niet gelukkiger van

Twee keer in de week FB om je massa te behouden.

Terug
Naar boven