override
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
Ik post het hier even omdat het betrekking is op een vrouw ( khoop dat het in goede sectie staat )
ik ken een dame die nogal last heeft van straie en die vind het zelf nogal storend. Ze heeft zelf al een keer gezocht en toen een goedje aangeraden gekregen maar deze werkte totaal niet ( uit 1 of andere natuur goederen winkel )
nu weet ik dat straie nooit helemaal weggaan maar ik heb het volgende gevonden.
Diana Gabriels Webshop :: Striae Stretch Marks :: New Striae Cream
Diana Gabriels Webshop :: Striae® Stretch Mark Crème
de creme heeft niet echt een prijs waarvan je denkt dit probeer ik even.
Nu is de prijs niet echt een probleem maar het zou natuurlijk zonde zijn als het helemaal niet werkt.
heeft er iemand misschien ervaring met deze creme of andere adviezen ?
alvast bedankt.
ik ken een dame die nogal last heeft van straie en die vind het zelf nogal storend. Ze heeft zelf al een keer gezocht en toen een goedje aangeraden gekregen maar deze werkte totaal niet ( uit 1 of andere natuur goederen winkel )
nu weet ik dat straie nooit helemaal weggaan maar ik heb het volgende gevonden.
Diana Gabriels Webshop :: Striae Stretch Marks :: New Striae Cream
Diana Gabriels Webshop :: Striae® Stretch Mark Crème
de creme heeft niet echt een prijs waarvan je denkt dit probeer ik even.
Nu is de prijs niet echt een probleem maar het zou natuurlijk zonde zijn als het helemaal niet werkt.
heeft er iemand misschien ervaring met deze creme of andere adviezen ?
alvast bedankt.

ik heb ook last van straie vant uitzetten, heb er vooral last aan de binnenkant van mn arm aan mn oksel. Heb dit aan beide kanten. Men zei me mss wat uiercreme te gebruiken?
?
ik wilde benadrukken dat het lichaamseigen is, dus je lichaam zal er een zo goed mogelijke oplossing voor vinden, en verdwijnen zal het niet als 't er eenmaal is.
Ik heb het toen bij de Douglas gekocht, het kostte rond de 45 euro. Hoop dat je vriendin er wat aan heeft