AndroidHealthClinic

straie

override

Ripped Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m79
Massa
94kg
Ik post het hier even omdat het betrekking is op een vrouw ( khoop dat het in goede sectie staat )

ik ken een dame die nogal last heeft van straie en die vind het zelf nogal storend. Ze heeft zelf al een keer gezocht en toen een goedje aangeraden gekregen maar deze werkte totaal niet ( uit 1 of andere natuur goederen winkel )

nu weet ik dat straie nooit helemaal weggaan maar ik heb het volgende gevonden.
Diana Gabriels Webshop :: Striae Stretch Marks :: New Striae Cream
Diana Gabriels Webshop :: Striae® Stretch Mark Crème

de creme heeft niet echt een prijs waarvan je denkt dit probeer ik even.
Nu is de prijs niet echt een probleem maar het zou natuurlijk zonde zijn als het helemaal niet werkt.

heeft er iemand misschien ervaring met deze creme of andere adviezen ?

alvast bedankt.

Gaat inderdaad niet echt weg. wat creme en zonnebank/zon kan het meestal wel minder maken.

• Topic Starter Topic Starter
wat zonnenbanken doet ze al
en wat creme. naja welke creme ? die ik aangegeven heb is dat wat ?

:rolleyes: ik heb ook last van straie vant uitzetten, heb er vooral last aan de binnenkant van mn arm aan mn oksel. Heb dit aan beide kanten. Men zei me mss wat uiercreme te gebruiken?

misschien om te voorkomen
maar het word er iig niet minder van als je het al hebt

volgende :P ?

1 heuze karma punt voor degene die et weet

Straie kunnen helaas niet verdwijnen (voor zover ik weer), als je stopt met trainen word het wel iets minder, of als je in de zon gaat liggen verkleurd het wel wat naar je huidskleur.

Heb nog even een stukkie opgezocht:

Hoe wordt het behandeld?
Striae zijn eigenlijk altijd 'slechts' een cosmetisch probleem. Er is helaas geen enkele effectieve behandeling en striae verdwijnen nooit. Gelukkig worden in de loop van de tijd (jaren) striae minder zichtbaar omdat ze langzaam de opvallende rode of rood-bruine kleur verliezen. Omdat mensen striae vaak een vervelend probleem vinden zijn zij helaas maar al te vaak te verlokken om bij kwakzalvers allerlei dure smeersels aan te schaffen en andere zinloze behandelingen te laten uitvoeren.

de straie komen niet van het trainen maar van natuurlijke groei

in de loop van de tijd worden straie minder zichtbaar.
ik neem aan dat dit komt omdat het lichaam zich ''vernieuwd''
zijn er dan geen middelen die dit versnellen ?
zoals bepaalde cremes die helpen een wond sneller te versnellen.

Volgens mij niet, zelfde met een litteken, dat verdwijnt ook niet. Je huid kan neit sneller oprekken dus vult het zich op met littekenweefsel, en dat weefsel heeft niet dezeflde eigenschappen als normale huid.

Maakt niet uit hoe de straie gekomen is, geen middeltje zal helpen helaas, pure geld verspilling.

Maar wie weet, hebben ze wat in de toekomst.

Volgens mij niet, zelfde met een litteken, dat verdwijnt ook niet. Je huid kan neit sneller oprekken dus vult het zich op met littekenweefsel, en dat weefsel heeft niet dezeflde eigenschappen als normale huid.

littekens worden met de jaren ook minder.
ik heb 1 litteken die bijna verdwenen is na 6 jaar

Maakt niet uit hoe de straie gekomen is, geen middeltje zal helpen helaas, pure geld verspilling.

Maar wie weet, hebben ze wat in de toekomst.

dat was bedoeld op je opmerking van als je stopt met trainen word het wel iets minder

littekens worden met de jaren ook minder.
ik heb 1 litteken die bijna verdwenen is na 6 jaar
inderdaad ;) ik wilde benadrukken dat het lichaamseigen is, dus je lichaam zal er een zo goed mogelijke oplossing voor vinden, en verdwijnen zal het niet als 't er eenmaal is.

Hallo override,
Heb tijdens mijn zwangerschap een creme gebruikt van Collistar antimagliature voor mij heeft het wel geholpen ik heb geen striemen op mijn buik gekregen:D Ik heb het toen bij de Douglas gekocht, het kostte rond de 45 euro. Hoop dat je vriendin er wat aan heeft
groetjes

Collistar Intensive Anti Stretchmarks Cream
tijdens zwangerschap of dieet

Deze crème is onmisbaar tijdens zwangerschap of dieet en werkt zowel preventief als behandelend bij striae. Het geheim? De synergie tussen vier essentiële aminozuren die elastase bestrijden (het enzym dat met name tijdens de zwangerschap actief is en elastine aantast) en de weerstand van elastine vezels verhogen. Zij houden deze soepel, waardoor de vorming van striae en een verslapte huid worden voorkomen. Bestaande striae (roze/paars van kleur) wordt geminimaliseerd. Vanaf het begin van dieet of zwangerschap gebruiken.Vormt geen contra-indicatie voor de baby.

400 ml Pot
[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar werkt het ook voor genezen ?

je hebt het nu gebruikt om te voorkomen

Het werkt preventief maar ook behandeld dus als je de striemen al hebt. Helemaal weg gaan de striemen niet. Het blijft toch een litteken op je huid. Je huid scheurt in feite gewoon in als je striemen krijgt. Helaas.

het scheurt niet, het rekt uit. ;)

En die middeltjes helpen ook niet, ze helpen alleen als je het vanaf het begin gebruikt misschien, dan helpt het de huid soepel te houden zodat je het niet krijgt, maar ik geloof niet dat het zal verminderen (ik spreek uit eigen ervaring)

Terug
Naar boven