AndroidHealthClinic

straie

hoi, ik kreeg ook ineens last van straie en heb toen op aanraden een creme geprobeerd die naar mij mening het vervaagproces versneld. dit is gewoon van het eigen merk van kruidvat. het heet buik en straie creme en is te vinden op de baby afdeling. heb meerdere mensen gehoord die hierdoor sneller van het zichtbare paarse af waren maar zien blijf je het altijd wel. succes. groetjes

Wat je ook kan proberen is silicea (kiezelzuur). Striae zijn scheurtjes in je bindweefsel en silicea herstelt beschadigd bindweefsel. Het kan dus helpen bij de verkleuring (het gaat er dus niet helemaal van weg).
Je kan het halen bij de natuurwinkel en een bekend merk is 'Hübner'. Anders even googelen!

ik heb tijdens de zwangerschap gesmeerd met pcle creme en ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat ik gesmeerd heb
ik had namelijk striemen op mijn borsten (ging van cup b naar e)
en die pcle creme heb ik gewoon gekocht bij de kruidvat dus misschien heb je hier wat aan

hoi, ik ken de creme die zina net noemde,van collistar.
die heeft bij mij super gewerkt(wel iedere dag smeren)
het gaat niet helemaal weg maar 'toonbaar' wordt het er
wel van.
suc6!!

hey!

elke dag onder de douche schrubben. Zo vernieuwd je huid sneller er groeit de straie langzaam er een beetje uit, maar het gaat denk ik nooit helemaal weg, omdat het ergste gedeelte niet in de bovenste huidlaag zit.

groetjes!

Ik heb hele goede dingen gehoord over Weleda zwangerschapsolie.
Het is niet heel duur en volgens een vriendin is bij haar de striae (deels) verdwenen.
Succes!

Terug
Naar boven