AndroidHealthClinic

Strakke shirts ..! ( strak - zittende )

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog eentje dan :D :D :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker strak zittend, hij kost maar 35 dollar :cool: , als je echt stoer en gangster wil zijn koop je deze :cool:

so gay :o

Dit is topic #432535344123 over strakke of mouwloze shirts :D

Maar goed, wat is er mis met een te groot Batman-shirt waarvan de mouwen over mijn ellebogen komen en een lange housebroek? Ik squat nog altijd meer dan de die strakke en mouwloze bavianen. Maar goed, als je je er maar lekker bij voelt :D

edit: he, OMG die foto's in topic 2...

Laatst bewerkt:
jezus ik spuug mijn brood zowat uit na het zien van die fotos, brrrr het is niet te hopen dat dit in de mode gaat geraken want dan heb ik dus heel de dag een lachkick op straat :)

ok ik ook eentje posten dan;)

zodra ik een m shirt aantrek wordt het meteen en xl :P

ze hebben er ook leuke trainings broeken :o

Damn ..... die site is flink veranders sinds vorig jaar! ik ben er nu zelf ook ff gaan kijken maar idd is het nu haast allemaal gay-achtige shit ..

Daar gaat mijn reputatie :( :( :( ellende .... volgende keer check ik eerst maar voor ik er weer een URL op fl**ker hierow :( :( Allemachtig wat baal ik hier van zeg!!!!

www.gymworkoutgear.com dan ??? (ook zelf nog niet gechecked)!!! OMG ik schaam me voor het posten van die andere URL!!!!

Check direct ff die site...

Daar staat tenminste wel redelijk normale shit op .. ook wel wat dubio spul, maar hier staan wel meer normale hemden ed op

Laatst bewerkt:
tswhey zei:
of dit??

of dit??

:roflol: :roflol: :roflol:

Té ****ing gay voor woorden man :D

Maar het is zo, de échte klappers trainen in shirts die MATEN te groot zijn :)

o mijn god wat een gaysite :roflol: eerste wat ik zag toen ik op die link klikte was een vent met een veel te strakke roze "undergear" :roflol:

vreemd genoeg vond ik dit wel opwindend en heb mij hier net op gerukt, hebben jullie dat ook? :D

kurgan zei:
o mijn god wat een gaysite :roflol: eerste wat ik zag toen ik op die link klikte was een vent met een veel te strakke roze "undergear" :roflol:

vreemd genoeg vond ik dit wel opwindend en heb mij hier net op gerukt, hebben jullie dat ook? :D

:barf:

:D

damn, echt té gay dit.......... hahahhaha :D

@topicstarter: wat is een eiTwit verslaafde?? :rolleyes:

andrew zei:
damn, echt té gay dit.......... hahahhaha :D

@topicstarter: wat is een eiTwit verslaafde?? :rolleyes:

Zou me niks verbazen als 'ie Anthony zou heten, maar het verkeerd heeft geschreven.. :o

kurgan zei:

Toch niks vreemd aan ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven