Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ellende .... volgende keer check ik eerst maar voor ik er weer een URL op fl**ker hierow
Allemachtig wat baal ik hier van zeg!!!!
(ook zelf nog niet gechecked)!!! OMG ik schaam me voor het posten van die andere URL!!!!tswhey zei:of dit??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
of dit??
![]()
![]()
![]()

Hiekie zei:Check direct ff die site...
Daar staat tenminste wel redelijk normale shit op .. ook wel wat dubio spul, maar hier staan wel meer normale hemden ed op

kurgan zei:o mijn god wat een gaysiteeerste wat ik zag toen ik op die link klikte was een vent met een veel te strakke roze "undergear"
vreemd genoeg vond ik dit wel opwindend en heb mij hier net op gerukt, hebben jullie dat ook?![]()

andrew zei:damn, echt té gay dit.......... hahahhaha![]()
@topicstarter: wat is een eiTwit verslaafde??![]()

Tractortje zei:Zou me niks verbazen als 'ie Anthony zou heten, maar het verkeerd heeft geschreven..![]()
nu je het zegt
wat een gay-shit hier, ik word er geil van 
Toch niks vreemd aankurgan zei:o mijn god wat een gaysiteeerste wat ik zag toen ik op die link klikte was een vent met een veel te strakke roze "undergear"
vreemd genoeg vond ik dit wel opwindend en heb mij hier net op gerukt, hebben jullie dat ook?![]()