AndroidHealthClinic

Strakke shirts ..! ( strak - zittende )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het ook heeeeeeeeeel belangrijk hoe ik eruit zie tijdens mijn training :rolleyes:

tanktops zijn nooit gay, dus koop die dan strak

maar niet van die blinkende strakke dingetjes aub :o

Of die gaas shirtjes loll.

ga kijken bij de coolcat...massas elastische shirts:D goed voor het uitgaan en de zomer:D

psycho_b zei:
Ik vind het ook heeeeeeeeeel belangrijk hoe ik eruit zie tijdens mijn training :rolleyes:

kijk mij s in me nieuwe dure trendy trainingspakje:D:D:D

Strak strak in me trainingspak pak..kijk s hoe ik squat squat...lekker uit me dak tot in de vroege morgen...enz enz:D:D:D

Ja dure trainingspakken kopen en na eenmaal squatten volledig openscheuren :thumb::D

Lekker luchtig Dries :D

Niet mee lachen, heb al een 8-tal broeken versleten door de squatten ;)

psycho_b zei:

Tsja....sommige mensen lopen er liever goed bij dan dat ze wat doen want zweten doen ze nooit,irritante k*t****ers! :mad:

k*t****ers - dat woord ga ik in mijn vocabulaire opnemen :D

Dat doet me goed om te horen,bro! :p

idd gewoon traine in normale t-shirt :) en de ecot's eraf beuken met de kilo's die je aan je oefeningen hangt... hehe

als ik op stap ga ..ga ik meestal ook in een '" gay shirtje"" en ja ik schijt op iedereen die daar een probleem mee heb :cool: . met het trainen ga ik beter op een gewoon shirt. je ziet dan die anderen in strakke shirts of hempies en dan wil je hun toch pakken dus dan moet je wel zwaar trainen haha :cool: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven