Fitness Seller

Strakke shirts ..! ( strak - zittende )

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb 3 golds gym tanktops meegenomen uit de usa. daar train ik nu dus in. eest deed ik dat in andere hempjes.
het moet goed los zitten iig, strakke dingen vind ik ook echt super gay. die plaatjes die hier gepost zijn, zijn helemaal te ranzig voor woorden.

MightyDuck zei:
Tijdje alleen (incline) gaan dumbbelldrukken en/of eventueel wat pecdeck's met hoog volume doen. Na een week of 6 komt je "feeling" wel weer terug :thumbup:

ja ook aan de andere wil ik niet lang zonder omdat ik in banken geloof maar ik ga het proberen. danm maar dumbbells en nog eens icline dumbbells

wasmachine een paar graden te hoog doet ook wonderen ;)

Ik train het liefste gewoon in een wat loszittend shirt, dat moet dus minimaal XXL zijn.(dat is nu gewoon mijn maat, wil ik echt wijdvallend hebben, dan is het XXXL)
Heb een tijdje in oude shirtjes (XL) getraind, maar nu trek ik die dus aan stukken als ik ze na het trainen uit probeer te doen, zo strak zitten die rond mijn lats en borst.
En los is niet erg, want ik heb grote traps en die zie je toch wel door het shirt.
En dat er flinke schouders onderzitten valt ook niet te overzien.

hehe :) stoere foto trouwens @ avatar .... daar ram je idd wel shirts mee aan stront ...

Powerblade zei:
Ik train het liefste gewoon in een wat loszittend shirt, dat moet dus minimaal XXL zijn.(dat is nu gewoon mijn maat, wil ik echt wijdvallend hebben, dan is het XXXL)
Heb een tijdje in oude shirtjes (XL) getraind, maar nu trek ik die dus aan stukken als ik ze na het trainen uit probeer te doen, zo strak zitten die rond mijn lats en borst.
En los is niet erg, want ik heb grote traps en die zie je toch wel door het shirt.
En dat er flinke schouders onderzitten valt ook niet te overzien.

Ik weet wat je bedoeld, ook wel de "verberg je vette buik" truc genoemd :D

Ik weet welke shirts jij bedoeld die heb ik altijd als normale shirts onder overhemden enzo. Zijn te koop bij V&D kosten 5 of 7.50 ofzoiets. Liggen bij de hemden in de V&D en zitten niet in een verpakking. Kijk daar maar eens rond dan heb je van die strakke tshirts.

Draag vnl. van die strakke witte G-Star shirtjes.

Je koopt ze per 2 verpakt bij bijv. The Factory.

MrJ zei:
Draag vnl. van die strakke witte G-Star shirtjes.

Je koopt ze per 2 verpakt bij bijv. The Factory.

Das een goeie tip.. nu moet ik verdorie helemaal naar weet ik waar om : the factory te vinden :D

Ik gewoon los mouwloos shirtje.. en sinds kort mijn eerste tanktop :o

Je traint om te trainen, niet om modeshow te lopen, shirt moet kapot mogen/smerig worden van gewicht wat erop leunt/etc. etc.

Je moet trainen als een beest, dus als je kleding eraan gaat omdat je te lomp bent.. who gives a k*t****er :cool:

bij de bijenkorf kan je ook zo'n 3 of 4 pack halen van hempjes van hugo boss, erg mooi en niet zo duur, kost volgens mij 45 euro ofzo

Hiekie zei:
Damn ..... die site is flink veranders sinds vorig jaar! ik ben er nu zelf ook ff gaan kijken maar idd is het nu haast allemaal gay-achtige shit ..

Daar gaat mijn reputatie :( :( :( ellende .... volgende keer check ik eerst maar voor ik er weer een URL op fl**ker hierow :( :( Allemachtig wat baal ik hier van zeg!!!!

www.gymworkoutgear.com dan ??? (ook zelf nog niet gechecked)!!! OMG ik schaam me voor het posten van die andere URL!!!!

Check direct ff die site...

Daar staat tenminste wel redelijk normale shit op .. ook wel wat dubio spul, maar hier staan wel meer normale hemden ed op

he een link op het forum zetten en er niet zelf even op klikken om deze te checken? wierd!!

idd... alsnog een gaysite

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die broek is ok, maar die knakker holt alsof hij achterna gezeten word door een horde vrouwen..

MonsterStrength zei:
Ik weet wat je bedoeld, ook wel de "verberg je vette buik" truc genoemd :D

Ik heb gewoon een beetje meer een PL lichaam van mezelf,niet echt droog, maar om nou te zeggen een vette pens?
Valt toch best mee, of niet soms? :p

Goed figuur heeft die knul ook vind ik :)

EN DIE HORDE VROUWEN WIL IK OOK WEL HEBBEN! ALS DAT GAY ZIJN IS WORD IK GAY! :P

KaLe zei:
die broek is ok, maar die knakker holt alsof hij achterna gezeten word door een horde vrouwen..

ja nadat ie hun handtas heeft gejat..

wat een f**got..

Ontopic :P

Dank voor de tip over de shirtjes!

KaLe zei:
Ja dat vind ik gay ja!!! Je gaat toch niet wegrennen voor een zooi vrouwen? Lekker man! Hopppa, pakken die hap.. niet weghollen :rolleyes:

ja idd! maar voo het zelfde geld is het wel een hetero die wegrend voor een horde homo's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven