Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tommyboy zei:ja is toch zo mars...ik train ook wel voor de vrouwtjes...iedereen wil er goed uitzien..sommige doen dat door de duurste kleding te kopen en heel hun lichama te evrbergen en met een hoop sieraden ..je kan ook een beetje je muscles laten zien.... In nederland is het maar een paar weken goed weer en zelfs dan gaan we trainen dus mag je nooit laten zien van "" I LOVE BODYBUILDING" . vrouwen vinden het belangrijk dat een man ook met zijn uiterlijk bezig is dus mogen ze best zien dat je veel sport. die andere luie kerels zijn gewoon jaloers en daarom ben je een patser of een anabolenkind en dat soort dingen

Tommyboy zei:trainen zonder shirt las ik ook ...zou ik ook best willen want dan valt tenminste te zien wie er echt wat voor gedaan hebben ...Bij mij op de sportschool is het verboden
er is maar een manier om daar achter te komen 
huckfinn zei:Welke ga jij bestellen Zelda? Niet dat we dadelijk elkaar tegenkomen en we dezelfde kleren aanhebben. Dat is namelijk zo gay.
Tommyboy zei:bankdrukken was trouwen saltijd mijn favo oefening .. heb eerst altijd teveel borst getraind..nu ligt het me iets minder en begin ik squatten leuk te vinden (ook omdat je daar zwaarder kan gaan). bankdrukfeeling moet ik weer terug zie nte krijgen want heb er nu een beetje hekel aan gekregen maar wil toch vooruit