MuscleMeat

Strakke shirts ..! ( strak - zittende )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja de wijven vinden het geweldig zo'n strak gay ding idd.

trainen zonder shirt las ik ook ...zou ik ook best willen want dan valt tenminste te zien wie er echt wat voor gedaan hebben ...Bij mij op de sportschool is het verboden

Ja maar dan zitten die vet rollades dalijk ook ineens zonder shirt te trainen.

ja is toch zo mars...ik train ook wel voor de vrouwtjes...iedereen wil er goed uitzien..sommige doen dat door de duurste kleding te kopen en heel hun lichama te evrbergen en met een hoop sieraden ..je kan ook een beetje je muscles laten zien.... In nederland is het maar een paar weken goed weer en zelfs dan gaan we trainen dus mag je nooit laten zien van "" I LOVE BODYBUILDING" . vrouwen vinden het belangrijk dat een man ook met zijn uiterlijk bezig is dus mogen ze best zien dat je veel sport. die andere luie kerels zijn gewoon jaloers en daarom ben je een patser of een anabolenkind en dat soort dingen

ja das waar :cool: :eek: dan ken je nog lachuh

Tommyboy zei:
ja is toch zo mars...ik train ook wel voor de vrouwtjes...iedereen wil er goed uitzien..sommige doen dat door de duurste kleding te kopen en heel hun lichama te evrbergen en met een hoop sieraden ..je kan ook een beetje je muscles laten zien.... In nederland is het maar een paar weken goed weer en zelfs dan gaan we trainen dus mag je nooit laten zien van "" I LOVE BODYBUILDING" . vrouwen vinden het belangrijk dat een man ook met zijn uiterlijk bezig is dus mogen ze best zien dat je veel sport. die andere luie kerels zijn gewoon jaloers en daarom ben je een patser of een anabolenkind en dat soort dingen

Precies , anabolenkindje dat je bent! :D

je kan wel elke spier goed controleren dan ...

hahahaha ja ik heb het ook 1x geprobeerd en het heb mee mij nix gedaan

maar ik zie wel dat ik sinds vandaag dutchbodybuilder ben YEAAAAAAAAAAAHHHHH komt dat doordat ik over de 250 posts zit

WTF Tommy? Wat slinger jij voor immense gewichten voor je bodyweight?! Of had ik dat al gezegd? :D

nou als je dat dus nog echt meent ook ...dan zie ik dat maar als een compliment ;)

hij is ook klein he, dus op zich moet het weinig uitmaken. vind het gekker als iemand van 20cm langer dat soort gewichten gebruikt eigenlijk

Tommyboy zei:
trainen zonder shirt las ik ook ...zou ik ook best willen want dan valt tenminste te zien wie er echt wat voor gedaan hebben ...Bij mij op de sportschool is het verboden

hmm ik weet eigenlijk niet of dat verboden is op mijn gym ???

:D er is maar een manier om daar achter te komen :D

ik sukkel alweer bijna 2 jaar met 100 kilo bankdrukken hoor. zit een beetje op een dood punt. kan 3 4 misschien 5 x 100 zonder hulp en correct uitgevoerd. ik dacht nu laat ik 110 proberen. 2x en nog 3 nepperds erbij haha. ik train nu 4 jaar waarvan de laatste anderhalf ook benen serieus dus mijn benen (hopeloos vond ik ze) daar haal ik nu nog wel vooruitgang uit elke paar weken. squatten is me wel ok maar deadlift moet zeker vernadering in gaan komen. ik ben kwa schouders het beachboylichaam net voorbij haha. een foto van me staat erbij eej. Ik ben ongeveer die grote/kleinte maar dan ben ik nu wat gedeinieerder...strepen bij gespannen schouders enzovoorts

bankdrukken was trouwen saltijd mijn favo oefening .. heb eerst altijd teveel borst getraind..nu ligt het me iets minder en begin ik squatten leuk te vinden (ook omdat je daar zwaarder kan gaan). bankdrukfeeling moet ik weer terug zie nte krijgen want heb er nu een beetje hekel aan gekregen maar wil toch vooruit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek: :eek: O my ****ing god....

Welke ga jij bestellen Zelda? Niet dat we dadelijk elkaar tegenkomen en we dezelfde kleren aanhebben. Dat is namelijk zo gay.

Ik heb die witte met koordjes al besteld, echt sTvol imo

huckfinn zei:
Welke ga jij bestellen Zelda? Niet dat we dadelijk elkaar tegenkomen en we dezelfde kleren aanhebben. Dat is namelijk zo gay.

Welke? Allemaal natuurlijk, en waag het niet er ook nu een te kopen want ik zag ze eerst.

Tommyboy zei:
bankdrukken was trouwen saltijd mijn favo oefening .. heb eerst altijd teveel borst getraind..nu ligt het me iets minder en begin ik squatten leuk te vinden (ook omdat je daar zwaarder kan gaan). bankdrukfeeling moet ik weer terug zie nte krijgen want heb er nu een beetje hekel aan gekregen maar wil toch vooruit

Tijdje alleen (incline) gaan dumbbelldrukken en/of eventueel wat pecdeck's met hoog volume doen. Na een week of 6 komt je "feeling" wel weer terug :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven