XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker dus, mooi! Welke gear loopt nu mee en op hoeveel zit je ongeveer onder onderhoud (incl. cardio)?

Feel free om af en toe een epic pic te posten, heb geen insta joh :D
 
Gaat lekker dus, mooi! Welke gear loopt nu mee en op hoeveel zit je ongeveer onder onderhoud (incl. cardio)?

Feel free om af en toe een epic pic te posten, heb geen insta joh :D
Test, tren, mast vanaf morgen switch ik alles naar korte esters.

Geen idee op hoeveel kcals ik zit man. Ik heb het voedingsgedeelte helemaal aan m'n coach overgelaten. Cardio zijn 5 sessies van een half uur ongeveer 350-400 kcals dus zag maar een 1750/2000 kcals per week aan cardio. Ik drop nog steeds heel rustig... Op lage dagen sta ik alleen echt zo plat als een pannenkoek en wanneer ik laad transformeer ik. Zal eens kijken voor een sneaky vein pic :p
 
Zal vnv ook nog eens training loggen rug en biceps staan op de planning!
 
Test, tren, mast vanaf morgen switch ik alles naar korte esters.

Geen idee op hoeveel kcals ik zit man. Ik heb het voedingsgedeelte helemaal aan m'n coach overgelaten. Cardio zijn 5 sessies van een half uur ongeveer 350-400 kcals dus zag maar een 1750/2000 kcals per week aan cardio. Ik drop nog steeds heel rustig... Op lage dagen sta ik alleen echt zo plat als een pannenkoek en wanneer ik laad transformeer ik. Zal eens kijken voor een sneaky vein pic :p
De classic cut compounds dus.

Cutten vind ik sowieso om te huilen omdat je voor je gevoel bijna altijd leeg staat, vooral tegen het eind. Hoop dat met low fat/high carb en gear wat op te vangen. Cut/bulk mode is echt een wereld van verschil haha. Is goed, ik houd je logje zoals altijd in de gaten ;)

Edit; wat is jouw definitie precies van rustig droppen? Qua gewicht of vp? Indien gewicht, hoeveel verlies je gemiddeld per week bijvoorbeeld?
 
De classic cut compounds dus.

Cutten vind ik sowieso om te huilen omdat je voor je gevoel bijna altijd leeg staat, vooral tegen het eind. Hoop dat met low fat/high carb en gear wat op te vangen. Cut/bulk mode is echt een wereld van verschil haha. Is goed, ik houd je logje zoals altijd in de gaten ;)

Edit; wat is jouw definitie precies van rustig droppen? Qua gewicht of vp? Indien gewicht, hoeveel verlies je gemiddeld per week bijvoorbeeld?
Op het begin drop je heel snel... Wat voornamelijk vocht en maaginhoud is. Pas wanneer je iets minder vol bent kom je in een soort van 'fatburningmode' ook al dropt de weegschaal nog maar heel langzaam dat is wel het moment dat je vet aan het verliezen bent. Op het begin verlies ik 1-2 kilo per week, naarmate de cut vordert 0,5kg. Cutten indd heel erg mindfucken. Hoe vaker je het doet hoe beter je weet hoe en wat.
 
Waar is die rug en biceps training?:D
 
Kleine update:

Gaat hier nog steeds erg lekker. Zit nu op alleen nog maar korte esters en heb de t5 sinds maandag erin want m'n energielevel werd ruk plus m'n cravings werden te heftig. Gister een 'dirty refeed/high carb day' gehad. Had het echt even nodig... Mentaal maar ook absoluut lichamelijk. Merkte het ook aan m'n gemoedstoestand dat ik wat sneller geïrriteerd was. Allemaal te maken met dat lage bf. Ook een van de redenen van de dirty refeed was omdat ik wist wat nog ging komen :p vanaf volgende week wordt het diet pas echt opgeschroefd en gaan we proberen zo diep mogelijk in vp te zakken. Natuurlijk moeten we dit goed timen want het is absoluut niet aan te raden (mogelijk) om zolang zo diep te zitten.
 
Waar is die rug en biceps training?:D
Nu je het zegt godverdommeee helemaal vergeten :eek: geluk dat ik hem op m'n kladblok heb gezet:

Pull downs
15x60kg
12x80kg
10x90kg
8x100kg
8x107kg met de laatste 2 spot

Seated close grip v-bar row
15x60kg
12x75kg
10x90kg
8x100kg
6x110kg

Reverse grip pulldown
4 sets 10x70kg

Wide grip machine row
4 sets 12x80kg (hele langzame negative en een diepe squeeze bovenaan)

Supported close grip pull up
3 sets 10 reps

Db row
3 sets 12-15 reps met 50kg

Ez bar curl (wide)
15x30kg
12x40kg
10x45kg
6x50kg

Preacher curl met de ez bar
15x30kg
3 sets 10x40kg

Hammer curl
10x22kg
8x24kg
6x26kg dropset naar 15x12kg

30 min incline loopband
 
Test, tren, mast vanaf morgen switch ik alles naar korte esters.

Geen idee op hoeveel kcals ik zit man. Ik heb het voedingsgedeelte helemaal aan m'n coach overgelaten. Cardio zijn 5 sessies van een half uur ongeveer 350-400 kcals dus zag maar een 1750/2000 kcals per week aan cardio. Ik drop nog steeds heel rustig... Op lage dagen sta ik alleen echt zo plat als een pannenkoek en wanneer ik laad transformeer ik. Zal eens kijken voor een sneaky vein pic :p
ik heb hem lekker al gezien die sneaky vein pic en zag er top uit! knettertje droog <3
 
ik heb hem lekker al gezien die sneaky vein pic en zag er top uit! knettertje droog <3
Hahaha thanks maat! We gaan voor meer ;) wil echt eens een echte 3-4% kunnen aantikken.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
BAM, waar ik na m'n dirty cheat 3 kilo bijkwam nu alweer 3,5kg gezakt in 2 dagen! It must the metabolism :D vorige week stond ik met een halve kilo zwaarder veel platter helemaal depleted en nu een stuk voller en harder. Bizar wat z'n refeed met je kan doen.
 
fucking aders erop :D
Ja, ben nu echt roadmap buik staat nu weet helemaal vol! Als ik onder de douche uit kom lijk ik op een of andere alien
 
Honger beetje weten te onderdrukken?
 
Honger beetje weten te onderdrukken?
Neem nu 1 tab t5 iedere morgen en dan is de honger tot in de namiddag onderdrukt daarna komt weer de zin in wat opzetten... Haha blijft een bitch dat hongergevoel maar vooral dat futloze gevoel op de low carb days (zoals vandaag). Wil nog wachten met 2 tabs per dag want vanaf volgende week gaat het ng wel zwaarder worden. Gelukkig morgen weer een high carb day. Gewicht dropt in iedergeval wonder boven wonder nog steeds, shape begint met de dag beter te worden.
 
Neem nu 1 tab t5 iedere morgen en dan is de honger tot in de namiddag onderdrukt daarna komt weer de zin in wat opzetten... Haha blijft een bitch dat hongergevoel maar vooral dat futloze gevoel op de low carb days (zoals vandaag). Wil nog wachten met 2 tabs per dag want vanaf volgende week gaat het ng wel zwaarder worden. Gelukkig morgen weer een high carb day. Gewicht dropt in iedergeval wonder boven wonder nog steeds, shape begint met de dag beter te worden.
Gewicht wil je toch niet omloog joh haha, maar goes te horen dat het werkt!
 
Gewicht wil je toch niet omloog joh haha, maar goes te horen dat het werkt!
In een cut juist wel geeft me toch een goeie indicatie dat ik vet ben het droppen. Kan me haast niet voorstellen dat ik spiermassa kwijt raak, kracht blijft trouwens ook nog on point.
 
Back
Naar boven