XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Dit doe je vaak 's ochtends neem ik aan? 2x per dag gym dus?:D
Yes 6x krachttrainingen per week atm. Als het net mogelijk zou zijn fasted te doen gewoon gelijk na de krachttraining. Maar bevalt me nu wel het splitsen van cardio en kracht. Fasted ook wel aangezien ik dan later m'n eerste meal heb en de rest van de dag beter volhou.

Yes 6x krachttrainingen per week atm. Als het net mogelijk zou zijn fasted te doen gewoon gelijk na de krachttraining. Maar bevalt me nu wel het splitsen van cardio en kracht. Fasted ook wel aangezien ik dan later m'n eerste meal heb en de rest van de dag beter volhou.
Kan ik me goed voorstellen ja. Zit zelf ook 6x pweek kracht en doe er ong 4-5x cardio bij, maar dat is omdat ik behoorlijk veel vrije tijd heb nu. Zit op ong 45-60min per sessie, maar intensiteit ligt erg laag. Overigens niet fasted, dat zou ik niet volhouden:roflol:. Wel lekker verder want zo eet ik richting de 5k kcal per dag:D

• #1.544
Kan ik me goed voorstellen ja. Zit zelf ook 6x pweek kracht en doe er ong 4-5x cardio bij, maar dat is omdat ik behoorlijk veel vrije tijd heb nu. Zit op ong 45-60min per sessie, maar intensiteit ligt erg laag. Overigens niet fasted, dat zou ik niet volhouden:roflol:. Wel lekker verder want zo eet ik richting de 5k kcal per dag:D
Hahaha, die 5k is nu wel even andere koek bij mij. Dieet gaat nog prima, maar ik weet wat nog gaat komen en dat wordt wel even afzien. Tja, alles voor die zieke conditioning.

Hahaha, die 5k is nu wel even andere koek bij mij. Dieet gaat nog prima, maar ik weet wat nog gaat komen en dat wordt wel even afzien. Tja, alles voor die zieke conditioning.
Respect man, mij zul je zeker niet zo diep zien gaan! Ben benieuwd wat de rest van de voorbereiding je gaat brengen. Ga je nog foto's plaatsen?

• #1.546
Respect man, mij zul je zeker niet zo diep zien gaan! Ben benieuwd wat de rest van de voorbereiding je gaat brengen. Ga je nog foto's plaatsen?
Ja, weet niet of je insta hebt daar ben ik wel actiever met foto's. Hier zal het beperkt blijven ivm priveredenen

zelfs ik doe nog gewoon iedere dag fasted cardio tijdens me bulk/cruise/rebound

zelfs ik doe nog gewoon iedere dag fasted cardio tijdens me bulk/cruise/rebound

Haha gekkie.
Maandag voor t eerst sinds ooit cardio gedaan. 10 min fietsen 10 min joggen op loopband. Strompelde de gym uit, probeerde mezelf in mn auto te slepen maar dat ging niet. Nog nooit zulke erge spierkrampen in mn quads gehad. Leek net of iemand 2 messen vol mn quads in stak.

Moraal van dit verhaal: cardio is lethal!

Haha gekkie.
Maandag voor t eerst sinds ooit cardio gedaan. 10 min fietsen 10 min joggen op loopband. Strompelde de gym uit, probeerde mezelf in mn auto te slepen maar dat ging niet. Nog nooit zulke erge spierkrampen in mn quads gehad. Leek net of iemand 2 messen vol mn quads in stak.

Moraal van dit verhaal: cardio is lethal!
ik ging een keertje met iemand mee hardlopen .. hele week me kuiten fucked .. moraal van dit verhaal : hardlopers zijn dood lopers.

• #1.553
Gister met @daann01 schouders en traps gaan trainen. Hele leuke kerel, waar je goed mee kunt praten en trainen! Wat kracht betreft doet die de meeste mensen wat voor.. Heb het hem meerder keren gezegd voor z'n leeftijd echt Nice. Neem van mij aan dat de trainingen in z'n log kwa gewichten wel kloppen :p. Na afloop ook nog wat geposeerd en de nodige poseertips gekregen, nogmaals thanks hiervoor ;) altijd goed om van andere feedback te krijgen. Achteraf nog een half uur cardio gedaan. Stond alleen echt plat als een pannenkoek, heb me echt door de training en de dag heen moeten bijten. Kwam op een gegeven moment nog niet meer van de bank af.

Vandaag dan ook m'n high carb day en Damn wat een transformatie! Vol, hard, vainy als ik dit met nog een 3% bf lager op stage kan brengen, ga ik met een goed gevoel op stage. We zullen zien nog iets meer dan 6 weken. Kan nog genoeg trucjes in het spel brengen. Gister zat ik er even doorheen maar nu is m'n motivatie weer 110% terug :)

In welke klasse kom je uit straks?

• #1.555
In welke klasse kom je uit straks?
Junioren, helaas mochten alle atleten maar aan een klasse mee doen omdat het blijkbaar teveel met oponthoudt van de nummers van verschillende klasse ging zorgen... Anders had ik de -90kg nog geprobeerd mee te doen. Achja voordeel is dat ik geen zorgen hoef te maken over weigh-ins.

• #1.556
Update:

Nieuwe bodyfat meting en deze kwam uit op 6,7-6,8%. Weer wat lichaamsgewicht af. Vanaf nu af aan gaan we ook terug naar 3 low 1 high carb day. Want we gaan hard, te hard.. En er is nog tijd zat. Vanaf morgen begin ik met t5 want m'n cravings worden te erg. Deze week eens kijken hoe ik op een 'dirty' refeed reageer. Natuurlijk geen extreme dingen maar gewoon 1 goeie maaltijd. Cardio blijft 5x 30 min. Vanaf 4 weeks out worden er ook wat dingen veranderd met de voeding/aas.

Voor nu nog steeds op schema!

Fijne zondag

Hoe intensief is je cardio in die 30min?

• #1.558
Hoe intensief is je cardio in die 30min?
Meestal doe ik crosstrainer en dan verbrand ik toch wel een 350-360kcals in een half uurtje. Incline loopband zit ik op 450+ kcals. Maar op de een of andere manier transpireer ik veel meer tijdens het crosstrainen vandaar dan ik 9/10 keer voor de crosstrainer ga.

Meestal doe ik crosstrainer en dan verbrand ik toch wel een 350-360kcals in een half uurtje. Incline loopband zit ik op 450+ kcals. Maar op de een of andere manier transpireer ik veel meer tijdens het crosstrainen vandaar dan ik 9/10 keer voor de crosstrainer ga.
Da's best intensief dus. Ik streef meestal naar 300kcal op een spinningfiets en dan zit ik al aardig te zweten...

Terug
Naar boven