MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Update:

Vetpercentage zakt met de dag en m'n look wordt als maar bruter! Veins op schouders, chest, armen en buik zitten er weer. Zit nu op een 8% bf maar zal volgende week eens meten... Vandaag weer vergeten:oVanaf morgen gaan we carbcyclen. Ben benieuwd waar dit me gaat zetten. Nog een 7,5 weken te gaan. Wil echt in de meest freaky conditioning proberen terecht te komen.

• #1.524
Proberen een 3-4% aan te tikken. Moet natuurlijk net op het juiste moment hard en vol staan. Word wel afzien maar als je niet de grootste bent moet je als de meest geconditioneerde komen;)
Zou wel erg benieuwd zijn naar een paar pics als je eenmaal op die 3-4% staat. Vond die pics van toen je op 7-8 stond heel nice. Succes man! :)

• #1.526
Zou wel erg benieuwd zijn naar een paar pics als je eenmaal op die 3-4% staat. Vond die pics van toen je op 7-8 stond heel nice. Succes man! :)
Zit nu bijna in de shape waar ik vorig jaar opstond met al die aders op de buik. Denk nog een weekje en we zijn op de 7% gearriveerd:D maar ben nu wel nog een 5-6 kg zwaarder dan vorig jaar.

Zit nu bijna in de shape waar ik vorig jaar opstond met al die aders op de buik. Denk nog een weekje en we zijn op de 7% gearriveerd:D maar ben nu wel nog een 5-6 kg zwaarder dan vorig jaar.
je ziet ook duidelijk het verschil maar goed dat had ik je al gezegd :D

• #1.528
je ziet ook duidelijk het verschil maar goed dat had ik je al gezegd :D
Thanks man! Doet goed om te horen dat niet alleen ik de gedachte heb dat het goed gaat haha. Had het er net ook met Daan over die vond me er ook al goed bijstaan. Maar dit is pas een begin, de shockfactor moet nog komen :p.

Gaan trouwens volgende week een training samen knallen en hij gaat me nog wat helpen met poseren achteraf. Verheug me er nu al op :)

Thanks man! Doet goed om te horen dat niet alleen ik de gedachte heb dat het goed gaat haha. Had het er net ook met Daan over die vond me er ook al goed bijstaan. Maar dit is pas een begin, de shockfactor moet nog komen :p.

Gaan trouwens volgende week een training samen knallen en hij gaat me nog wat helpen met poseren achteraf. Verheug me er nu al op :)
upper chest viel me vooral op .. en de rest natuurlijk ook :)

• #1.530
  • #1.531
Update:

Vanaf morgenvroeg switch ik m'n cardio van post workout naar fasted cardio (30 min) kijken of dit wat gaat uitmaken. Ook zal ik deze week eens m'n vetpercentage laten opmeten. Voor de rest nog steeds daily progress. Vandaag was rustdag en morgen gaan we er weer tegenaan met fasted cardio en in de avond een back + biceps sessie.

Update:

Vanaf morgenvroeg switch ik m'n cardio van post workout naar fasted cardio (30 min) kijken of dit wat gaat uitmaken. Ook zal ik deze week eens m'n vetpercentage laten opmeten. Voor de rest nog steeds daily progress. Vandaag was rustdag en morgen gaan we er weer tegenaan met fasted cardio en in de avond een back + biceps sessie.
ik doe met je mee morgen ochtend :)

• #1.535
iedere ochtend gewoon nog steeds.. goed voor me gezondheid zeggen ze :)
Respect dat je het blijft aanhouden man, goed bezig! Ergens mee beginnen is altijd het moeilijkste als je eenmaal in de flow zit is het goed. (tenminste met het ritme van cardio heb ik dat). Helaas geen loopband meer thuis dus dat wordt wel elke dag 2x naar de gym rijden (Achja kunnen we wel elke keer abs erbij knallen:)) hoop dat het meerwaarde heeft.

• Like
Waarderingen: vntl
Update:

Zal je vetverbranding toch weer een boost geven!

• #1.538
Vetmeting vandaag gedaan en deze kwam uit op 7%. Plaatsen waar ik nog het meeste vasthou zijn m'n rug, billen en benen. Aangezien ik wat voor op schema loop maar een kleine aanpassing gedaan en dat is 1x 30 min cardio erbij. Ben zeer tevreden over hoe het gaat. Met voeding krijg ik het nog goed geregeld, kracht tijdens het trainen zit er nog goed in en het motiveert heel erg om je elke dag sprongen te zien maken.

Klinkt goed man! Hoeveel cardio pak je nu in totaal?

Terug
Naar boven