AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Nogsteeds een aardig volume maat, 6 oefeningen rug terwijl je zo diep zit is niet mis.
 
Op het moment alleen nog in het weekend ivm vroeg werk. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met post workout cardio. Verbrand na een training trouwens ook nog meer met cardio dan als ik dit fasted zou doen.

Heel interessant stukje hierover, moest je geïnteresseerd zijn natuurlijk :p

Gaat goed hier, benieuwd naar wedstrijdpics
 

Heel interessant stukje hierover, moest je geïnteresseerd zijn natuurlijk :p

Gaat goed hier, benieuwd naar wedstrijdpics
Thanks voor het stukje, zijn zoveel gasten die de voor en nadelen met elkaar gaan afwegen... de een is voor de ander is tegen...de een komt met deze studie dat ander met die.
Ook vele bodybuilding Gurus zijn hier heel verschillend over. Mijn conclusie? Implementeer beide soorten cardio. Zo heeft post-workout cardio z'n voordelen om het laatste beetje glucogeen uit te putten (en ik verbrand bij deze sessies ook een stuk meer kcals) en fasted heeft zo weer z'n voordelen.. Nogmaals dank!
 
Nogsteeds een aardig volume maat, 6 oefeningen rug terwijl je zo diep zit is niet mis.
Jup, moet me er alleen mentaal doorheen slepen :P
 
Legday van gister:

Leg ext SS seated leg curl
20x50kg ss 20x65kg
15x75kg ss 15x80kg
12x85kg ss 12x95kg
12x95kg ss 12x95kg

Hacksquat
15x50kg
12x90kg
12x110kg
10x120kg

Vertical leg press
15x100kg
15x150kg
12x200kg
12x250kg

Lunges
3 sets 20 stappen (30kg dumbells)

Lying hamstring curl
(5 seconden negatief)
12x40kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Sissy squat
3 sets 15 reps bodyweight

Calf raise machine
20x100kg
15x120kg
12x130kg
12x140kg

Seated calf raise
15x40kg
12x50kg
12x50kg
12x50kg

35 min incline loopband

Bijzonderheden: Zwaarste legday ooit..
 
Vanaf morgen komt de halotestin erin kijken wat dat nog gaat brengen. Prep bijwerkingen beginnen nu toch wel aardig in te kicken :P Sexdrive ver te zoeken (als het moet geen probleem maar de drang is op het moment weg), energielevel laag, slecht slapen, botter tegen m'n omgeving. Gisteravond nog flink liggen cheaten, kreeg het op gegeven moment niet meer geregeld en eenmaal aan iets zoets begonnen volgde 10 andere dingen. Stond er gisteravond en vanmorgen wel echt sick bij extreem vol, hard en vainy (ook gelijk een dikke 1,5kg bijgekomen). Vandaag m'n high carb day en vanaf morgen weer vol ertegen.. Weet zeker dat ik nog voor het weekend onder de 5% kan zakken ook al heb ik gecheat. In het weekend heb ik ook nog een refeed staan. Als ik volgens m'n coach dan nog steeds te plat sta gaan we meer carbs eten. Moet natuurlijk niet te vroeg pieken.
 
Vanaf morgen komt de halotestin erin kijken wat dat nog gaat brengen. Prep bijwerkingen beginnen nu toch wel aardig in te kicken :P Sexdrive ver te zoeken (als het moet geen probleem maar de drang is op het moment weg), energielevel laag, slecht slapen, botter tegen m'n omgeving. Gisteravond nog flink liggen cheaten, kreeg het op gegeven moment niet meer geregeld en eenmaal aan iets zoets begonnen volgde 10 andere dingen. Stond er gisteravond en vanmorgen wel echt sick bij extreem vol, hard en vainy (ook gelijk een dikke 1,5kg bijgekomen). Vandaag m'n high carb day en vanaf morgen weer vol ertegen.. Weet zeker dat ik nog voor het weekend onder de 5% kan zakken ook al heb ik gecheat. In het weekend heb ik ook nog een refeed staan. Als ik volgens m'n coach dan nog steeds te plat sta gaan we meer carbs eten. Moet natuurlijk niet te vroeg pieken.
Dat het je nog lukt is al een wonder haha! Mijne werkte de laatste 3weken echt niet meer xd
 
Sexdrive ver te zoeken (als het moet geen probleem maar de drang is op het moment weg).

Hoe ervaar je dit?

Heb precies hetzelfde gehad, als het moest was het geen probleem maar totaal geen drang. Vond altijd dat ik er mentaal rustig/sterk door werd, soort focus ofzo.
 
Hoe ervaar je dit?

Heb precies hetzelfde gehad, als het moest was het geen probleem maar totaal geen drang. Vond altijd dat ik er mentaal rustig/sterk door werd, soort focus ofzo.
Laat ik het zo zeggen :p als je natty was dan was je compleet fucked en zou je niet eens meer kunnen 'presteren' in een zware wedstrijdprep. Je lichaam is bezig met overleven en dus totaal niet met voortplanten. Vandaar dat je sexdrive wegvalt maar omdat je test van buitenaf binnenkrijgt kun je hem wel gewoon omhoog krijgen tenminste zo is het bij mij. De drang/zin maar sex is gewoon weg omdat je futloos bent.
 
Chestday:
Incline db press
20x24kg opwarmen
15x30kg
12x42kg
10x46kg
6x50kg dropset 12x24kg

Hammer strenght press
15x60kg + partials
12x80kg + partials
10x100kg + partials
10x100kg + partials

Decline hammer strenght press
12x80kg
12x100kg
10x120kg
8x140kg

Machine flys
12x90kg 3 sec squeez
12x90kg 1,5 rep = 1 rep
12x90kg + partials
12x90kg dropset 12x50kg

Cable flys
15x25kgx3

Behind the head v-bar triceps press
15x30kg
15x35kg
12x40kg
10x45kg

One arm cable pushdown
15x10kg 4 sets

Machine dips
15x75kg
12x85kg
12x90kg
10x90kg

Rope pushdown
10 reps ver van de kabel af....2 stappen terug weer 10 reps... 2 stappen terug weer 10 reps en finish

40min incline loopband (voor straf van de cheat 5 min langer)

Vandaag iets hoger in carbs dan normale high carb days... Vanaf morgen weer 2 lage dagen en weer 110% back on the grind met het eten.
 
Gister alleen cardio gedaan:

35 min incline loopband.

Vanmorgen ook weer 1,8kg kwijt, nog 1,2 kilo en we zitten weer op all time lowest weight. Wat ik morgen wel hoop te zien!
Verder staat er morgen weer een high carb dag op het programma en zondag waarschijnlijk weer een check-up. Ben wel benieuwd wat gezegd wordt.
Naar mijn gevoel heb ik meer carbs nodig of gewoon weg meer refeed/high carb dagen. Ik oog nu nog droger, harder en voller. Huid is stukken strakker. Naja we gaan het zien bij de vetmeting.

Vandaag staat schouders, nek, buik en cardio op het programma! Zal het vnv loggen.
Fijne vrijdag en weekend toegewenst!
 
De training van vnv, schouders nek en wat buik:

Hammer strenght machine shoulder press
15x40kg
12x80kg
10x120kg
8x140kg
6x160kg laatste 2 spot

One arm Smith press
10x20kg
10x25kg
8x25kg
8x25kg

Hammer grip front raise
12x16kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg

Cable Side raise
15x10kg 4 sets

Facepull
15x25kg 4 sets

Rear delt machine
15x75kg
12x80kg
12x80kg ss db Side raise 12x14kg
12x80kg ss db Side raise 12x14kg

Smith machine Shrugs
20x50kg
15x90kg
12x150kg
12x150kg
12x170kg

Leg raises
4 sets 20 reps

Cable crunches
15x45kg 4 sets

Woodchoppers
15x15kg 3 sets

Even vijf minuten rusten en 35 min incline loopband, ik geloof 500 kcals.
Damn ik was gesloopt:eek2::eek2:

Morgen nieuwe check-up plus refeed dag :) hou jullie op de hoogte!
 
Nogsteeds sterke trainingen!
Refeed er in vandaag, zal je goed doen! Dikke pomp vanaaf/morgen:p
 
Nogsteeds sterke trainingen!
Refeed er in vandaag, zal je goed doen! Dikke pomp vanaaf/morgen:p
Zeg dat! Verheug me al op de pasta van vnv. Net een dikke bak oats in de oven gemaakt en voor de rest aardappel (waarvan ik friet in de oven maak :d). Gewicht zit nog 1,5 kilo boven m'n laagste gewicht.. Wat ik raar vind want sta deze week toch nog iets droger/harder voor m'n gevoel... Naja we gaan het zo zien en horen bij de check-up. Fijn weekend ;)
 
Zeg dat! Verheug me al op de pasta van vnv. Net een dikke bak oats in de oven gemaakt en voor de rest aardappel (waarvan ik friet in de oven maak :d). Gewicht zit nog 1,5 kilo boven m'n laagste gewicht.. Wat ik raar vind want sta deze week toch nog iets droger/harder voor m'n gevoel... Naja we gaan het zo zien en horen bij de check-up. Fijn weekend ;)

Meer gewicht en beter in de spiegel, waar moet ik tekenen? Ken die mindgames ja, maar uiteindelijk gaat het over je look he!
 
Cool dat je die hammer grip frontraises nog gebruikt :D
 
Cool dat je die hammer grip frontraises nog gebruikt :D
Meer gewicht en beter in de spiegel, waar moet ik tekenen? Ken die mindgames ja, maar uiteindelijk gaat het over je look he!
Ja, zou het geluk me bijstaan?:p we gaan het zo horen, dit is nu de reden waarom 2 extra ogen zo cruciaal zijn bij een wedstrijd. Ook gelijk foto's naast elkaar leggen, meten, voeding bespreken en je weet waar je staat.
 
Misschien al rap om hierover te oordelen, maar die halo geeft toch wel merkbaar verschil. Hardheid van de spieren half uurtje na inname is bizar. Look onder het trainen is ook iets anders, moeilijk uit te leggen maar op low bf krijgt men echt z'n gepolijste look en elke klein aanpassing in voeding/supps/aas is te zien
 
Update:

Check-up gehad + rug en biceps getraind.

1 kilo zwaarder dan vorige week, maar vetpercentage iets lager! 4,7% was het nu. Was ook duidelijk te zien (voornamelijk op de rug en benen) hou enkel wat meer vochtvast (stukje intramusculair maar ook subcutaan) naja hoef ik me nu nog geen zorgen over te maken. Conclusie.. We gaan door op deze manier iets meer carbs(op refeed/high carb dagen) en iets meer cardio (35 min x 5). Straited glutes checking in :p

Training van vandaag:
Rug, biceps en cardio

Underhand bent over bb row
15x60kg
12x80kg
10x100kg
8x110kg

V-bar pulldown
12x75kg
10x75kg
10x75kg
10x75kg

Wide grip pulley row
15x75kg
12x80kg
10x85kg
10x85kg

Neutral grip pulldown
12x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Rack pulls
12x140kg
10x140kg
10x140kg
10x140kg

Alternating db curl
15x16kg
12x18kg
10x20kg
10x20kg

Preacher curl machine
10x55kg 4 sets

One arm cable hammer curl
15x14kg
12x17,5kg
10x17,5kg
10x17,5kg

20kg plate curl
20x20kg 2 sets

Cardio
35 min incline loopband 475 kcals.
 
Back
Naar boven