Fitness Seller

Strive4muscle's log

Goeiemorgen mede BB,

Vandaag staat er schouders, nek, kuiten en cardio op de planning. Zal de training vanavond weer loggen!

Gemoedstoestand/energielevel etc is weer verbeterd.. Zal te doen hebben met die binge attack. Shape is ook iets vochtiger.. Maar de motivatie is weer 110% terug, einde van de week zit ik weer op m'n beste shape.
Mooi kerel! Soms heb je dat gewoon 'nodig'. Je hebt een beetje spijt, voelt je vies, vuil en vettig 3 dagen lang maar daarna heb je als het ware van je fout geleerd en ben je back on track :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Mooi kerel! Soms heb je dat gewoon 'nodig'. Je hebt een beetje spijt, voelt je vies, vuil en vettig 3 dagen lang maar daarna heb je als het ware van je fout geleerd en ben je back on track :)
Precies dit dus... Probleem is geweest dat ik te snel te diep ben gegaan. M'n coach heeft zich toch een beetje verkeken op m'n metabolisme:P Achja, het is de eerste keer dat ik me voorbereid voor een wedstrijd dus alles was nieuw voor me. Enige wat ik wist van m'n vorige cut, was dat het ook héél rap ging en ik op een gegeven moment ook ging binge, puur omdat z'n refeedje niks meer mentaal/fysiek voor je betekent. Nu weet ik dat het ook een kwestie is van doorbijten (wat nu het plan is). Kijken wat m'n gewicht zaterdag zegt anders maak ik er 3 low carb days van ipv 2.

• #1.643
Training van vandaag:

Schouders, nek en kuiten

Db shoulder press
15x24kg
12x32kg
12x40kg
10x42kg
8x44kg dropset 10x24kg

Hammer grip shoulder press
8x75kg
8x75kg
8x75kg
8x75kg

Bb front raise
12x30kg 4 sets

Seated Db Side lateral raise
20x14kg
15x16kg
12x18kg
12x18kg dropset 12x14kg

Rear delt machine
15x70kg
12x75kg
12x75kg
12x75kg
12x75kg

Side raise machine
15x45kg
15x45kg
12x50kg

Db Shrugs
20x30kg
15x40kg
12x50kg
12x50kg

Standing calf raise
4 sets 12-15 reps met 100kg

Calf press machine
20x75kg
15x100kg
12x125kg
12x140kg

Cardio: 15 min crosstrainer 30 min fietsen.

Precies dit dus... Probleem is geweest dat ik te snel te diep ben gegaan. M'n coach heeft zich toch een beetje verkeken op m'n metabolisme:P Achja, het is de eerste keer dat ik me voorbereid voor een wedstrijd dus alles was nieuw voor me. Enige wat ik wist van m'n vorige cut, was dat het ook héél rap ging en ik op een gegeven moment ook ging binge, puur omdat z'n refeedje niks meer mentaal/fysiek voor je betekent. Nu weet ik dat het ook een kwestie is van doorbijten (wat nu het plan is). Kijken wat m'n gewicht zaterdag zegt anders maak ik er 3 low carb days van ipv 2.
afgelopen cut deden die refeeds op het eind ook helemaal niks meer bij mij

• #1.645
BOOEM, we zijn weer on track. Weegschaal die vanmorgen 1,3 kilo lichter aangaf! Kijken wat de komende dagen zeggen. Iedergeval doorbijten nu:P

Vanavond wordt er rug getraind en maybe nog een kleine spiergroep en uiteraard cardio even kijken hoe het uitpakt... Zal hem wederom loggen!

hoeveel % zit je nu 4,5%?

Respect bro, echt. Wat betreft die Halo, bij welke oral komt dat nou het meest in de buurt dan? Halo moet zowat de beste 'kracht' oral zijn, right?

• #1.649
Respect bro, echt. Wat betreft die Halo, bij welke oral komt dat nou het meest in de buurt dan? Halo moet zowat de beste 'kracht' oral zijn, right?
Kwa hardheid blaast het Winstrol ver weg! Denk dat je het kwa kracht kunt vergelijken met een Anadrol, MT-1, Superdrol. Look en hardheid transformeren met de dag op dit vp. Het geeft je spieren echt een 'popping' look omdat alles steenhard is. M'n kracht blijft trouwens ook wel on point terwijl ik zwaar depleted ben, soms zelfs op het hypo-achtige gevoel af.

• #1.650
Toen net rug getraind en afgesloten met wat cardio:

Lat pulldown
15x65kg
12x80kg
10x90kg
8x100kg
8x105kg

Bent over Smith machine Rows
15x70kg
15x90kg
12x110kg
12x120kg
10x130kg

Db Rows
4 sets 12 reps met 50kg

V-bar pulldown
12x75g
10x80kg
10x85kg
8x85kg

Single arm cable row
15x70kg
12x80kg
12x90kg
12x100kg

Hyper extensions
4 sets 20 reps

Cardio: 35 min incline loopband

• #1.651
Mocht vnv al beginnen met laden aangezien is zo flat als een pancake sta. Morgen ook high carb day.

Morgenvroeg ga ik nog wat borst en buik trainen en dan de check-up. Denk wel kort tegen de 4% aan te zitten nu, voor m'n gevoel hou ik nog maar een klein laagje vochtvast.

Zal morgen weerupdaten mbt de check-up + training loggen. Fijn weekend iedereen!

• #1.653
Laat ik het zo zeggen... Om je look en kracht in no time te veranderen, JA! Maar het bouwt absoluut geen spiermassa op als ik van studies uit moet gaan. Dus ligt puur eraan wat je doel is.

Maar als je er flink sterker van word leid dat toch uiteindelijk ook tot meer spiermassa omdat je simpelweg meer gewicht gaat kunnen verplaatsen op den duur?

• #1.655
Maar als je er flink sterker van word leid dat toch uiteindelijk ook tot meer spiermassa omdat je simpelweg meer gewicht gaat kunnen verplaatsen op den duur?
Zo zou ik het ook hebben geredeneerd :p maar het is echt een tijdelijk look/kracht changer. Maybe dat je er wat leaner van gaat worden omdat het zo mega androgeen is, maar spiermassa opbouwen idunno.

• #1.658
Het laden van gisteravond heeft me goed gedaan. Damn zag er ziekelijk uit tijdens het trainen en poseren.

Training was als volgt:

Chest en een klein beetje biceps, triceps buik.

Flat bp
15x60kg
12x100kg
8x120kg
8x120kg
12x100kg

Db incline press
4 sets 8 reps met 36kg

Chest press machine
12x75kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Machine flys
4 sets 12 reps met 85kg

Cable flys (most muscular pose)
15x25kg
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Db curls
15x16kg
12x18kg
10x20kg

Cable pushdown
4x12x35kg

Single arm cable curl
15x15kg
12x20kg
10x25kg

Rope pushdowns
3x20x20kg

Cable crunches
4 sets 20 reps

• #1.659
Update met betrekking tot de check-up:

Vetpercentage staat nu op een 4%. Laagste wat hij ooit op z'n tang van iemand heeft gemeten en dat was mijn streef :p het is nu een kwestie van tijdig blijven laden 2 low 1 high carb days. Geen binge f**k ups, zodra ik hypo ga gewoon klein beetje carbs bij eten. Poseerroutine is nu ook af en de mandatorys gaan ook super. Het is nu een kwestie van doorbijten en de laatste week de watermanipulatie. Gewicht is nu 90,1kg.

Ben echt heel erg blij hoe het nu loopt!

Ziet er goed uit die laatste pic op insta man. Succes met je wedstrijd!

Terug
Naar boven