- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus was weer even wennen met stabiliteit, maar al met al ging het goed... Kon nog wel hoger gaan maar ik ga niet zo kort voor een wedstrijd risico lopen door een domme fout, dan maar wat meer reps.Voor mij p*ssy gewicht als ik zo wat ik verplaatste midden in m'n offseasonSlimme keuze om niet te gek te doen op de squat. Alsnog behoorlijk gewicht damn
maargoed ik ben nu ook zo leeg als maar wat 
Nog maar paar weekjes! Hoe ga je postcontest aanpakken? Weekje full r*tard of ga je rustig opbouwen om goed te rebounden?Voor mij p*ssy gewicht als ik zo wat ik verplaatste midden in m'n offseasonmaargoed ik ben nu ook zo leeg als maar wat
![]()
Ik ga wel even full r*tard 1-2 daagjes en dan heb je er toch genoeg van... Geloof me je maag en darmen krijgen het niet niet meer geregeld dan. Vanaf daar ga ik m'n kcals terugschroeven naar een 3000 en vanuit daar even kijken wat m'n shape/gewicht doet. Eerste 3-4 weken zal hooguit wat test met HCG gerunned worden (twijfel om alleen maar HCG te laten lopen).Nog maar paar weekjes! Hoe ga je postcontest aanpakken? Weekje full r*tard of ga je rustig opbouwen om goed te rebounden?
). Ga de log nog actiever proberen te maken, door trainingen en voeding te posten (met epic IIFYM, maaltijden).
Halo bevalt me zeeeer goed! Ik ben echt blij dat ik voor halo ben gegaan ipv winstrol.
), nog niet eerder ervaren. Morgen is het pas een week dat ik het gebruik, dus het zal misschien nog een aantal dagen duren voordat het op volle toeren werkt. M'n coach was positief verrast en zag duidelijk meer hardheid en vasculariteit.Klinkt goed! Ben er waarschijnlijk zelf ook op de jbc dus ben benieuwd man!Halo bevalt me zeeeer goed! Ik ben echt blij dat ik voor halo ben gegaan ipv winstrol.
Ongekende look en hardheid (moeilijk te beschrijven of te zien op een foto is echt iets wat je in RL moet zien), nog niet eerder ervaren. Morgen is het pas een week dat ik het gebruik, dus het zal misschien nog een aantal dagen duren voordat het op volle toeren werkt. M'n coach was positief verrast en zag duidelijk meer hardheid en vasculariteit.
Aah super, zou leuk zijn! Stuur maar een appje als ik de mogelijkheid heb meeten we daarKlinkt goed! Ben er waarschijnlijk zelf ook op de jbc dus ben benieuwd man!

Vandaag m'n hoge dag en hier ga ik dan wel ietsjes lager zitten dan anders om maar te compenseren. Schroef de cardio ook van 5x35 min op naar 6x40 min. Wat ik vanmorgen was bijgekomen viel me dan wel weer mee, van het weekend zal ik wel een lowest weighing aantikken als ik me kan beheersen. Alhoewel ik de laatste week niet volledig 100% strict ben geweest is m'n shape toch verbeterd. Voor het oog nog droger en harder. Weegschaal wil dus ook niet altijd wat zeggen. Zo zie je maar dat zolang je toch nog in je wekelijkse deficit zit je alsnog bf dropt (terwijl je zwaarder bent op de weegschaal). Maar vanaf 2 weeks out kom ik toch op m'n tanden te bijten en 100% strict te zijn. Ik weet namelijk niet wat maaginhoud is of waterretentie(wat heel belangrijk is in de peakweek om vanaf te komen). Zoals je ziet veel wikken en wegen
met wat als hobby begon wordt nu heel erg competitief en als ik ergens aan begin wil ik het ook goed doen! Misschien niet de beste symmetrie of de meeste massa, maar met een extreme conditioning is waar ik mee moet aankomen. Eyes on the price! 
Thanks man! Klopt rugdikte en quads die ik beide best wel goed heb opgebracht. Nu ik zo lean ben is alles eigenlijk wel in verhouding. Ben zeker niet de kleinste, maar het ligt er maar net aan wie komt opdagen. Zijn altijd wel freaks bij de junioren, de ene heeft super goeie structuur de andere extreem veel massa of gruwelijke shreds. Maar het gaat zich om het totaal plaatje dus het blijft spannend.ik hoop dat je wint, wat zijn je zwakke punten dan, ik heb je een keer gehoord over je rug? klopt dat?
de dikte vooral?

Thanks man, indd nu is het dagen aftellen!Nog ff doorzetten maat! Laatste weken knallen dan ben je er