XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Vandaag laat ik het ijzer rusten :p

Vanavond staat er alleen nog 30 min trappenlopen op de planning, wat het de 7de cardiosessie van de week maakt. Tja, als je iets te hoog op een refeed dag gaat dan moet je het op een andere manier weer rechttrekken :p

• #1.622
Vandaag een dagje vrij waar we volop gebruik van maken:

Vanmorgen buik + cardio (40 min incline loopband) geknald. En vanavond wordt er benen en kuiten getraind wat ik vnv ook zal loggen.

Iets minder dan 3 weeks out!

• #1.623
Godsamme wilde in de 2e gym waar ik benen normaal gesproken train gaan trainen... Sta ik voor een gesloten door, jammer dan door naar de andere gym.

Alsnog een goeie ouwe legday gehad:

Leg extensions
15x55kg
15x70kg
12x80kg
10x85kg

Squats
15x60kg
12x100kg
10x140kg
8x160kg
8x160kg

Horizontal leg press
15x120kg
15x145kg
12x165kg
12x180kg

Lying hamstring curl
15x50kg
12x60kg
12x65kg
12x65kg
10x70kg

Lunges
3 sets 30kg (40 stappen per set)
Laatste set dropset en nogmaals 40 stappen zonder gewicht.

Stiffed legged db deadlift
15x80kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg

Ietsjes langer dan een uurtje benen getraind. Na 3-4 weken nog eens gesquat :p dus was weer even wennen met stabiliteit, maar al met al ging het goed... Kon nog wel hoger gaan maar ik ga niet zo kort voor een wedstrijd risico lopen door een domme fout, dan maar wat meer reps.

Slimme keuze om niet te gek te doen op de squat. Alsnog behoorlijk gewicht damn

• #1.625
  • #1.627
Nog maar paar weekjes! Hoe ga je postcontest aanpakken? Weekje full r*tard of ga je rustig opbouwen om goed te rebounden?
Ik ga wel even full r*tard 1-2 daagjes en dan heb je er toch genoeg van... Geloof me je maag en darmen krijgen het niet niet meer geregeld dan. Vanaf daar ga ik m'n kcals terugschroeven naar een 3000 en vanuit daar even kijken wat m'n shape/gewicht doet. Eerste 3-4 weken zal hooguit wat test met HCG gerunned worden (twijfel om alleen maar HCG te laten lopen).

Daarna gaan we voor epic rebound gains (kuur ligt al klaar, maar verklap nog niks :p). Ga de log nog actiever proberen te maken, door trainingen en voeding te posten (met epic IIFYM, maaltijden).

Klinkt goed:D Ben benieuwd!

• #1.629
Chest, post-workout posing en cardio stonden op het programma van vandaag:

Incline Smith machine press
15x60kg
15x80kg
12x100kg
10x120kg (laatste 2 spot)
10x100kg drop 8x80kg drop 8x60kg

Hammer strenght inner pec press
15x65kg
12x85kg
12x80kg partials 5 stuks
12x80kg partials 5 stuks

Standing cable fly
15x15kg
15x15kg
Seated cable fly
15x15kg
15x15kg
15x15kg

Incline hammer strenght press
15x40kg
12x60kg
10x80kg
10x80kg
15x40kg 1 1/2 herhaling = 1 herhaling

Cardio: 40 min fietsen

Tijdens het poseren was wel degelijk te zien dat ik veel harder ben het worden en ook iets voller (wat met het vaker laden te maken heeft). Ik wil proberen voor dit weekend nog te zakken in bf. Enige plaats waar ik nog een klein beetje vasthou is m'n rug. Heb zelfs al strepen in m'n glutes en denk als eenmaal het vocht eruit is het wel sick uit gaat zien :p

Paar dagen goed gegaan omdat ik hoger zat in de kcals, maar sinds vandaag toch weer kut slapen en futloos maar daar moet ik nu maar even doorheen!

Hoe bevalt de halo?

• #1.631
Halo bevalt me zeeeer goed! Ik ben echt blij dat ik voor halo ben gegaan ipv winstrol.
Ongekende look en hardheid (moeilijk te beschrijven of te zien op een foto is echt iets wat je in RL moet zien:P), nog niet eerder ervaren. Morgen is het pas een week dat ik het gebruik, dus het zal misschien nog een aantal dagen duren voordat het op volle toeren werkt. M'n coach was positief verrast en zag duidelijk meer hardheid en vasculariteit.

Halo bevalt me zeeeer goed! Ik ben echt blij dat ik voor halo ben gegaan ipv winstrol.
Ongekende look en hardheid (moeilijk te beschrijven of te zien op een foto is echt iets wat je in RL moet zien:P), nog niet eerder ervaren. Morgen is het pas een week dat ik het gebruik, dus het zal misschien nog een aantal dagen duren voordat het op volle toeren werkt. M'n coach was positief verrast en zag duidelijk meer hardheid en vasculariteit.
Klinkt goed! Ben er waarschijnlijk zelf ook op de jbc dus ben benieuwd man!

• #1.633
Klinkt goed! Ben er waarschijnlijk zelf ook op de jbc dus ben benieuwd man!
Aah super, zou leuk zijn! Stuur maar een appje als ik de mogelijkheid heb meeten we daar ;)
Fysiek is veel veranderd sinds je mij de laatste keer hebt gezien, dus ben benieuwd wat jij zegt! Zal er in iedergeval voor zorgen dat ik in een mega shape sta:flexgrin:

• #1.634
Ja hoor... vannacht was het weer zover.. Weer z'n klote binge attack. Als ik 2-3 dagen strict ben geweest op de lage carbdays lig ik de hele nacht wakker of schrik wakker van de honger alsof het iets met m'n suikerspiegel te doen heeft. Eenmaal ergens aan begonnen en er is geen stoppen meer aan. Geen idee hoeveel kcals het waren...teveel:P Vandaag m'n hoge dag en hier ga ik dan wel ietsjes lager zitten dan anders om maar te compenseren. Schroef de cardio ook van 5x35 min op naar 6x40 min. Wat ik vanmorgen was bijgekomen viel me dan wel weer mee, van het weekend zal ik wel een lowest weighing aantikken als ik me kan beheersen. Alhoewel ik de laatste week niet volledig 100% strict ben geweest is m'n shape toch verbeterd. Voor het oog nog droger en harder. Weegschaal wil dus ook niet altijd wat zeggen. Zo zie je maar dat zolang je toch nog in je wekelijkse deficit zit je alsnog bf dropt (terwijl je zwaarder bent op de weegschaal). Maar vanaf 2 weeks out kom ik toch op m'n tanden te bijten en 100% strict te zijn. Ik weet namelijk niet wat maaginhoud is of waterretentie(wat heel belangrijk is in de peakweek om vanaf te komen). Zoals je ziet veel wikken en wegen:P met wat als hobby begon wordt nu heel erg competitief en als ik ergens aan begin wil ik het ook goed doen! Misschien niet de beste symmetrie of de meeste massa, maar met een extreme conditioning is waar ik mee moet aankomen. Eyes on the price! :1e:

ik hoop dat je wint, wat zijn je zwakke punten dan, ik heb je een keer gehoord over je rug? klopt dat?
de dikte vooral?

• #1.636
ik hoop dat je wint, wat zijn je zwakke punten dan, ik heb je een keer gehoord over je rug? klopt dat?
de dikte vooral?
Thanks man! Klopt rugdikte en quads die ik beide best wel goed heb opgebracht. Nu ik zo lean ben is alles eigenlijk wel in verhouding. Ben zeker niet de kleinste, maar het ligt er maar net aan wie komt opdagen. Zijn altijd wel freaks bij de junioren, de ene heeft super goeie structuur de andere extreem veel massa of gruwelijke shreds. Maar het gaat zich om het totaal plaatje dus het blijft spannend.

• #1.637
De training van vandaag:

Armen, buik en cardio:
Close grip tricep pushdown
20x25kg
20x35kg
15x45kg
12x50kg
12x50kg drop 12x35kg drop 15x25kg

Close grip biceps cable curl
20x25kg
15x35kg
12x35kg
10x40kg
10x40kg drop 10x25kg drop 10x20kg

Incline skullcrushers ss close grip press
15x40kg ss 8x40kg
12x50kg ss 6x50kg
12x50kg ss 6x50kg
10x50kg ss 6x50kg

Preacher curl machine
20x20kg
15x30kg
15x35kg
12x40kg
12x40kg

Dip machine
20x120kg
15x160kg
15x160kg
12x160kg

Rope pushdown ss hammer curls
15x15kg ss 15x20kg
15x20kg ss 12x22kg
12x25kg ss 10x24kg
12x25kg ss 10x24kg drop 10x12kg

Leg raises
4 sets 20 reps

Crunch machine
20x45kg
15x50kg
15x50kg
12x55kg

Woodchoppers
4 sets 15 reps

45 min incline loopband

Super training gehad (must be the binge attack) ik stond full as f**k! Echt overdreven vol, maarrr hield ook zichtbaar wat meer vocht vast. Nu is het gewoon 100% strict tot aan de wedstrijd. Vandaag ook weer gemotiveerd door een aantal jongens die wedstrijden hebben gedaan en m'n focus is weer helemaal terug. Als alleen al dat vocht weg is sta ik al in wedstrijdshape, maar ik wil meer ik moet mensen vet laten lijken:p

Nog ff doorzetten maat! Laatste weken knallen dan ben je er

• #1.640
Goeiemorgen mede BB,

Vandaag staat er schouders, nek, kuiten en cardio op de planning. Zal de training vanavond weer loggen!

Gemoedstoestand/energielevel etc is weer verbeterd.. Zal te doen hebben met die binge attack. Shape is ook iets vochtiger.. Maar de motivatie is weer 110% terug, einde van de week zit ik weer op m'n beste shape.

Terug
Naar boven