AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

door laten lopen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Oké duidelijk, door laten lopen :) Thanks mannen.

• #2.043
Dnp dag 9: eerste dag op de 400mg

Lichaamsgewicht: 97kg, maar vanmorgen niet naar de wc kunnen gaan dus ga maar van minimaal een half kilootje minder uit. Hamstrings, glutes en onderrug komen weer goed door. De hardnekkige plaatsen dus goed teken.

Vandaag zal er chest en abs (misschien nog wat kuiten) getraind worden en afgesloten met wat cardio.

Moet toegeven voel me nu aardig Depleted! Plus een lopend fornuis. Sinds ik die 400mg heb genomen zweetuitbarstingen to the max. Buiten loop ik gewoon in m'n T-shirt zo warm heb ik het. Denk dat dit de sweet spot is!

Hou jullie op de hoogte;)

• #2.044
Het werd toch chest triceps de beachboys omsingelde zowat de Ab area haha, stelletje nichten.

Training:

Incline Db chest press
15x24kg
12x36kg
12x44kg
8x50kg
8x50kg drop 12x24kg

Flat Db fly
15x20kg
12x22kg
12x24kg
12x26kg

Conventional grip chest press
4x10x80kg

Decline chest press
4x12x100kg

Cable flys
4x12-15x30kg

Straight bar triceps Cable pushdown
15x32kg
15x36kg
12x40kg
12x45kg drop 12x32kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

One handed tricep dips ss overhead triceps ext
12-15 reps 4 sets

Training ging lekker, zag er weer een pak droger uit! Enkel wat platjes en de pomp is normaliter toch woester :p nog even volhouden! Zweten was ook abnormaal, het gutste gewoon van me af. Laten we zeggen dat kracht nu toch wel 10% gedaald is op de dnp. Naja laatste dagen volhouden :)

Hehe zo voelde ik me de 1e dag op 400 ook. Spul blijft zich nog even opbouwen he, ik vond 400 na een paar dagen al niet grappig meer. Zat echt drijfnat op m'n werk terwijl collega's dikke truien aanhadden :')

• #2.046
Hehe zo voelde ik me de 1e dag op 400 ook. Spul blijft zich nog even opbouwen he, ik vond 400 na een paar dagen al niet grappig meer. Zat echt drijfnat op m'n werk terwijl collega's dikke truien aanhadden :')
Ja haha, precies dat gevoel heb ik nu.

• #2.047
Dag 10 dnp: 400mg (2e dag)
Lichaamsgewicht 96,3kg en moest hierna nog naar de wc dus laten we zeggen dat ik onder de 96 zit.

Alles komt weer heel goed door, enkel plat en depleted. Toch nog even volhouden totdat de 95kg op de weegschaal staat.
Vandaag zullen de benen worden aangepakt en weer afronden met wat cardio.

• Like
Waarderingen: vntl
Dag 10 dnp: 400mg (2e dag)
Lichaamsgewicht 96,3kg en moest hierna nog naar de wc dus laten we zeggen dat ik onder de 96 zit.

Alles komt weer heel goed door, enkel plat en depleted. Toch nog even volhouden totdat de 95kg op de weegschaal staat.
Vandaag zullen de benen worden aangepakt en weer afronden met wat cardio.
als je de cravings weet te weerstaan dan red je dat voor vrijdag!

• #2.050
Lekkere Legday gehad alleen abnormale zweetuitbarstingen, must be the dnp.

Legs:

Leg ext
20x65kg
15x85kg
12x105kg
10x120kg drop 6x60kg (3 sec vasthouden)

Reverse hacksquat
12x150kg
10x200kg
10x250kg
10x250kg

Lying Hamstrings curl
15x40kg
3x12x50kg

Hacksquat
4x10-12x100kg

Seated Hamstrings curl
4x12x105kg

Standing calf raise
4x12-15x125kg

Seated calf raise
4x8-10x75kg

20 min Incline loopband

Dnp ga ik doortrekken tot vrijdag (14 dagen). Moet m'n doel van 95kg dan wel ruimschoots hebben gehaald of zelfs verbeteren. Zaterdag staat een cheatmeal op de planning, zondag zal er een low kcal dagje volgen en vanaf aankomende maandag kan het feest rustig aan beginnen :) kcals worden opgeschroefd naar 4000 en de blast wordt gestart. Zal ook eens kijken of er wat pics kunnen worden gemaakt pre blast.

Wat ga je blasten?

• #2.052
  • #2.053
Dnp dag 11: 400mg (dag 3)
Lichaamsgewicht: 95,8 kg Hoppa onder de 96 gedropt! Ook pas na de weging naar de wc kunnen gaan dus we zitten denk ik kort op de 95 :)
Ook een stuk hoger in de kcals gister 3500+ en alsnog gedropt, thanks to dnp.

Sides zijn onveranderd alhoewel ik beter slaap de afgelopen 2 dagen. Enige wat er bij is gekomen is de kortademigheid... tijdens het trainen, tijdens een gesprek met mensen of korte inspanning.
DNP + de verkoudheid zijn hiervan de boosdoener!

Vandaag wordt rug en biceps getraind en weer 20 min cardio :) sta te popelen om volgende week te starten!

• #2.054
Net rug en biceps getraind, eerste training waarbij ik duidelijk de atp sides van de dnp merkte, holyshit! Zelfde gewicht was strijden, plus na elke set extreem buiten adem. Wel weer stukken droger! Aders kwamen nu weer goed door, zelfs nu ik zo plat als een pannenkoek ben en vocht vasthou van de dnp.

De training:

Lat pulldowns
15x65kg
12x86kg
10x100kg
8x107kg spot
8x107kg spot

Bent over bb rows
15x60kg
12x100kg
8x120kg
10x100kg drop 10x60kg

Suported chin ups
4 sets 10-12 reps

Cable pullovers
4 sets 12-15 reps elke set gewicht verhogen

Close grip machine row
4x12x120kg 1 sec pauze bij peak contractie

Alternating Db curl
10x22kg
8x24kg
8x24kg

Seated Incline curl
3x15x14kg

Arnold curl
15x14kg
2x12x16kg

Hammer curls
12x22kg
10x24kg
8x26kg drop 10x14kg met 1 sec pauze aan de top

20 min fietsen

Hopelijk morgen onder de 95,5kg

• #2.055
Dnp dag 12: 400mg (4de dag)
Lichaamsgewicht 96,4kg (+0,5)

Helaas weer een halve kilo bijgekomen... Cravings werden me weer teveel en laat in de avond nog vanalles extra's gegeten. Het zal wel maaginhoud zijn geweest want kon wederom zien dat ik een tikkeltje droger was.
In iedergeval zal ik vandaag en morgen alle cravings negeren.. Even hardcore. Kan het niet uitstaan als ik m'n doel niet behaal. Vandaag dus strict 3000 kcals.

Vnv zullen de schouders en nek worden getraind en afgesloten met wat cardio.

• #2.056
Slopende dag gehad op de dnp! Zat gewoon de hele dag bezweet op stage. Na een maaltijd kon ik naar de wc om het zweet van m'n hoofd te vegen. Ook zwaar depleted, elke beweging voelt 10x zo zwaar. Alles is een pak droger maar voor Mn gevoel ben ik in elkaar gekakt als smiegel. Ik weet dat het tussen m'n oren zit en weet ook hoe erger Depleted ik ben hoe harder die rebound/supercompensatie zal zijn! Weet zeker dat ik morgen weer onder de 96 kilo zit zal rond de 95,5 worden schat ik zo :p

Toch besluit ik om er een einde aan te breien en er vandaag m'n laatste dag van te maken. Kortademigheid wordt ook erger en dit neem ik wel serieus! Sides wegen dan niet meer op tegen de resultaten. Begon ook erg last te krijgen van acne door het zweten de hele dag door... helaas is mijn huid daar niet voor gemaakt.

Al met al 6-6,5 kilo in 12 dagen weten te verliezen. Volgende run zal kort voor m'n vakantie worden of een korte blitz style.

Kcals zullen morgen op 3200 worden gezet en dat ga ik zo houden tot maandag, dan even verder kijken en kleine stapjes verhogen.

Training was een pak zwaarder!
Schouders en nek

Db shoulder press
15x24kg
12x30kg
3x6-8x44kg

Machine press ( 3 sec negatief)
4x12x90kg

Cable front raise
4x15x36kg

Db side laterals
20x14kg
15x16kg
12x18kg
10x20kg drop 10x14kg drop 10x8kg

Rear delt machine ss upright row
4x12-15x80kg ss 4x15x30kg (5 sec negatief)

Machine side laterals
1 set tot fail

Shrugs ss behind the Back shrugs
15x80kg ss 15x80kg
3x12x100kg ds 3x12x100kg

20 min fietsen

Als het genoeg geweest is het genoeg geweest he. Vanaf maandag lekker rebounden. Mijn rebound gaat echt lekker na de dnp run.

• #2.058
Als het genoeg geweest is het genoeg geweest he. Vanaf maandag lekker rebounden. Mijn rebound gaat echt lekker na de dnp run.
Dan ben ik eens benieuwd! Ik hoor van meerdere mensen, gast wacht nou maar als het vocht weg is en de dnp volledig uit je systeem is... dus maakt me wel nieuwschierig:D

Jij zal al helemaal gaan als een raket na z'n lange "off" periode.

Dan ben ik eens benieuwd! Ik hoor van meerdere mensen, gast wacht nou maar als het vocht weg is en de dnp volledig uit je systeem is... dus maakt me wel nieuwschierig:D

Jij zal al helemaal gaan als een raket na z'n lange "off" periode.

Later bekeken hield ik toch wel wat vocht vast van de dnp. Viel nadien nog af maar was puur vocht en dan zag je idd het resulaat veel beter.
Nu gain ik gewoon droge massa alsof het niets is maar is gewoon muscle memory bij mij. Toch blijft het leuk om het te zien gebeuren.

• #2.060
Later bekeken hield ik toch wel wat vocht vast van de dnp. Viel nadien nog af maar was puur vocht en dan zag je idd het resulaat veel beter.
Nu gain ik gewoon droge massa alsof het niets is maar is gewoon muscle memory bij mij. Toch blijft het leuk om het te zien gebeuren.
Na de prep weet ik onderhand wel wat vet, vocht en spiermassa is wat erbij komt. Zodra je boven een bepaald vp komt wordt het onderscheiden hiervan alleen maar moeilijk.

Obliques en de afscheidingen van de hamstring naar de quads komen al helemaal door terwijl m'n abveins al veel eerder hadden moeten doorkomen, dat is dus dat klote vocht :p

Altijd leuk om te zien gebeuren Haha.

Terug
Naar boven