- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nog even volhouden! Zweten was ook abnormaal, het gutste gewoon van me af. Laten we zeggen dat kracht nu toch wel 10% gedaald is op de dnp. Naja laatste dagen volhouden 
Ja haha, precies dat gevoel heb ik nu.Hehe zo voelde ik me de 1e dag op 400 ook. Spul blijft zich nog even opbouwen he, ik vond 400 na een paar dagen al niet grappig meer. Zat echt drijfnat op m'n werk terwijl collega's dikke truien aanhadden :')
als je de cravings weet te weerstaan dan red je dat voor vrijdag!Dag 10 dnp: 400mg (2e dag)
Lichaamsgewicht 96,3kg en moest hierna nog naar de wc dus laten we zeggen dat ik onder de 96 zit.
Alles komt weer heel goed door, enkel plat en depleted. Toch nog even volhouden totdat de 95kg op de weegschaal staat.
Vandaag zullen de benen worden aangepakt en weer afronden met wat cardio.
Ben ik ook wel van overtuigd!als je de cravings weet te weerstaan dan red je dat voor vrijdag!
kcals worden opgeschroefd naar 4000 en de blast wordt gestart. Zal ook eens kijken of er wat pics kunnen worden gemaakt pre blast.Even terugkijken in Mn log als je de doseringen wilt weten.

sta te popelen om volgende week te starten!
Dan ben ik eens benieuwd! Ik hoor van meerdere mensen, gast wacht nou maar als het vocht weg is en de dnp volledig uit je systeem is... dus maakt me wel nieuwschierigAls het genoeg geweest is het genoeg geweest he. Vanaf maandag lekker rebounden. Mijn rebound gaat echt lekker na de dnp run.

Dan ben ik eens benieuwd! Ik hoor van meerdere mensen, gast wacht nou maar als het vocht weg is en de dnp volledig uit je systeem is... dus maakt me wel nieuwschierig
Jij zal al helemaal gaan als een raket na z'n lange "off" periode.
Na de prep weet ik onderhand wel wat vet, vocht en spiermassa is wat erbij komt. Zodra je boven een bepaald vp komt wordt het onderscheiden hiervan alleen maar moeilijk.Later bekeken hield ik toch wel wat vocht vast van de dnp. Viel nadien nog af maar was puur vocht en dan zag je idd het resulaat veel beter.
Nu gain ik gewoon droge massa alsof het niets is maar is gewoon muscle memory bij mij. Toch blijft het leuk om het te zien gebeuren.