XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Gister de training van seth feroce na-geaapt:

Rug + biceps

even kopiëren/plakken :)
PULL-UPS - 100 reps
50 Wide Grip (Assisted or Unassisted) 5 x 10
25 Close Grip
25 Reverse Grip
1. Bent Over Close Grip T-Bar Rows - 5 x 6-10
2. Wide Grip Power Grip Pulldowns - 4 x 8-12
3. One Arm Dumbbell Rows - 5 x 8-12
4. Overhand Wide Grip Cable Rows - 4 x 10
5. Rack Pulls (Bar at KneeCap heights) - 6sets - 2 sets at 225 - 2 sets at 315 - 2 sets at 405 - remember don't focus on just moving the weight. FEEL the movement with each muscle that you just hit throughout the workout!! Lower Lats, Lats, Traps, Terres Major and Minor....All of It!! Keep the tempo 30-60 second rest

Daarna nog biceps

Seated incline db curl
3 sets 8 reps (20kg) elke set dropset helft van het gewicht (10kg) 16 reps!

Preacher curl machine
3x12x59kg

Hammer curls
12x26kg
10x28kg
8x32kg

21's
3 sets met 30kg (geen gecheat, perfecte houding/vorm geloof me gewicht heeft niks te zeggen)

20 min crosstrainer

Vieze spierpijn weer :P Ook weer een belachelijk goeie training, zowel mijn kracht als uithoudingsvermogen waren omhoog geschoten en een extreme pomp in zowel mijn rug als biceps.

Vertering is ook weer back on track, geen klachten meer met de darmen. De weegschaal tikte vanmorgen ook weer 101,5kg aan terwijl de veins nog op de abs zichtbaar zijn. Vetpercentage blijft dus mooi gelijk.

Kcals zijn nu op 4500 en de macroverdeling is als volgt:

337gr Eiwit
562gr Koolhydraten
100gr Vetten

Als iemand hier suggesties op/of aanmerkingen op heeft hoor ik deze graag, ben zelf namelijk ook maar wat aan het experimenteren.

Vanavond zullen de schouders en nek worden aangepakt.

Herinnerde dat je tijdje geleden niet zo'n fan was van "hoog eiwit", beetje hoger bevalt je dus goed?

• #2.183
Herinnerde dat je tijdje geleden niet zo'n fan was van "hoog eiwit", beetje hoger bevalt je dus goed?
Kan er eerlijk gezegd nog niet veel over zeggen, komen we toch over een wat langere periode te bekijken. Nu ik met hgh bezig ben is me nogmaals door meerdere mensen gezegd dat het raadzaam is hoger in de eiwitten te gaan zitten, aangezien je voeding/aas optimaler opneemt.

Kan in iedergeval wel claimen dat ik tijdens mijn wedstrijdprep (6 weeks out) niet hoger dan 180 gram eiwitten zat en amper tot geen spiermassa ben verloren.

Maargoed op spiermassa te gainen zul je stukken hoger komen te zitten natuurlijk. Ook tijdens mijn wat 'dirtier' bulk voor mijn wedstrijdcut begon zaten de eiwitten op 300+. Maar mensen zoals mijn coach geloven er weer niet zo in, 240-250gr eiwit en hij maakt nogaltijd steady progress en is echt wel een buffel.

• #2.184
Weer een knal training!

Schouders+nek:

Smith machine shoulder press
15x60kg
12x80kg
10x100kg
8x120kg
5x130kg laatste spot ... drop ... 5x100kg drop ...10x60kg

Hierna alle oefening 1 min rust

Hammer strenght shoulder press
4x10/12x100kg

Db side laterals
2x15x18kg
2x12x22kg drop 12x16kg drop 10x12kg

Side lateral machine
4x15x50kg

Rear delt machine ss Db front raises
20x80kg ss 12x16kg
3x15x85kg ss 3x12x16kg

Barbell upright row
15x30kg
3x12x40kg

Db shrugs
15x40kg
3x12x50kg

20 min Incline loopband

Mega volheid en pomp, moeite om het t-shirt uit te trekken om de gains te showen in de tanktop :p ook flink wat meer gewicht kunnen verplaatsen op de compound, minder rustpauzes nodig van gewichten waar ik normaal toch wel even voor nodig hebt. Gaat dus echt de goeie kant op. Gaat nu zo snel dat ik soms begin te twijfelen of ik dan toch niet vet ben bij het komen? Maar het is gewoon puur vocht wat zich door de dag heen opstapeld, f**k die shit nu even doorzetten:p shredtimes komen wel weer.

Ik meen een poos geleden een stuk/artikel of post van @Galen gelezen te hebben dat je je eiwit tijdens AAS het best gewoon normale hoeveelheid (2-2,5 g/kg) kan houden. Dit omdat AAS toch al eiwitsparend werkt en je je cals dan beter in carbs kan steken. Wat vinden jullie hiervan dan? En misschien dat @Galen dit nog kan bevestigen of juist ontkrachten haha want zoals ik zei, het is even terug. Maar volgens mij kwam het hierop neer. Ik kan me er wel in inden tbh.

• #2.186
Ik meen een poos geleden een stuk/artikel of post van @Galen gelezen te hebben dat je je eiwit tijdens AAS het best gewoon normale hoeveelheid (2-2,5 g/kg) kan houden. Dit omdat AAS toch al eiwitsparend werkt en je je cals dan beter in carbs kan steken. Wat vinden jullie hiervan dan? En misschien dat @Galen dit nog kan bevestigen of juist ontkrachten haha want zoals ik zei, het is even terug. Maar volgens mij kwam het hierop neer. Ik kan me er wel in inden tbh.
Dit is ook altijd waar ik vanuit ben gegaan, maar aangezien ik nu zoveel shit in de mix heb.. Het zekere voor het onzekere, tbh 550gr+ aan carbs is nou ook niet aan de lage kant. Als ik dan kijk naar de protocols die @Pleister kreeg van Milos... Ja fucking veel carbs ivm de insuline, maar ook een shitload aan eiwitten. We gaan het zien zodra de kcals geupped worden zullen het iig carbs en eventueel wat vetten worden.

• #2.187
Gewicht vanmorgen 102,6kg, gewicht stijgt nog steeds dus geen reden om de kcals te uppen.

Vandaag armday altijd leuk :)

• #2.188
Epic armdagje gehad gister, vanmorgen ook nog even naar de gym om enkel even wat abs/kuiten en cardio te doen.

Gewicht 102,9kg nog steeds stijgende, niet vetter wel veel vochtiger, afdrukken stonden weer in de sokken. Terwijl dieet echt on point is, even in de gaten houden. Vandaag hier en daar wat 'cheats' en morgen weer Back on the diet.

• #2.189
Op cheatday afvallen mmm, zat toch wel richting de 5500 kcals? Hoe kan dat? Nou, ik toch eens getruct met dyazide en m'n gevoel klopte idd. Hield t*fus veel vocht vast door de hgh icm aas / hoge kcals.

Vanmorgen precies op 102 kg met aders weer volledig over de buik, benen, armen noem maar op. Vetpercentage is dus amper gestegen, als het überhaupt wel is gestegen.

Zoutinname/natriuminname en waterinname wordt heel goed op gelet, dus irritant dat ik zo snel opblaas als een balon.

Ga de lean bulk toch nog zeker 5 weekjes doortrekken, aangezien ik merk dat het erg lekker gaat mbt spieropbouw, zal dat vocht toch even voor lief moeten nemen en zodra het te erg wordt preventief wat pakken..

Kcals zullen morgen naar 4700 worden geupped, kcals die erbij komen zullen volledig uit koolhydraten bestaan.

• #2.190
Week 5:

Vandaag ook de laatste dag van de turinabol, we gaan nog gewoon lekker door op het volgende:

test p 200mg
Bold 1000mg
Primo 600mg
Tren a 300mg
Mast p 300mg

De effecten van de bold en primo beginnen zich nu toch wel aardig te vertonen :)

Hgh op 5iu 5days on/2days off

Vanaf week 8 komen er de lange ester test e, tren e en mast e bij alle 3 op 300mg.

Vnv chest + triceps zal hem wederom loggen.

Hoe is turinabol jou bevallen?

En ik neem aan de Engelse?

• #2.192
Hoe is turinabol jou bevallen?

En ik neem aan de Engelse?
Yes de Engelse!
Om heel eerlijk te zijn, had ik er meer van verwacht. Waarschijnlijk komt dat omdat ik toch het iets wat zwaarder geschut ben gewend (Dianabol, halo, oxy). Neemt niet weg dat het je echt ongekende pumps en een lekkere krachtboost geeft. Wat er bij komt is van kwaliteit, zonder vocht. Maar verwacht geen KILO'S :P Verwacht ook niet de pumps en krachtboost van oxy. Daarmee gezegd, voor iemand die nieuw is op het gebied van aas en iets lichts wilt nemen kwa sides is dit zeker een aanrader!

• #2.194
Waarom HGh op 5/2 maat? Kostenbesparend of?
Dat is wel de hoofdreden, als je fora afgaat en studies bekijkt zou het ook voordelen hebben (eigen productie van GH zou verminderen, minder resistent etc etc). Eerlijk gezegd geloof ik hier niet in...Mijn reden is gewoon, hoe langer je op de HGH bent hoe beter de resultaten zullen zijn. Omdat weekend dagen meestal mijn offdays zijn kwam het gelegen uit om dit als off days te pakken. Ben nu ook het twijfelen.. Was nog van plan om de laatste weken op 6 iu te gaan of toch beter terug te gaan naar 4 iu en ED te runnen. Weet wel dat meerdere mensen ditzelfde protocol volgen en hier ook goeie resultaten mee behalen. Maar toch, wat is beter om te doen.

Dat is wel de hoofdreden, als je fora afgaat en studies bekijkt zou het ook voordelen hebben (eigen productie van GH zou verminderen, minder resistent etc etc). Eerlijk gezegd geloof ik hier niet in...Mijn reden is gewoon, hoe langer je op de HGH bent hoe beter de resultaten zullen zijn. Omdat weekend dagen meestal mijn offdays zijn kwam het gelegen uit om dit als off days te pakken. Ben nu ook het twijfelen.. Was nog van plan om de laatste weken op 6 iu te gaan of toch beter terug te gaan naar 4 iu en ED te runnen. Weet wel dat meerdere mensen ditzelfde protocol volgen en hier ook goeie resultaten mee behalen. Maar toch, wat is beter om te doen.

Klopt, ik heb ze ook allemaal gelezen inmiddels haha. Heb nog even getwijfeld om de dosis HGH op trainingsdagen te verhogen en op rustdagen niet te pakken maar ik blijf ook gewoon ED zetten uiteindelijk. In de US zie je ook mensen hun hele dosis pre workout pakken met onderzoeken die aangeven dat dat het beste is, terwijl een ander weer claimt dat splitsen het beste is. Moe word je ervan. Ik zet nu zelf 6 iu op trainingsdagen en 4 op rustdagen en daar hou ik het voorlopig even bij :p

• #2.196
Klopt, ik heb ze ook allemaal gelezen inmiddels haha. Heb nog even getwijfeld om de dosis HGH op trainingsdagen te verhogen en op rustdagen niet te pakken maar ik blijf ook gewoon ED zetten uiteindelijk. In de US zie je ook mensen hun hele dosis pre workout pakken met onderzoeken die aangeven dat dat het beste is, terwijl een ander weer claimt dat splitsen het beste is. Moe word je ervan. Ik zet nu zelf 6 iu op trainingsdagen en 4 op rustdagen en daar hou ik het voorlopig even bij :p
Ben maar een arme student atm :p zodra ik een goeie baan vind in dit vakgebied kunnen we ons wel wat hgh veroorloven. Voor nu de 5/7 lifestyle :(.

• #2.197
Chest and tris:

Bankdrukken
15x60kg
15x100kg
12x120kg
6x140kg
14,5x100kg

Incline db press
12x36kg
10x40kg
8x44kg
8x44kg drop 8x34kg

Incline Db fly
12x20kg
12x22kg
12x24kg
12x26kg
12x28kg

Hammer press
4x12x85kg

Cable fly
15x25kg
15x27,5kg
15x30kg
15x30kg

Triceps pushdown op de lat pulldown
15x32kg
12x39kg
12x45kg
10x52kg

V-bar triceps pushdowns
4x12x32kg

Overhead Db extensions
12x40kg
2x10x44kg

Db skullcrushers (focus op stretch en mega slow negatief)
3x15x14kg

One handed cable pushdown
3x12x12,5kg

Snelle training en niet moe te krijgen. Pomp was belachelijk, look weer geweldig :p canonball delt look is nu een feit, Thanks to Bold en primo.

Vind een snelle training serieus een van de fijnste trainingen, lekker doorpompen en gas geven!

HGH ook van de engelse? Ben serieus aan t overwegen om te beginnen.

Doen jullie je hgh altijd thuis & koud bewaren? Want las ook iemand die op t werk zetten?

• #2.199
Vind een snelle training serieus een van de fijnste trainingen, lekker doorpompen en gas geven!

Doen jullie je hgh altijd thuis & koud bewaren? Want las ook iemand die op t werk zetten?
Nee, Blacktops. Prijskaartje van de Engelse vind ik net iets te. Lol tbh neem ik m'n hgh mee in m'n bakkie rijst en bewaar hem in de koelkast op werk Haha.

Ik heb een klein koeltasje gekocht waar ik een koelelement in doe, zilverfolie erop en daar in neem ik m'n HGH, Slin en IGF mee als het moet. Tasje in m'n kluisje en klaar, net een echte junk :)

Terug
Naar boven