- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Gister de training van seth feroce na-geaapt:
Rug + biceps
even kopiëren/plakken
PULL-UPS - 100 reps
50 Wide Grip (Assisted or Unassisted) 5 x 10
25 Close Grip
25 Reverse Grip
1. Bent Over Close Grip T-Bar Rows - 5 x 6-10
2. Wide Grip Power Grip Pulldowns - 4 x 8-12
3. One Arm Dumbbell Rows - 5 x 8-12
4. Overhand Wide Grip Cable Rows - 4 x 10
5. Rack Pulls (Bar at KneeCap heights) - 6sets - 2 sets at 225 - 2 sets at 315 - 2 sets at 405 - remember don't focus on just moving the weight. FEEL the movement with each muscle that you just hit throughout the workout!! Lower Lats, Lats, Traps, Terres Major and Minor....All of It!! Keep the tempo 30-60 second rest
Daarna nog biceps
Seated incline db curl
3 sets 8 reps (20kg) elke set dropset helft van het gewicht (10kg) 16 reps!
Preacher curl machine
3x12x59kg
Hammer curls
12x26kg
10x28kg
8x32kg
21's
3 sets met 30kg (geen gecheat, perfecte houding/vorm geloof me gewicht heeft niks te zeggen)
20 min crosstrainer
Vieze spierpijn weer
Ook weer een belachelijk goeie training, zowel mijn kracht als uithoudingsvermogen waren omhoog geschoten en een extreme pomp in zowel mijn rug als biceps.
Vertering is ook weer back on track, geen klachten meer met de darmen. De weegschaal tikte vanmorgen ook weer 101,5kg aan terwijl de veins nog op de abs zichtbaar zijn. Vetpercentage blijft dus mooi gelijk.
Kcals zijn nu op 4500 en de macroverdeling is als volgt:
337gr Eiwit
562gr Koolhydraten
100gr Vetten
Als iemand hier suggesties op/of aanmerkingen op heeft hoor ik deze graag, ben zelf namelijk ook maar wat aan het experimenteren.
Vanavond zullen de schouders en nek worden aangepakt.
Rug + biceps
even kopiëren/plakken

PULL-UPS - 100 reps
50 Wide Grip (Assisted or Unassisted) 5 x 10
25 Close Grip
25 Reverse Grip
1. Bent Over Close Grip T-Bar Rows - 5 x 6-10
2. Wide Grip Power Grip Pulldowns - 4 x 8-12
3. One Arm Dumbbell Rows - 5 x 8-12
4. Overhand Wide Grip Cable Rows - 4 x 10
5. Rack Pulls (Bar at KneeCap heights) - 6sets - 2 sets at 225 - 2 sets at 315 - 2 sets at 405 - remember don't focus on just moving the weight. FEEL the movement with each muscle that you just hit throughout the workout!! Lower Lats, Lats, Traps, Terres Major and Minor....All of It!! Keep the tempo 30-60 second rest
Daarna nog biceps
Seated incline db curl
3 sets 8 reps (20kg) elke set dropset helft van het gewicht (10kg) 16 reps!
Preacher curl machine
3x12x59kg
Hammer curls
12x26kg
10x28kg
8x32kg
21's
3 sets met 30kg (geen gecheat, perfecte houding/vorm geloof me gewicht heeft niks te zeggen)
20 min crosstrainer
Vieze spierpijn weer
Ook weer een belachelijk goeie training, zowel mijn kracht als uithoudingsvermogen waren omhoog geschoten en een extreme pomp in zowel mijn rug als biceps.Vertering is ook weer back on track, geen klachten meer met de darmen. De weegschaal tikte vanmorgen ook weer 101,5kg aan terwijl de veins nog op de abs zichtbaar zijn. Vetpercentage blijft dus mooi gelijk.
Kcals zijn nu op 4500 en de macroverdeling is als volgt:
337gr Eiwit
562gr Koolhydraten
100gr Vetten
Als iemand hier suggesties op/of aanmerkingen op heeft hoor ik deze graag, ben zelf namelijk ook maar wat aan het experimenteren.
Vanavond zullen de schouders en nek worden aangepakt.

ook flink wat meer gewicht kunnen verplaatsen op de compound, minder rustpauzes nodig van gewichten waar ik normaal toch wel even voor nodig hebt. Gaat dus echt de goeie kant op. Gaat nu zo snel dat ik soms begin te twijfelen of ik dan toch niet vet ben bij het komen? Maar het is gewoon puur vocht wat zich door de dag heen opstapeld, f**k die shit nu even doorzetten
.