- Waardering
- 5.200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
400gram eiwit vind ik wel overkill eerlijk gezegd. Maar wie ben ik...als het voor jou werk...
Denk alleen dat het zonde is....zal een deel gewoon gebruikt worden voor energie...dan kun he beter je koolhydraten ophogen want deze worden als eerst gebruikt voor energie. Zeker blij slim heb je juist je koolhydraten nodig

Yes, triceps en biceps worden zowel op de dagen dat ik rug en borst train aangepakt en een aparte dag om nadruk te leggen. Werpt nu wel eindelijk zn vruchten af tbh. Spiergroepen die meer nadruk nodig hebben worden gewoon frequenter op de klote gegevenarmen worden frequent getraind zo te zien
goed bezig man! 100kg droog, ooit![]()

godsamme wat een pomp!

Vaste vrijdagavond planningEerst trainen dan douchen en sexen. Heaven....
Benieuwd naar de hgh van hun. Nu kan je vergelijken met de Black Tops dus ik hou het hier in het oog.

zal snel duidelijk worden wat het zal doen. Nu 2 weekjes op de blacks en m'n hele look en performance zijn positief verbeterd. @bodyfreakz vandaag ook nog gezien en hij zei ook al dat overduidelijk was dat ik flink aan het gainen was.

Thanks man, is ook wel killing tbh, heel erg killingziekelijk volume met die beentraining. goed bezig, ik pak benen met 15 werksets.
heb vaker meegemaakt dat mensen waarmee ik train smoesjes verzinnen om af te haken. Maja je moet doen Whatever it takes