MuscleMeat

Strive4muscle's log

Ik zit op 400 gram eiwitten haha. Ik pak dan wel ook Slin waarop je naar mijn mening niet teveel carbs wil eten en ik ga er niet beter uit zien door hoge carbs.

400gram eiwit vind ik wel overkill eerlijk gezegd. Maar wie ben ik...als het voor jou werk...
Denk alleen dat het zonde is....zal een deel gewoon gebruikt worden voor energie...dan kun he beter je koolhydraten ophogen want deze worden als eerst gebruikt voor energie. Zeker blij slim heb je juist je koolhydraten nodig

Niet vergeten dat aas en hgh ervoor zorgen dat je meer eiwitten kunt opnemen... 2.2gr/kg is een natty richtlijn, waarom zijn er zoveel mensen die kuren en eten alsof ze natty zijn :p

400gram eiwit vind ik wel overkill eerlijk gezegd. Maar wie ben ik...als het voor jou werk...
Denk alleen dat het zonde is....zal een deel gewoon gebruikt worden voor energie...dan kun he beter je koolhydraten ophogen want deze worden als eerst gebruikt voor energie. Zeker blij slim heb je juist je koolhydraten nodig

Dit dacht ik oprecht ook altijd. Echter word ik een zwijntje als ik teveel carbs eet in de actieve tijd van Slin en wordt dit ook bevestigd door meerdere top coaches ( kijk bijvoorbeeld in het log van Pleister waar zowel Milos als Dave dit zeggen en aanraden om 3.5 tot zelfs 5 keer lichaamsgewicht in grammen eiwitten te eten ). Ik ga er inderdaad lekker op, voor een ander zal dit weer heel anders liggen hehe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
We gaan het zien jongens! Eiwitten blijven voor nu op 300 gr, zodra mijn kcals weer worden geupped, ga ik niet enkel 1 ding verhogen maar zowel eiwitten, koolhydraten als vetten. Stapsgewijs zodat ik zie wat gebeurd ;)

• #2.166
Gewicht vanmorgen 99,7kg.

Nog nooit zo droog op dit gewicht gestaan! Het gaat de goeie kant op. Kcals laat ik deze week nog op 4000 staan. Vanaf volgende week gaan we weer een stapje omhoog.

Training van gister:

Rug, biceps

Lat pulldowns
15x65kg
12x86kg
10x100kg
8x107kg
8x107kg

V-bar row
15x73kg
12x86kg
10x100kg
8x115kg

Barbell row
15x60kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg

Rope pullovers
15x30kg
12x35kg
12x37,5kg
12x37,5kg

One arm db row
3x12x50kg

V-bar pulldowns
4x12x75kg

Ez-bar curls
15x40kg
10x50kg
6x60kg
15x40kg

Hammer curls
4x10x24kg

Db preacher curls (focus op stretch, 110% uitvoering geen gecheat)
15x12kg
3x15x14kg

Lying cable curls
4x15x30kg

20 min crosstrainer

The pump was real! lekkere training, wederom progressie geboekt in verschillende lifts.

• #2.167
Weer een monster training :p

Schouders en nek

Dumbell shoulder press
15x30kg
12x36kg
10x42kg
8x46kg
6x50kg (wtf?)

Arnold press
4x12x20kg laatste set dropset naar gewone shoulder press.

Dumbell side lateral raises
20x14kg
15x16kg
15x18kg
12x20kg elke keer -2kg dropset tot fail (5 sets in totaal, schouders stonden in de fik!)

Cable side lateral raise
4x12x14kg

Facepulls
4x15x32,5kg

Rear delt machine ss 20kg plate front raise
4x15x80kg ss 4x15x20kg

Smith machine shrugs
20x50kg
15x90kg
15x130kg
12x150kg drop 12x130kg drop 12x110kg drop 12x90kg

20 min Incline loopband

Leek weer leaner en groter dan gister, gaat nu ineens echt in een stroomversnelling. Liefste knal ik de kcals nog omhoog als ik morgen lichter ben. Ook kracht begint nu lekker omhoog te knallen.

Morgen armen en buik en zaterdag 2e x de benen en kuiten en dan 2 dagen rust :)

• #2.168
Terug in de 100 kilo club :)

100,3kg vanmorgen maar zat dat ook op 4K+ aan kcals, had toch wat meer carbs nodig in de avond :p

Shape daarentegen is kwa vp gelijk gebleven schommelend rond de 7-8%, echter met wat meer vocht IM en subq van de hgh. De lange esters Bold en primo beginnen ook hun ware aard te vertonen, wordt ronder en voller met de training en tijdens cardio kan de snelheid omhoog terwijl m'n lichaamsgewicht ook veel hoger is? Gains.

Kcals dus gewoon aanhouden de komende dagen, na het weekend kijken om te verhogen.

Verheug me al om de armen compleet te slopen straks :)

armen worden frequent getraind zo te zien :D
goed bezig man! 100kg droog, ooit :o

• #2.170
armen worden frequent getraind zo te zien :D
goed bezig man! 100kg droog, ooit :o
Yes, triceps en biceps worden zowel op de dagen dat ik rug en borst train aangepakt en een aparte dag om nadruk te leggen. Werpt nu wel eindelijk zn vruchten af tbh. Spiergroepen die meer nadruk nodig hebben worden gewoon frequenter op de klote gegeven :p

ik zag dat je latpulldown deed bij rug, waarom geen pull up? goed bezig by the way.

• #2.172
Armday gister in the books de workout was bijna zo lekker als seks :p godsamme wat een pomp!

Preacher curl machine
7 sets van 8-15 reps (30 sec rust tussen sets, probeer naar een gewicht toe te werken waar je een harde 8 uit haalt!)

Wide grip cable pushdowns
20x32kg
15x39kg
12x44kg
10x52kg
8x55kg

Rope pushdowns ss Alternating db curls
15x20kg + 5 behind the head
15x25kg + 5 behind the head. 4x12x22kg
12x30kg + 5 behind the head
12x30kg + 5 behind the head

Dumbell extensions
4x12x18kg

21's barbell curl
4 sets met 30kg 45-1 min rust tussen sets

Triceps overhead ext machine ss dip machine
4 sets 12-15 reps ss 4 sets 10 reps

Reverse curls ss triceps Cable kickbacks
4x12x35kg ss 4x12x12x5kg

Leg raises
4 sets 20 reps

Woodchoppers
4 sets 15 reps

Ab crunches machine
4 sets 20 reps

25 min fietsen

Kreeg weer wat opmerkingen van mensen in de gym waarvan ik normaal nooit iets hoor dus we zijn goed on track :)

Helaas na de training extreem veel last van m'n darmen. Vieze Boeren en ruften again, leek wel alsof de vertering plat lag. Ik heb het geweten wat ik heb de hele nacht naar de wc kunnen rennen om over te geven en te schijten... kwam gewoon onverteerde groente (champignons, paprika en uien) uit dus die knikker ik gelijk uit m'n diet. Vlees, vis, kip en rijst was wel gewoon goed verteerd. Heb me zo net ook weer een poedertje gepakt voor Mn maag rustig te krijgen (had ik nog over van na de wedstrijd) hopelijk is het na het weekend beter, want we gaan een level omhoog :)

Vanaf volgende week gaan de kcals naar 4300 en de hgh naar 5iu. Aangezien deze maand de belastingdienst aardig was heb ik nog een kitje bij het 3 letter merk besteld om eens uit te proberen :)

Fijn weekend iedereen!

Eerst trainen dan douchen en sexen. Heaven.... :D

Benieuwd naar de hgh van hun. Nu kan je vergelijken met de Black Tops dus ik hou het hier in het oog.

• #2.174
Eerst trainen dan douchen en sexen. Heaven.... :D

Benieuwd naar de hgh van hun. Nu kan je vergelijken met de Black Tops dus ik hou het hier in het oog.
Vaste vrijdagavond planning :p

Zeker doen man! Ga de Blacktops op 3iu runnen en het ander merk op 2iu om te beginnen :) zal snel duidelijk worden wat het zal doen. Nu 2 weekjes op de blacks en m'n hele look en performance zijn positief verbeterd. @bodyfreakz vandaag ook nog gezien en hij zei ook al dat overduidelijk was dat ik flink aan het gainen was.:D

Staat er goed bij..goed vol!.
Als je gaat cutten ga je de netto winst zien maar je gaat zeker verschil zien met je vorige wedstrijd shape!

• #2.176
Hele weekend last gehad van buikgriep leek het wel... zoals van de week ook, alleen dit keer een stuk erger. Wat er dus voor de eerste keer in lange tijd voor heeft gezorgd dan ik met moeite zat te eten.

Ook niet al te clean dit weekend, zaterdag 1 maaltijd bij de Burgerking en de zondag naar de Griek. De rest van de meals waren wel ultra clean.

Vanmorgen ook nog steeds krampen, maar alsnog weze trainen en wonder boven wonder een heerlijke training, goeie pomp en de m'n fysiek stond er ook nog goed bij.

Hoop echt dat het in de loop van de week helemaal weg is, want m'n lichaam heeft meer kcals nodig om te groeien.. schiet niet op zo:(

• #2.177
Vandaag afgevallen, ondanks dat ik 4300 gister heb gegeten. Gewicht stond op 98,5 vanmorgen. Waarschijnlijk omdat ik het hele weekend ziek ben geweest en het eten niet optimaal is opgenomen. Ga nog een dagje op de 4300 en kijk wat er gebeurd.

• #2.178
Heerlijke legday gister ook weer dikke progressie in zowel gewicht als reps

Hacksquats
15x40kg
12x85kg
12x125kg
10x145kg
10x160kg

Leg press
15x200kg
15x250kg
15x300kg
15x350kg (krampen als een gek haha)

aardig opgepompte benen at this moment

Barbell lunges
12x60kg
12x70kg
12x80kg

Leg extensions
20x56kg
15x56kg
15x56kg
12x56kg

Lying hamstring curl (one legged)
15x20kg
12x25kg
10x27,5kg
8x30kg

Seated hamstring curl
15x77kg
15x98kg
10x119kg

Seated calf raise
20x45kg
15x55kg
15x55kg
15x55kg

Standing calf raise
15x150kg
15x150kg
15x150kg
15x150kg

15 min incline loopband

Flinke spierpijn in zowel de hammies, glutes en quads!

Gewicht vanmorgen op 100,7kg, aangezien ik niet naar de wc kon voordat ik op de weegschaal stond denk ik dat het voornamelijk maaginhoud is wat erbij is.
Vertering gaat de goeie kant op, vetpercentage daalt langzaam aan terwijl m'n lichaamsgewicht weer stijgt. Heel maf nu ik veel meer eet en ik m'n huid dunner voel worden. Nog een dagje op 4300 kcals en dan gaan we richting de 4500 kcals. HGH hou ik even op 4iu.

Turinabol zal vanaf volgende week klaar zijn (4 weken zitten er dan op) toch wat meer van verwacht tbh, maar dat zal wss komen, omdat ik de wat zwaardere compounds gewend ben. Over een 3 tal weken zullen de lange esters test/tren en mast erbij komen en eind van de cycle zal er Epi inkomen, kijken of dit nog wat te bieden heeft.

ziekelijk volume met die beentraining. goed bezig, ik pak benen met 15 werksets.

• #2.180
ziekelijk volume met die beentraining. goed bezig, ik pak benen met 15 werksets.
Thanks man, is ook wel killing tbh, heel erg killing :P heb vaker meegemaakt dat mensen waarmee ik train smoesjes verzinnen om af te haken. Maja je moet doen Whatever it takes :)
Mijn stijl van trainen is gewoon 'zware intensiteit'. Je hoeft geen uren in de gym te zijn om resultaten te boeken. De ene training knal ik meer reps en sets, de andere training juist andersom en extreem zwaar.
Ook wil het wel een verschillen met de rustperiodes. Vandaag ga ik bijvoorbeeld rug en biceps trainen met rustperiodes van 30-60 seconden, geloof me ook dit kan extreem intensief zijn.

Terug
Naar boven