AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Ik kan het me wel ergens voorstellen ja, je weet natuurlijk waar je het voor doet. Destijds dat ik telkens cardio deed begon ik me naarmate het vp dropte alleen maar ellendiger te voelen. Er was ook niet echt een doel behalve dan in het algemeen kneiterdroog worden...
Haha ik ken het. Daarmee zie je vaak wel het onderscheid van mensen hoe graag ze iets willen. Als je er echt toezet, lukt het. Maar je moet mentaal heel sterk kunnen zijn.

Voor mij nog even geen cardio gelukkig .. vond 15 minuten al te lang

• #2.684
Vandaag even een rustdag, maar wel 60 minuten cardio zodra ik thuis kom van werk. Rustdag is ook even nodig, werkelijk overal spierpijn. Voel m'n poten nog goed van afgelopen maandag, was eigenlijk de bedoeling dat ik deze morgen weer train. Kijken of ze morgen hersteld zijn anders even wat switchen met de spiergroepen. Vannacht wel super geslapen!

Mooie log weer , ziet er keurig uit op insta!
Knal dat je die kilo's nog kunt verschuiven met zo weinig voedsel :cool:

• #2.687
Mooie log weer , ziet er keurig uit op insta!
Knal dat je die kilo's nog kunt verschuiven met zo weinig voedsel :cool:
Dankjewel man! Ik sta er eerlijk gezegd zelf ook van te kijken. Gaat me echt veel makkelijker af dan de eerste prep. Krachttraining knal ik nog keihard doorheen en de cardio gaat me ook nog steeds goed af. Zeker wordt het steeds zwaarder, maar ik kan me er goed doorheen zetten. Heb ook het idee dat ik nu veel meer massa behoud dan de vorige keer.

• #2.688
Update 1-2:
Gister een rustdag gehad, wel gewoon de cardio gedaan. Toen ik van de crosstrainer kwam moest ik me ergens aan vastpakken haha, staan te trillen op m'n benen. Vannacht ook super kut geslapen misschien 2 uurtjes, ik kon weer elk uur naar de wc rennen om te plassen. Voordeel daarvan was wel dat ik met een nieuw laagste gewicht deze prep zit! 93,3kg (1,1kg afgevallen). Voorspelling is dus uitgekomen, ken m'n lichaam onderhand toch wel. Stond extreem plat, maar de eerste strepen in de quads waren zichtbaar en de straited glutes beginnen in te komen! Vandaag nog een lage dag, ook gelijk legday en morgen laden met maar liefst 800gr koolhydraten (rond 4450 kcals). Ik ben benieuwd wat m'n coach aanstaande zondag gaat zeggen met de check-up, maar ik heb z'n voorgevoel dat die erg blij gaat zijn. Legday zal ik vanavond loggen, wordt een zware :D

Heb je al een idee op hoeveel kg je gaat uitkomen op de wedstrijd?

• #2.690
Heb je al een idee op hoeveel kg je gaat uitkomen op de wedstrijd?
Ik denk dat ik rond de 91kg (depleted) ga uitkomen, maar dan sta ik 100% zeker in betere conditionering dan vorige keer. Vorige keer zijn we te laat begonnen met laden, dat gaat me dit keer niet gebeuren. Op het podium zal ik toch wel tegen een 93-94kg aanzitten als ik fully loaded ben. Toch een 5-6kg vvm wat ik de afgelopen 2 jaar heb weten op te bouwen, echt heel erg tevreden mee!

Ik denk dat ik rond de 91kg (depleted) ga uitkomen, maar dan sta ik 100% zeker in betere conditionering dan vorige keer. Vorige keer zijn we te laat begonnen met laden, dat gaat me dit keer niet gebeuren. Op het podium zal ik toch wel tegen een 93-94kg aanzitten als ik fully loaded ben. Toch een 5-6kg vvm wat ik de afgelopen 2 jaar heb weten op te bouwen, echt heel erg tevreden mee!
Inderdaad mooie progressie gemaakt. Vorige keer stond je er al keihard bij. Wel handig dat je nu even kunt oefenen met depleten en laden. Ga je behalve carbs nog andere protocollen toepassen?

Hoop dat je rond de 94-95 komt

• #2.693
Inderdaad mooie progressie gemaakt. Vorige keer stond je er al keihard bij. Wel handig dat je nu even kunt oefenen met depleten en laden. Ga je behalve carbs nog andere protocollen toepassen?
Ja, ik heb een heel peaking protocol. Maar dat hou ik voor nu geheim :P Hoor je wel na afloop van de wedstrijd ;)

• #2.695
Legday geknald en 45 min cardio.

#1 Lying leg curls supersetted leg extensions
8x45kg / 20x32kg (extensions 2 sec bovenin vast)
8x52kg / 20x32kg
8x59kg / 20x32kg
8x64kg / 20x32kg laatste set 10 partials zowel op leg curls als extensions. Vergis je niet door te denken dat de extensions maar 32kg zijn als je deze goed uitvoert staan je quads in brand.

#2 squat machine
10x40kg
10x80kg
10x120kg
10x140kg topset tot fail

#3 leg press
15x80kg
15x160kg
15x240kg
Werksetjes:
15x280kg
12x320kg
12x320kg

#4 reverse lunges met een kettlebell
4x15x16kg
Vergis je niet in deze oefening, echt gruwelijk zwaar en een dikke pomp!

#5 stiff legged barbell deadlift op verhoging
15x60kg
15x80kg
3x12x100kg

45 min fietsen

M’n poten zaten helemaal onder de aders, leek wel alsof die 1 kilo die ik verloren ben allemaal op de benen zat:p. Morgen high carb day en een armdagje verheug ik me nu al op! Ik hou jullie oo de hoogte ;) fijn weekend!

Laatst bewerkt:
Legday geknald en 45 min cardio.

#1 Lying leg curls supersetted leg extensions
8x45kg / 20x32kg (extensions 2 sec bovenin vast)
8x52kg / 20x32kg
8x59kg / 20x32kg
8x64kg / 20x32kg laatste set 10 partials zowel op leg curls als extensions. Vergis je niet door te denken dat de extensions maar 32kg zijn als je deze goed uitvoert staan je quads in brand.

#2 squat machine
10x40kg
10x80kg
10x120kg
10x140kg topset tot fail

#3 leg press
15x80kg
15x160kg
15x240kg
Werksetjes:
15x280kg
12x320kg
12x320kg

#4 reverse lunges met een kettlebell
4x15x16kg
Vergis je niet in deze oefening, echt gruwelijk zwaar en een dikke pomp!

#5 stiff legged barbell deadlift op verhoging
15x60kg
15x80kg
3x12x100kg

45 min fietsen

M’n poten zaten helemaal onder de aders, leek wel alsof die 1 kilo die ik verloren ben allemaal op de benen zat:p. Morgen high carb day en een armdagje verheug ik me nu al op! Ik hou jullie oo de hoogte ;) fijn weekend!
Koppie zag er net ook al wel wat smaller uit:p gaat weer knoeperhard staan dit jaar

• #2.697
Koppie zag er net ook al wel wat smaller uit:p gaat weer knoeperhard staan dit jaar
Haha @daann01 leuk je nog gezien te hebben. Binnenkort echt nog eens samen trainen! Ik wil echt in een verbeterde shape komen, hardheid maak ik me geen zorgen om maar dit keer ook goed vol!

• #2.699
Weer een nacht plafonddienst, maar we weten wat dat betekent! Vet verlies, weer een halve kilo lichter. Nu tijd om te laden :eating:. Kijken hoe dat gaat uitpakken. Vandaag 800gr met over elke maaltijd himalaya zout en morgen nog eens 100gr voor de check-up. Vanmiddag nog wat armen en zijkant schouders trainen, zal ik uiteraard weer loggen.

Wanneer je is wedstrijd? Wel tof dat je met high carb laadt. Tegenwoordig zie je dat er met veelte weinig geladen wordt. Clienten van Bell coaching zie ik wel eens voorbij komen dat ze over twee dagen tegen de 1500 gram carbs laden, en staan er heel scherp bij.

Terug
Naar boven