MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Dat klinkt mooi en zeer veel belovend kan niet wachten tot de post komt en ik hem vanaaf zelf kan proberen

Je hebt het eenmaal gebruikt ?

Dank je, voor de complimenten!!!! Strong is direct de Nr1 in het pre-workout segment. Echt niet aan te slepen de laatste dagen:eek: Kunnen zelfs de US merken als USP en BSN zich niet meer mee meten:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Aaa prima post en ga u'm daarom zeker proberen , thank you sir !

Ja voorlopig wel, ik blijf het deze week gewoon doorgebruiken en post men bevindingen hier :)

Eenmaal aan de Strong! wil je nooit anders meer:) Althans het bevalt mij zelfs veel beter als de oude Noxi of Jack3d. De energie is iets rustiger en ik heb helemaal geen crash, blijf mij echt super en fit voelen. Daarbij is de kracht, focus, pump echt vele malen beter bij mij met Strong! Voor mij nu echt DE absolute topper:)

• Topic Starter Topic Starter
Aaa prima post en ga u'm daarom zeker proberen , thank you sir !

Super man, post je bevindingen hier maar dan ik vind hem igg zoals hieronder word gezegd beter als de oude noxi of jack3d daar werd ik altijd zo opge****t van bij Strong! heb je net genoeg energie maar niet dat je helemaal opge****t staat, en kracht en pomp komt ook veel beter door dan bij vorig genoemde pre w

Mooi dan maken we hier meteen het post je bevindingen met de nieuwste pre workout topic van. Ik heb hier ook hoge verwachtingen van en post uiteraard vanavond wat ik ervan vond.

Mooi dan maken we hier meteen het post je bevindingen met de nieuwste pre workout topic van. Ik heb hier ook hoge verwachtingen van en post uiteraard vanavond wat ik ervan vond.

:thumb: dat wordt knallen met Strong! Ik gebruik het zelf nu al een aantal dagen en ben echt mega enthousiast! Morgen pas weer trainen, kan bijna niet wachten:D

is dit te vergelijken met jack3d en noxipro?, daar merk ik dus geen bal van

net genomen nu, kickt in dus tijd om te vertrekken, zin in trainen! hopelijk blijft dit gevoel heel men training door! laat straks nog iets weten

Strong net geprobeerd tijdens benen training! Continue energie en heerlijke pomp. Lekkere flow! Record tijd benen (quads en hamstrings gedaan). Dank u voor het super product!:-)

Heb geen crash tot nu toe en voel me gewoon daadwerkelijk gesloopt. Geen overkill aan energie overgehouden. Das fijn ivm slapen natuurlijk. Ik heb wel 3 afgestreken schepjes genomen ivm mijn gewicht en mijn gevoeligheid mbt dit soort producten. Fijn dat dit product nu in de schappen staat ivm mijn prep tot aan 9 dec;)

net genomen nu, kickt in dus tijd om te vertrekken, zin in trainen! hopelijk blijft dit gevoel heel men training door! laat straks nog iets weten

Klinkt weer goed!!! Strong! :)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 19:46 ----------

Strong net geprobeerd tijdens benen training! Continue energie en heerlijke pomp. Lekkere flow! Record tijd benen (quads en hamstrings gedaan). Dank u voor het super product!:-)

Heb geen crash tot nu toe en voel me gewoon daadwerkelijk gesloopt. Geen overkill aan energie overgehouden. Das fijn ivm slapen natuurlijk. Ik heb wel 3 afgestreken schepjes genomen ivm mijn gewicht en mijn gevoeligheid mbt dit soort producten. Fijn dat dit product nu in de schappen staat ivm mijn prep tot aan 9 dec;)

Wow!! Dat zijn mooie complimenten! Het is als ik eerlijk ben ook bijna nog nooit zo druk geweest. De vraag naar Strong! is zo enorm! Onvoorstelbaar. Wij zijn er in ieder geval ook heel blij mee.

Mijn reviewtje, had hem al gepost in het ''Hard!'' topic:

Vanavond voor mijn training de ontvangen sample geprobeerd van Strong. Disclaimer: Het is lastig om op basis van 1 sample een definitief oordeel te vellen. Ik had voorafgaand aan inname niet echt volgens schema gegeten en was ook wat vermoeid, maar wel op redelijk nuchtere maag gedronken.

Naar aanleiding van deze post, heb ik opgemaakt dat sommige ingrediënten een beetje ondergedoseerd zijn, tenminste als je met je pre-workout meteen de dagelijkse dosering binnen wilt hebben. Daarom heb ik o.a. 3x agmatine caps toegevoegd (totaal dus 1000mg), en 2500mg beta-alanine (totaal dus 3500mg, had eerder op de dag ook al een dosering genomen). Ik heb ook nog Creatinol-O-Phosphate (COP), creapure en Citruline malate liggen, maar die heb ik toch maar niet toegevoegd, om de werking van de originele ingrediënten van Strong! niet te veel te beïnvloeden.

Energie
Weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Misschien is 200mg cafeïne te weinig voor mij.

Kracht
Ik had niet het idee dat ik een 'extra' kon doen, soms zelfs voor mijn gevoel iets minder volume vergeleken met een training op Assault. Ik was na het trainen echt leeg, dat vind ik altijd wel prettig.

Smaak
Prima te doen (tropical), zelfs iets beter als Hard! In ieder geval geen rioollucht o.i.d. als Nox Pump van vroeger ;)

Pomp
De pomp was prima, maar dat kwam denk ik vooral door de 750mg extra dosis (normaal gesproken neem ik ook 750mg naast een pre-workout)

Voorlopige conclusie
Dat was het zo snel, hopelijk ben ik niet iets belangrijks vergeten. Ik ben er dus nog niet uit, misschien de volgende keer weer een sample kiezen. Als de prijs hetzelfde blijft, is het misschien het overwegen waard om toch een pot te kopen, maar ik heb op dit moment helaas nog niet overtuigd van Strong! Ik hoop een volgende keer mijn mening te kunnen bijstellen :thumb:

Voorlopig oordeel:
7/10

Als je iets meer energie wilt dan kun je eventueel ook 3 scoops Strong! pakken. (dat is persoonlijk) Elke pot bevat 90 scoops dus wat dat betreft maakt het niet uit.:D De pump en " power" zal er ook nog een stukje heftiger door worden.:)

Zo back van de gym.

Heb Rug en Triceps getraind. Allereerst gewoon echt zin om te knalle zeer apart na twee dagen carb loos. Verder echt Coleman stijl getraind de gewichten gingen omhoog reps omhoog pomp zeer goed aders op de latts (deels door lager vp). De smaak sensationeel echt heerlijk de lekkerste pre workout die ik gehad heb.
Dit product raad ik dan ook zeker aan lost goed op smaak super werking snel en goed. Weinig tot geen suikers wat het een goed product maakt voor de cut en massa opbouw en dat de energie dus niet van de suikers komt. Zeer compleet product.

B&F Super gedaan mannen !!!

Zo, net terug van de gym na 2.5scoops Strong!
Mijn review:
Kort na het innemen lekkere rush gehad, enorm veel zin om te trainen!
Smaak: oke, niet echt mijn ding maar heeft niet die chemische gore smaak, dus zeker pluspunt.
Ging lekker in het begin, maar na half uurtje nam het gevoel al af, dus misschien toch maar eens verhogen naar 3 scoops.

Al bij al zeker geen slechte PWO, is een goede oppepper als je bv. een lange dag hebt gewerkt en moe bent. Plus achteraf geen crash, verdient zeker pluspunten!

Ik geef de pwo voorlopig een 8.5/10

Zeker handig na een lange zware dag

Terug
Naar boven