MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Zo back van de gym.

Heb Rug en Triceps getraind. Allereerst gewoon echt zin om te knalle zeer apart na twee dagen carb loos. Verder echt Coleman stijl getraind de gewichten gingen omhoog reps omhoog pomp zeer goed aders op de latts (deels door lager vp). De smaak sensationeel echt heerlijk de lekkerste pre workout die ik gehad heb.
Dit product raad ik dan ook zeker aan lost goed op smaak super werking snel en goed. Weinig tot geen suikers wat het een goed product maakt voor de cut en massa opbouw en dat de energie dus niet van de suikers komt. Zeer compleet product.

B&F Super gedaan mannen !!!

Dank je! De reacties en complimenten stromen binnen via Pm en email. Echt geweldig!!:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 21:32 ----------

Zo, net terug van de gym na 2.5scoops Strong!
Mijn review:
Kort na het innemen lekkere rush gehad, enorm veel zin om te trainen!
Smaak: oke, niet echt mijn ding maar heeft niet die chemische gore smaak, dus zeker pluspunt.
Ging lekker in het begin, maar na half uurtje nam het gevoel al af, dus misschien toch maar eens verhogen naar 3 scoops.

Al bij al zeker geen slechte PWO, is een goede oppepper als je bv. een lange dag hebt gewerkt en moe bent. Plus achteraf geen crash, verdient zeker pluspunten!

Ik geef de pwo voorlopig een 8.5/10

Dat is een hele mooi score! Dank je:)

You've tried the rest now try the best....Strong!

Ik ben nog steeds skeptisch gezien de formulering... Eerst maar eens een paar samples bemachtigen alvorens ik een potje aanschaf!

Hoe kunnen we sampletjes krijgen?

Ja, ik zou ook wel een sample willen, aangezien al deze fuss. Gotta try it, before i buy it ;)

Ik ben nog steeds skeptisch gezien de formulering... Eerst maar eens een paar samples bemachtigen alvorens ik een potje aanschaf!

De reacties zijn erg goed:) Je kunt kiezen voor een Gratis Strong! sachet bij elke bestelling:)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 08:25 ----------

Ja, ik zou ook wel een sample willen, aangezien al deze fuss. Gotta try it, before i buy it ;)

De reacties zijn inderdaad overweldigend. Je kunt ervoor kiezen bij elke order:)

Snap ik! Gezien de doseringen los idd. Maar samen blijkbaar de juiste formule! Ik had het ook hoor qua afvragen.

Snap ik! Gezien de doseringen los idd. Maar samen blijkbaar de juiste formule! Ik had het ook hoor qua afvragen.

Veel huis/top merken geven de ingredienten van pre-workouts alleen in blend weer. Waardoor het compleet onduidelijk is wat een dergelijk product nu echt bevat Wij geven voor elk ingredient alles tot op de milligram weer. Daarin zijn we uniek zelfs.:) De Strong! formule is inkoop ook echt enorm duur, alleen de allerbeste ingredienten, deze geven we met een zeer kleine marge door aan de consument. Waarom? Omdat we net als met al onze andere producten alleen het allerbeste willen bieden:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is strong beter en sterker dan No Xplode Advanced Strenght!
BSN???

Dan heb ik het niet over de prijs...
Ik train nu nog even op epic Dedicated Nutrition.

Gr Ries.

Is strong beter en sterker dan No Xplode Advanced Strenght!
BSN???

Dan heb ik het niet over de prijs...
Ik train nu nog even op epic Dedicated Nutrition.

Gr Ries.

Ja, dat vind ik wel. De ingredienten zijn toch wel echt meer "high tech" / sterker / beter.

Epic is een ander product meer als Nr 1. Geen pre-workout. Meer ook een totaal spieropbouwend product. Deze kun je ook goed combineren met Strong. Dan neem je Strong! voor de training en Epic erna:)

Ah ja hiervan had ik ook weer mail gekregen dat er WEER iets nieuws was van B&F.
Praktisch elke maand hebben ze wel weer een nieuw super supplement wat weer beter is dan het vorige.
Beetje ongeloofwaardig, maar ja zolang mensen het kopen en geloven...
Denk dat het placebo effect groot is.

Veel huis/top merken geven de ingredienten van pre-workouts alleen in blend weer. Waardoor het compleet onduidelijk is wat een dergelijk product nu echt bevat Wij geven voor elk ingredient alles tot op de milligram weer. Daarin zijn we uniek zelfs.:) De Strong! formule is inkoop ook echt enorm duur, alleen de allerbeste ingredienten, deze geven we met een zeer kleine marge door aan de consument. Waarom? Omdat we net als met al onze andere producten alleen het allerbeste willen bieden:)

Helder verhaal!;)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 11:22 ----------

Ah ja hiervan had ik ook weer mail gekregen dat er WEER iets nieuws was van B&F.
Praktisch elke maand hebben ze wel weer een nieuw super supplement wat weer beter is dan het vorige.

Zou raar zijn wanneer ze het groots verkondigen in de verkeerde volgorde.

Snap je punt. We hebben ook bijna elke 2 weken wel iets nieuws. We willen in elke productcategorie absoluut het beste bieden. Vandaar dat we producten regelmatig aanpassen en vernieuwen. We willen altijd het allerbeste. :) Strong!

Ja, dat vind ik wel. De ingredienten zijn toch wel echt meer "high tech" / sterker / beter.

Epic is een ander product meer als Nr 1. Geen pre-workout. Meer ook een totaal spieropbouwend product. Deze kun je ook goed combineren met Strong. Dan neem je Strong! voor de training en Epic erna:)

Toch staat Epic bij jullie vermeld onder pre-workouts...bij jullie op de website.
Eerlijk gezegd had ik met nr 1 een beter resultaat betere pomps en meer energie tijdens de training.
Ik gebruik nu magnificent nog als post-workout ik heb er nog een volle pot van staan.
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de werking van strong..?
Ik heb 2 gratis proefzakjes gehad bij me bestelling die ik vandaag binnen heb gekregen.
Ik zal morgen een een zakje proberen ik ben benieuwd hoe me training morgen gaat.
Als het resultaat echt ze goed is van Strong dan moet ik er even goed over denken om toch alsnog aan te schaffen.

Gr Ries.

Epic kun je zien als het product van B&F Nr1 genaamd. Kan als creatine product en als pre workout dienen. Evenals Nr1 dus Strong is echt een goede pre workout en wat ik belangrijk vind weinig tot geen suikers per dosering dus de energie komt niet door suikers.

Epic kun je zien als het product van B&F Nr1 genaamd. Kan als creatine product en als pre workout dienen. Evenals Nr1 dus Strong is echt een goede pre workout en wat ik belangrijk vind weinig tot geen suikers per dosering dus de energie komt niet door suikers.

Ik gebruik nu al een tijd epic en heb helaas niet de resultaten die ik tot nu toe gehoopt had...
Strong lijkt me echt een goede pre-workout als ik het zo lees...zeker als ik van sommige hoor dat het beter is dan no xplode Bsn dat was eigenlijk me eerste keus voor een nieuwe work-out.

Klopt helemaal! Strong! is 100% vrij van filler ingredienten als malto en dextro die je bij veel andere pre-workouts nogal eens ziet. Nog een voordeel!:)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 19:17 ----------

Ik gebruik nu al een tijd epic en heb helaas niet de resultaten die ik tot nu toe gehoopt had...
Strong lijkt me echt een goede pre-workout als ik het zo lees...zeker als ik van sommige hoor dat het beter is dan no xplode Bsn dat was eigenlijk me eerste keus voor een nieuwe work-out.

Vanaf nu zal Strong! de eerste keuze zijn:)

ik zweer tegenwoordig trouw aan NR 1 en na training magnificent waarvan ik tevreden ben , wat is nu het verschil tussen NR 1 en strong ?

• Topic Starter Topic Starter
Zo, net terug van de gym weer..
Rug/schouders gedaan en damnn ben zowiezo al sterk met schouders maar deze keer was er toch dat ietsje extra, schouders zaten bomvol en rug bleef de pomp ook lekker inzitten ! Normaal verdwijnt deze altijd tegen einde van training
Weer 2scoops genomen

Achteraf nog 20minuutjes cardio gedaan en dat ging ook goed !

Nice hoor!!

ik zweer tegenwoordig trouw aan NR 1 en na training magnificent waarvan ik tevreden ben , wat is nu het verschil tussen NR 1 en strong ?

Nr 1 is het totale prestatie, spiergroei en pump product. Het meest totale supplement zelf op de internationale markt. Strong! is puur de pre-workout.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 08:37 ----------

Zo, net terug van de gym weer..
Rug/schouders gedaan en damnn ben zowiezo al sterk met schouders maar deze keer was er toch dat ietsje extra, schouders zaten bomvol en rug bleef de pomp ook lekker inzitten ! Normaal verdwijnt deze altijd tegen einde van training
Weer 2scoops genomen

Achteraf nog 20minuutjes cardio gedaan en dat ging ook goed !

Wow!:) Dat zijn weer mooi berichten! Ik hoor overal hetzelfde. Top-Trainingen! Strong! is sterker op elk front. Het lijkt wel of half Nederland al met Strong! aan het trainen is, zo veel gaat eruit. Niet meer normaal gewoon.:eek:

Terug
Naar boven