MuscleMeat

Strong! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg
 
Beste medewerker van Body & Fitshop, heeft u wellicht een antwoord op de vraag die ik eerder stelde? Als iemand anders mij kan helpen met een antwoord, dan zou ik dat ook ten zeerste waarderen.

Ik heb hier echter wel een vraag bij voor de kenner: is het gezond/verantwoord om vier a vijf ochtenden in de week een dubbele dosis Strong! te nemen voor werk? Ik merk momenteel (ik doe dit nu ongeveer vijf a zes weken) nog geen negatieve effecten, maar vraag me toch af of het wel goed is wat ik nu doe. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Dank!

P.S. Geen probleem voor de review :-)
 
Beste medewerker van Body & Fitshop, heeft u wellicht een antwoord op de vraag die ik eerder stelde? Als iemand anders mij kan helpen met een antwoord, dan zou ik dat ook ten zeerste waarderen.



Dank!

P.S. Geen probleem voor de review :-)

Zou het persoonlijk niet nemen voor meer energie op je werk :) Gebruik het zelf ook puur en alleen voor het trainen. Mocht je in de cut zitten of dit van plan zijn binnenkort dan raad ik je eerder dexaprine aan s morgens op nuchtere maag.
 
Zou het persoonlijk niet nemen voor meer energie op je werk :) Gebruik het zelf ook puur en alleen voor het trainen. Mocht je in de cut zitten of dit van plan zijn binnenkort dan raad ik je eerder dexaprine aan s morgens op nuchtere maag.

Strong is inderdaad een goede preworkout, die mij vooral energie geeft en sterker maakt.
Voor 'energie' Is dexaprine een goede optie of gewoon de caffeine capsules van Body&fitshop eigen merk ;)

Deze gebruik ik ook als 'kickstart' smorgens :rolleyes:
 
Gister voor het eerst Strong! ingenomen.
Heb echt maanden geen pre-workout ingenomen, dus dat neem ik mee in mijn reviewtje.
Heeft het product gedaan wat het moet doen? Laat ik het zo zeggen: het heeft gedaan wat nodig is om net dat extraatje te geven in de workout.

+ Extra kracht. Ik kon duidelijk meer aan. Ik deed schouders/traps en ook nog abs gedaan. Front raises, military press, side raises, eigenlijk bij iedere oefening 2 of 3 reps meer met ook iets hoger gewicht dan de laatste keer.

+ Energie. De energie was goed aanwezig. Ik bleef maar doorgaan. Eigenlijk was dat al een voorspelling voor me dat het product me zeer waarschijnlijk op een later tijdstip minder zou bevallen. Daarover meer later.

+ Pomp. Heel duidelijk aanwezig. Product deed wat het belooft.

+ Smaak! De Fruit Punch was echt lekker. Beetje snoepachtig. Lekkerder dan Noxi Pro Fruit Punch (die ik overigens al ruim een jaar niet meer heb geproeft, maar die me wel een bijna misselijkmakende nasmaak gaf).

+ Prijs. Gewoon zo houden naar mijn mening. Is een prima prijs voor een overall dik in orde product.

Nu voor de minpunten.

- Beta Alanine, Agmatine, Creatine, allemaal enigszins ondergedoseerd. Niet te zuinig daarmee zijn! Had best iets meer in gemogen. Dan maar een paar euro duurder, vind ik dan.

- Slapeloosheid. De combinatie van Citrus Aurantium en Acacia Rigidula was mij persoonlijk te heftig, denk ik. Ik had Strong! om 17:00 ingenomen. 12 uur later kon ik nog niet in slaap vallen. Het gaf me ook een enigszins zenuwachtig gevoel. Uiteindelijk viel ik 17:15 of zo in slaap. Rolde er half versuft vanochtend om 10:30 weer uit, maar voel me nu wel weer goed.

Al met al doet het product wat het moet doen, maar het effect van Strong! bleef bij mij aanhouden, en dat is voor mij dus een groot nadeel. Het was overigens wel de eerste keer dat ik met deze stimulanten/burners in aanraking kwam. De volgende training neem ik even 1 scoopje, om te kijken hoe dat valt (ik begon gister gewoon met 2 scoops). Ik zal het ook nog eerder innemen (uurtje of 11:00).
 
Gister voor het eerst Strong! ingenomen.
Heb echt maanden geen pre-workout ingenomen, dus dat neem ik mee in mijn reviewtje.
Heeft het product gedaan wat het moet doen? Laat ik het zo zeggen: het heeft gedaan wat nodig is om net dat extraatje te geven in de workout.

+ Extra kracht. Ik kon duidelijk meer aan. Ik deed schouders/traps en ook nog abs gedaan. Front raises, military press, side raises, eigenlijk bij iedere oefening 2 of 3 reps meer met ook iets hoger gewicht dan de laatste keer.

+ Energie. De energie was goed aanwezig. Ik bleef maar doorgaan. Eigenlijk was dat al een voorspelling voor me dat het product me zeer waarschijnlijk op een later tijdstip minder zou bevallen. Daarover meer later.

+ Pomp. Heel duidelijk aanwezig. Product deed wat het belooft.

+ Smaak! De Fruit Punch was echt lekker. Beetje snoepachtig. Lekkerder dan Noxi Pro Fruit Punch (die ik overigens al ruim een jaar niet meer heb geproeft, maar die me wel een bijna misselijkmakende nasmaak gaf).

+ Prijs. Gewoon zo houden naar mijn mening. Is een prima prijs voor een overall dik in orde product.

Nu voor de minpunten.

- Beta Alanine, Agmatine, Creatine, allemaal enigszins ondergedoseerd. Niet te zuinig daarmee zijn! Had best iets meer in gemogen. Dan maar een paar euro duurder, vind ik dan.

- Slapeloosheid. De combinatie van Citrus Aurantium en Acacia Rigidula was mij persoonlijk te heftig, denk ik. Ik had Strong! om 17:00 ingenomen. 12 uur later kon ik nog niet in slaap vallen. Het gaf me ook een enigszins zenuwachtig gevoel. Uiteindelijk viel ik 17:15 of zo in slaap. Rolde er half versuft vanochtend om 10:30 weer uit, maar voel me nu wel weer goed.

Al met al doet het product wat het moet doen, maar het effect van Strong! bleef bij mij aanhouden, en dat is voor mij dus een groot nadeel. Het was overigens wel de eerste keer dat ik met deze stimulanten/burners in aanraking kwam. De volgende training neem ik even 1 scoopje, om te kijken hoe dat valt (ik begon gister gewoon met 2 scoops). Ik zal het ook nog eerder innemen (uurtje of 11:00).

:thumbs: nette review! Thanks:)
 
Strong is inderdaad een goede preworkout, die mij vooral energie geeft en sterker maakt.
Voor 'energie' Is dexaprine een goede optie of gewoon de caffeine capsules van Body&fitshop eigen merk ;)

Deze gebruik ik ook als 'kickstart' smorgens :rolleyes:

Welke gebruik jij als "kickstart" Dexa of Caffeine? Heb nu trouwens de coffee van Scitec, misschien voor jou ook lekker als afwisseling :D
 
Welke gebruik jij als "kickstart" Dexa of Caffeine? Heb nu trouwens de coffee van Scitec, misschien voor jou ook lekker als afwisseling :D

Denk dat ie strong bedoeld.
Ik vind dat iets te heavy voor kickstart in de ochtend.
Ik neem die nr1 daarvoor, werkt lekker. En dan strong echt als pwo
 
Denk dat ie strong bedoeld.
Ik vind dat iets te heavy voor kickstart in de ochtend.
Ik neem die nr1 daarvoor, werkt lekker. En dan strong echt als pwo

Ja, Strong echt als PWO nemen.:) Zal zelf ook die Protein Coffee eens proberen:D
 
strong en beta alanine?

Hallo,

Heb net een pot strong en beta-alanine gekregen. Mijn vraag is of dit een goede combo is om tegelijk te gebruiken????

Bedankt
 
Trainings maatje van me is ook hooked aan de Strong.
Hij was een party druk op de gym vandaag, superset na superset :D
 
Strong is zeker goed al zou ik ook eens de Monster caps proberen aanrader !!
 
Strong is zeker goed al zou ik ook eens de Monster caps proberen aanrader !!

Zijn die ook pre-workout rush pillen?
Als ze net zoals iets als strong zijn wil ik ze ook wel proberen :D
 
Combineren:D Strong! en Monster Caps samen geeft een MEGA pomp, echt niet meer normaal. Verslavende combi:D

Strong potje zit nog een klein bodempje in, dus zodra ik weer ga bestellen neem ik die monster caps er wel bij.
ff experimenteren :D
 
Strong potje zit nog een klein bodempje in, dus zodra ik weer ga bestellen neem ik die monster caps er wel bij.
ff experimenteren :D
Zeker doen! :thumbs:

Ralf
 
Sorry voor de bump, maar Strong is niet meer te verkrijgen?
 
Sorry voor de bump, maar Strong is niet meer te verkrijgen?
Je mag natuurlijk altijd vragen stellen over onze producten. De Strong! is inderdaad uit ons assortiment. We hebben nu Insane als opvolger.
 
Back
Naar boven