XXL Nutrition

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

megafoon.jpg

Strong! loopt zo goed dat we al direct besloten hebben om er naast de Tropical Juice nog een extra smaak aan toe te voegen.

Dus.... binnenkort verkrijgbaar: Strong! in Fruit Punch:D

Tegenvallend product voor mij kan zijn omdat het de eerste keer is of te lage dosis... Ik nam het supplement zoals stond voorgeschreven. Waarschijnlijk had ik ook te hoge verwachtingen.

Anyways: Ik had geen extra pomp in mn bicep of mijn benen, noch kon ik het langer volhouden. Verzuring trad minder op maar ik kon niet harder of langer door trainen. Ik had absoluut geen energie boost integendeel. Na mijn training af en toe een maag krampje.. Smaak was oké.

Geen crash gelukkig. Verder nog niet echt resultaten gemerkt, waarschijnlijk is het ook gewoon te vroeg om te beoordelen. Ik zal in 1-2 weken weer een post plaatsen over dit product. Ben wel benieuwd naar mijn herstel vermogens, ik had het gevoel dat herstel meteen optrad op een of ander vage manier.

Conclusie beoordeling: voorlopig 5,5/10

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:57 ----------

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'
Moet je het supplement op een lege maag nemen:S?

Vanmorgen een gratis zakje geprobeerd!
Een half uurtje voordat ik in de sportschool was heb ik strong opgedronken.
De smaak viel me een beetje tegen ik vroeg m echt af wat ik nou opdronk?...
Maar vind de smaak nooit zo erg belangrijk als het effect maar goed is!
En de auto merkte ik al snel dat ik goed alert was, ik liep me wel op te winden in de auto op de weg naar de sportschool toe..ik haat het als ze 80 gaan rijden waar je 100km mag.
En je niet in kan halen omdat er 2 auto's voor je zitten en een vrachtwagen.
Ik wou zo snel mogelijk de sportschool in om strong uit te proberen!
In de sportschool merkte ik al snel dat ik genoeg energie had,me gewichten zwaar kon pakken...sommige dingen juist zwaarder en ik makkelijker meer sets pakken.
Ik merkte ook goed dat me spieren een goede pomp hadden.
Na 1,5 uur goed krachttraining te hebben gedaan kan ik zeggen dat het resultaat erg goed was vandaag.
Verder niet echt een crash gehad daarna...maar neem altijd ook extra cafeïne-capsules op de dagen dat ik train.
Ik heb voor morgen nog een extra zakje strong om mee naar de sportschool te gaan ik verheug me er nu al op!
Volgende week toch nog maar even een bestelling doen bij b&f om strong aan te schaffen..
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat...vandaag was top!
Gr Ries.

Zeker een topper ik vind het de beste pre workout die ik tot nu toe heb gehad

Vanmorgen een gratis zakje geprobeerd!
Een half uurtje voordat ik in de sportschool was heb ik strong opgedronken.
De smaak viel me een beetje tegen ik vroeg m echt af wat ik nou opdronk?...
Maar vind de smaak nooit zo erg belangrijk als het effect maar goed is!
En de auto merkte ik al snel dat ik goed alert was, ik liep me wel op te winden in de auto op de weg naar de sportschool toe..ik haat het als ze 80 gaan rijden waar je 100km mag.
En je niet in kan halen omdat er 2 auto's voor je zitten en een vrachtwagen.
Ik wou zo snel mogelijk de sportschool in om strong uit te proberen!
In de sportschool merkte ik al snel dat ik genoeg energie had,me gewichten zwaar kon pakken...sommige dingen juist zwaarder en ik makkelijker meer sets pakken.
Ik merkte ook goed dat me spieren een goede pomp hadden.
Na 1,5 uur goed krachttraining te hebben gedaan kan ik zeggen dat het resultaat erg goed was vandaag.
Verder niet echt een crash gehad daarna...maar neem altijd ook extra cafeïne-capsules op de dagen dat ik train.
Ik heb voor morgen nog een extra zakje strong om mee naar de sportschool te gaan ik verheug me er nu al op!
Volgende week toch nog maar even een bestelling doen bij b&f om strong aan te schaffen..
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat...vandaag was top!
Gr Ries.

Dank je, voor je uitgebreide reactie!! Goed om te lezen dat het resultaat zo goed is!!:)

You've tried the rest, now try the best....Strong!

En ook mooi geprijsd geen cent te veel. En het doet wat het belooft dus elke cent waard

En ook mooi geprijsd geen cent te veel. En het doet wat het belooft dus elke cent waard

Dank je, voor het compliment! we merken echt hoe zeer mensen onze nieuwe pre-workout waarderen. We hebben alleen het allerbeste gewild en dat is gelukt!:) We hebben een product neergezet dat hoger wordt gewaardeerd als de pre-workouts van de traditionele topmerken als bsn, usp e.d.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
You've tried the rest now try the best....Strong!

• Topic Starter Topic Starter
Even update, gisteren triceps/schouders getraind na 2oefeningen zaten men triceps al zo vol lol :D Pomp bleef zelfs mooi zitten tijdens schouders en mijn trui die anders veel te los zit zat mooi strak nu

Ja vanavond rug en triceps zal eens kijken hoever ik het op kan rekken.

Even update, gisteren triceps/schouders getraind na 2oefeningen zaten men triceps al zo vol lol :D Pomp bleef zelfs mooi zitten tijdens schouders en mijn trui die anders veel te los zit zat mooi strak nu

Geweldig! Like Ahnold:) satisfy outside the gym! It's better then cumming:):):)

Kijk! Dat lezen we graag. Zo kijk je uit naar elke training. Gaaf om te lezen!!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 11:26 ----------

Ja vanavond rug en triceps zal eens kijken hoever ik het op kan rekken.

Gaat helemaal goed komen met Strong! Laat het ons maar even weten vanavond als je wilt:)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 11:27 ----------

geweldig! Like ahnold:) satisfy outside the gym! It's better then cumming:):):)

:d

Ik gebruik zelf "Double" van B&F. Is "Strong" hier mee te vergelijken of is dit totaal iets anders? Wanner zou je het één gebruiken en wanneer het ander?

Lekker ondergedoseerd weer. Word ruimschoots goedgemaakt door de zelfde BnF fans die overdreven hypen, aangedikt door BnF zelf.
T forum verpieterd op deze manier, zonde.

Ik gebruik zelf "Double" van B&F. Is "Strong" hier mee te vergelijken of is dit totaal iets anders? Wanner zou je het één gebruiken en wanneer het ander?

Double is een vetburner (een soort burner drankje). Strong is een pre workout die je net als Double voor de training inneemt zo'n 20-30 voor je begint. Je gerbuikt deze supps om het maximalen uit je training te halen

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 12:14 ----------

Lekker ondergedoseerd weer. Word ruimschoots goedgemaakt door de zelfde BnF fans die overdreven hypen, aangedikt door BnF zelf.
T forum verpieterd op deze manier, zonde.

Heb je het product zelf al geprobeerd ? Weet zeker dat je het dan eens met de rest ;)

Strong! is echt een knaller pre-workout. Lekkere energie, hardcore kracht, prestaties en pumps. En geen chrash!:) Double! bevat meer vetverbrandende ingredienten. Strong! dus meer ingredienten voor kracht, pump en prestaties:)

You've tried the rest now try the best....Strong!

Strong! review Gauner:

Verwachtingen: Ik reageer persoonlijk niet sterk op pre-workout boosters, echter in Noxipro had ik een product gevonden die voor mij erg goed werkte en waar ik goed op kon trainen. Nu echter sinds kort DMAA ook in Nederland als een verboden stof wordt beschouwd (een krachtig element van de Noxipro en vele andere pre-workout boosters) moest ik op zoek naar een andere pre-workout booster.

De toevoeging van Strong! als nieuwe booster binnen de huislijn van Body & Fit had vanaf het begin mijn interesse maar ik was daarentegen ook redelijk sceptisch, mijn verwachtingen waren (met name door het ontbreken van DMAA) niet al te hoog.

Gebruik: Ik heb Strong! gedurende een volledige trainingsweek (5 trainingen) op de voorgeschreven wijze gebruikt (2 scoops). Opgemerkt zij dat ik dit product nooit op een ‘lege’ maag heb genomen maar altijd 20 minuten na een laatste maaltijd voor de training.

Smaak: De smaak van Strong! is naar mijn idee prima en redelijk vergelijkbaar met andere boosters die ik in het verleden gehad heb (denk aan boosters als Noxipro, Unleash, NO-Xplode etc.). Smaak is naar mijn mening bij een booster echter niet primair het belangrijkste (zoals ik dat bij bijvoorbeeld een Whey product wel weer erg belangrijk vind), zolang het zijn werk goed doet neem ik een iets mindere smaak op de koop toe. Echter zoals gezegd was de smaak van Strong! prima in orde.

Effect: Waar ik bij Noxipro redelijk snel een enorme ‘rush’ kreeg na het innemen ervan, daar was dit bij Strong! niet het geval. Ik had een geleidelijke en continue aanvoer van energie tijdens mijn gehele trainig (welke anderhalf uur duurde met zowel krachttraining als cardio). Ook bleef een ‘opgejaagd’ gevoel zoals bij Noxipro achterwege, hetgeen ik persoonlijk als zeer prettig ervaar. Tijdens de training had ik duidelijk meer kracht en bleef verzuring tijdens de oefeningen langer achterwege. Door de continue energie was ik in staat om de pauzes tussen de oefeningen korter te houden waardoor de pomp aanmerkelijk groter was.

Na afloop van de training had ik daarnaast totaal geen last van een ‘crash’, zoals ik dat wel altijd had bij producten als Noxipro. Dit beschouw ik als een groot pluspunt van Strong!.

Conclusie: Body & Fit heeft met Strong! naar mijn mening absoluut (weer) een topper in handen binnen het pre-workout segment. Het product heeft mij aangenaam verrast en biedt een waslijst aan nuttige ingrediënten (zonder fillers) tegen een scherpe prijs.

Cijfer: 9/10 :thumb:

Laatst bewerkt:
ik heb nu enkele trainingen strong! gebruikt...

ik heb voorheen al zeeer veel pre workouts getest, en er waren er zeer goede bij!
NO-xplod vond ik wat te min en moest ik hoge dosissen van nemen, het mengde niet zo heel goed en de smaak was ook niet helemaal TOP.

ook heb ik er zeeer veel potjes Jack3d erdoor gejaagd en dit is een zeer goede pre workout, zoals velen hier wel weten! maar op sommige dagen is de Jack3d iets TE veel van het goede en weet je gewoon geen blijf met jezelf en geraak je compleet niet in slaap als je volgende dag moet werken!

nu heb ik de strong! enkele keren gebruikt en ik moet zeggen: dit wordt de vervanger voor alle andere pre workouts die ik al gebruikt heb...

als je zo'n dag hebt: shit, zou ik vandaag wel trainen? ben serieus erdoor, en je neemt 2 schepjes van strong! dan heb je na 15-20min het gevoel dat je wat ijzer MOET gaan heffen, je wordt er helemaal niet 'gek' van in je hoofd en achteraf geen crash ofzo!
hierboven op merk ik een beter herstel (zou na m'n cardio, terug wat spieroef. kunnen doen) en wel een mooie pomp

bovendien heb ik nog geen problemen ondervonden om in slaap te geraken, ik neem hem rond 18u, train tot 20u30 en ga rond 22u-22u30 slapen...

heb Strong! aangeraden bij fitnesscollega's en heb m'n test sachet aan 1 van hen gegeven (spijtig had ik er maar 1) en hij was na 1 zakje al heeeel tevreden, hij zal ook al bestellen met kennissen

dus na een laaaange tekst: is zeker een goede pre workout (niet TE) en geef hem 9.5/10
omdat hij niet DE pomp geeft van andere, maar toch een vrij sterke!

Kijk mooie reviews. Ik vind het persoonlijk ook de beste pre workout van die moment en zal deze in mijn standaard pakket opnemen.

Terug
Naar boven