XXL Nutrition

Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg
 
Strong is ook een ander soort pwo als hard.
Hard was net zoiets als noxi en dat soort.
krijg je dikke enegie boost van.

Strong vind ik net zoiets als asault.
Je krijgt net die extra kilos omhoog of die extra herhaling.

Klopt en in Hard! zat dat stofje volgens mij dat nu verboden is ;) Des al niet te min vind ik Strong! een heerlijke pre!
 
Laatst bewerkt:
Heel fijn product idd;)
 
En tog zijn verboden stofjes meestal wel lekker lol.

Vraag me af waar dat toch elke keer vandaan komt dat die stofjes verboden worden.
Voedsel en waren autoriteit ofzo? Lekker zonde van belasting geld :)

Met of zonder verboden stofjes, vind strong top. Ze verzinnen toch altijd wel weer iets nieuws dat net zo goed werkt.
 
USA ;) Daar begint het allemaal... En Europa volgt dan vanzelf :o
 
Voor mij is strong t zelfde als asault.
aleen dan voor b&f prijs.

als ik weer pwo zou doen dan zeker weer strong.


als je de ingredienten ziet is ook gewoon goed.
Aleen beta alanine tesamen met crea en agmatine tesamen is al knallen.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een goede pre workout voor een goede prijs ideaal !!
 
Voor mij is strong t zelfde als asault.
aleen dan voor b&f prijs.

als ik weer pwo zou doen dan zeker weer strong.


als je de ingredienten ziet is ook gewoon goed.
Aleen beta alanine tesamen met crea en agmatine tesamen is al knallen.

Ik vind assault ook wel oke, vond het alleen hele grote scheppen. Effect wel goed, maar in princiepe hetzelfde als zo een mini schepje strong.
 
Ik vind assault ook wel oke, vond het alleen hele grote scheppen. Effect wel goed, maar in princiepe hetzelfde als zo een mini schepje strong.

heb je goed
grote pot ook voor pwo.
zitten denk ik veel van die snelle koolhydraten in.
dat wil wel vullen.
 
Heb Strong! geprobeerd op zowel een 'lege' maag als een half uur tot een uur na een maaltijd. Ik voel een iets betere werking wanneer ik deze op een vrijwel lege maag neem. Echter valt de pomp, focus en energie bij mij reuze mee. Ik haal er geen betere resultaten mee, zelfs niet met een dubbele dosis. Dit in tegenstelling tot een enkele dosis van de inmiddels in NL verboden HARD! en NoxiPro.

Nu ben ik druk bezig met afstuderen en heb ik trainen even op een laag pitje gezet. Ik heb, omdat ik 2-3 nachten per week in de horeca werk naast mijn afstuderen, vooral op maandag en dinsdag wat meer moeite met de vermoeidheid en concentratie op mijn werk. Toen dacht ik; 'hey, laat ik eens kijken of Strong! helpt om wakker te blijven en hopelijk enige focus te behouden'. Dat blijkt ontzettend goed te werken voor me (wel weer dubbele dosis). Aangezien het voor mij niet echt werkt bij het trainen, haal ik op deze manier toch nog enig voordeel uit het product. Dan kan ik wanneer de pot leeg is en ik weer begin met trainen een andere pwo uitproberen.

Ik heb hier echter wel een vraag bij voor de kenner: is het gezond/verantwoord om vier a vijf ochtenden in de week een dubbele dosis Strong! te nemen voor werk? Ik merk momenteel (ik doe dit nu ongeveer vijf a zes weken) nog geen negatieve effecten, maar vraag me toch af of het wel goed is wat ik nu doe. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Dank!

Overigens ben ik verder een groot fan van B&F-producten, keep it up! :)
 
Overigens ben ik verder een groot fan van B&F-producten, keep it up! :)
Bedankt voor je review! Waardeer ik! De Strong! zit nu ook voor een aantrekkelijke prijs in de weekaanbieding.
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De Strong! zit nu ook voor een aantrekkelijke prijs in de weekaanbieding.

Jammer dat ik hem net had besteld voordat die in de aanbieding kwam, maar niks aan te doen! :rolleyes:
Vandaag voor het eerst getraind met Strong! en het beviel zeeer goed!
Na ongeveer een kwartier begon ik energie te krijgen en zin om te trainen, maar omdat er stond dat het pas na 30/45 minuten echt werkte ben ik toen nog niet gaan trainen.
Voelde toen om eerlijk te zijn wel een beetje de energie weg ebben leek het, maar toen ik eenmaal ben gaan trainen kwamen de energie en trainingslust 2x zo sterk terug!
Na een tijdje ziek te zijn geweest voor het eerst weer heerlijk getraind!
Met andere woorden; een TOP product, makes me feel Strong!

ps; Had na de tijd wel last van kramp in mijn tenen, eerst in de ene voet, en later in de andere! :o
Geen idee of het komt omdat ik ergens verkeerd op heb gestaan of dat het een vreemde bijwerking is haha :D

En bodyenfit, nogmaals bedankt voor de snelle levering en goede service! :thumb:
 
Ik gebruik ook sinds enkele dagen deze pre-workout. De vorige was een huismerk van een andere online shop. Daar was ik op zich wel tevreden van maar het gaf mij niet echt een boost, eerder een ondersteuning van de workout zonder meer. Ik las de recenties over Strong en heb gelijk maar een potje besteld en wat een verschil.

Ik neem het op een lege maag, een halfuurtje voor de training en na ongeveer een kwartier heb ik merkbaar meer energie. Tijdens mijn workout zelf haal ik meer sets en blijf ik ook de energie vinden om de hele tijd keihard te knallen.

Ik train nu 3 maanden, 5x per week dus ik begin mijn lichaam nu wel wat te kennen en ik vind deze pre workout echt een meerwaarde. Ik had mijn bestelling ontvangen net vóór Strong in de weekaanbieding stond, dus heb ik er gisteren maar gelijk een tweede besteld :)
Het enige nadeel vind ik de smaak; ik had Fruit Punch besteld en deze bevalt me niet echt. Gelukkig vind ik dit bij een pre workout niet zo belangrijk maar heb bij deze toch Tropical bijbesteld.
 
Ik gebruik ook sinds enkele dagen deze pre-workout. De vorige was een huismerk van een andere online shop. Daar was ik op zich wel tevreden van maar het gaf mij niet echt een boost, eerder een ondersteuning van de workout zonder meer. Ik las de recenties over Strong en heb gelijk maar een potje besteld en wat een verschil.

Ik neem het op een lege maag, een halfuurtje voor de training en na ongeveer een kwartier heb ik merkbaar meer energie. Tijdens mijn workout zelf haal ik meer sets en blijf ik ook de energie vinden om de hele tijd keihard te knallen.

Ik train nu 3 maanden, 5x per week dus ik begin mijn lichaam nu wel wat te kennen en ik vind deze pre workout echt een meerwaarde. Ik had mijn bestelling ontvangen net vóór Strong in de weekaanbieding stond, dus heb ik er gisteren maar gelijk een tweede besteld :)
Het enige nadeel vind ik de smaak; ik had Fruit Punch besteld en deze bevalt me niet echt. Gelukkig vind ik dit bij een pre workout niet zo belangrijk maar heb bij deze toch Tropical bijbesteld.

Ow ik vind de smaak juist wel oke. Vooral als je rekeing houdt met het feit dat het een pre workout is.
Maar idd, ik tik hem ook in 1 keer weg met 100ml water.
 
Back
Naar boven