AndroidHealthClinic

Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg
 
Bij mij werkt strong top.
Hoef niet van die vage subs waarvan je 2uur loopt te stuiteren en vervolgens een crash krijgt hier tot tokyo.
Strong krijg je gewoon veel focus en drive van, maar ga je niet van trillen.

1 keer maximize gehad. Eens nooit meer

Ja man sommige pwo's word je hyper van en uur later lig je op strakke billen.
 
Heerlijk product zoals al eerder aangegeven, vandaag weer benen getraind met o.a. Strong! en weer een PR eraan :D
 
Gaat ook potje halen.
Het gaf mij dezelfde focus als dat ik met assault had.
Ik mis die geranium helemaal niet in zulke PWOs.

Of is de Citrus Aurantium net zoiets als de geranium extract?
 
Gaat ook potje halen.
Het gaf mij dezelfde focus als dat ik met assault had.
Ik mis die geranium helemaal niet in zulke PWOs.

Of is de Citrus Aurantium net zoiets als de geranium extract?

Dat weet ik niet maar weet wel dat Citrus A vet verminderd ;)
 
IK lees in deze reviews dat er 90 doseringen in zo'n pot zitten, maar op de site staat 45 doseringen. WAt is het nu?
90 doseringen als je 1 schepje neemt en 45 als je er twee neemt?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 09:35 ----------

Correctie, 45 DOSERINGEN in een bakkie, dat zijn dus 90 schepjes :)
Dag of 45 moet dus wel lukken, en als je er echt hard op gaat meer.

antwoord gevonden;
 
Dat weet ik niet maar weet wel dat Citrus A vet verminderd ;)


Dan kunnen wat extra schepjes voor mij geen kwaad lol.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 11:43 ----------

IK lees in deze reviews dat er 90 doseringen in zo'n pot zitten, maar op de site staat 45 doseringen. WAt is het nu?
90 doseringen als je 1 schepje neemt en 45 als je er twee neemt?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 09:35 ----------



antwoord gevonden;

Was bij die van Musletech ook.
Maar ja extra schepjes zijn altijd wel nodig.
Helemaal als je bij elke training de zelfde PWO begruikt.
 
Dan kunnen wat extra schepjes voor mij geen kwaad lol.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 11:43 ----------



Was bij die van Musletech ook.
Maar ja extra schepjes zijn altijd wel nodig.
Helemaal als je bij elke training de zelfde PWO begruikt.

Hahah :D
Bron staat op ergogenics mocht je het hele stuk willen lezen.
 
Ben benieuwd wat strong voor mij zal doen. Ben redelijk immuun voor chemisch spul.
 
Ben benieuwd wat strong voor mij zal doen. Ben redelijk immuun voor chemisch spul.

Had ik dat maar! Ben een redelijk grote jongen, maar ik reageer echt op alles.
Zelfs een redbull :D

Alleen alcohol doet me wel totaal niets. Maar gelukkig test ik dat ook bijna nooit :)
 
Ben benieuwd wat strong voor mij zal doen. Ben redelijk immuun voor chemisch spul.

En hoe bevalt het jou? Net borst gedaan en wat een heerlijk pomp weer :D Nu thuis en geen crash of iets!
 
Helaas na een week strong gebruikt te hebben heb ik er weinig tot niets van kunnen merken tijdens het trainen denk niet dat dit een geschikt supplement voor mij is terwijl ik op andere wel goed reageer :)
 
Zou de slechte niet kunnen te wijten zijn aan het feit dat er zowel cafeïne als creatine inzit? Werken elkaar tegen toch?
 
Vandaag voor de eerste keer strong geprobeerd (sample)
Half uur voor trainen gedronken met water.
Mijn referentie kader is hard! De prework die ik vorig jaar heb gebruikt.

Van strong! Heb ik niets gemerkt, geen betere, focus, energie, training, pomp helemaal niks.
Met hard! Ging ik als een speer, energie en harder trainen, waardoor ook een voelbare pomp.

Iedereen reageert blijkbaar verschillend op pre workouts. strong deed voor mij niets, helaas..
 
Vandaag voor de eerste keer strong geprobeerd (sample)
Half uur voor trainen gedronken met water.
Mijn referentie kader is hard! De prework die ik vorig jaar heb gebruikt.

Van strong! Heb ik niets gemerkt, geen betere, focus, energie, training, pomp helemaal niks.
Met hard! Ging ik als een speer, energie en harder trainen, waardoor ook een voelbare pomp.

Iedereen reageert blijkbaar verschillend op pre workouts. strong deed voor mij niets, helaas..

same here :(
 
Bij m'n laatste bestelling bij B&F maar besloten om voor de lol Strong! (Tropical Juice) erbij te gooien, was toch wel benieuwd wat zo'n PWO nou met je doet.

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus voor het eerst van m'n leven een PWO gebruikt. Potje ging open, rook best lekker. Shakebeker met 400ml warm water gevuld, en 2 afgestreken scoops Strong! erdoor. Liet een beetje ernaast vallen, dus dat likte ik met m'n vinger op en dat smaakte best goed.
Paar keer shake geschud, dop open.. en laat ik het zo zeggen, de geur die van m'n shake af kwam, is niet de lekkerste geur die ik ooit heb geroken.
Dus toen opdrinken.. smaak viel ook redelijk tegen nadat dat beetje poeder dat ik had opgelikt best goed smaakte. Dit smaakte behoorlijk chemisch en niet zo lekker, maar ach, zolang het maar goed werkt toch?

En werken deed het zeker. Moest vrij lang op de metro wachten, en toen de metro eindelijk aankwam (zo'n 20 minuten na inname), begon het al aardig te werken. Kreeg heel erg veel zin om te trainen en energie, alleen tegelijk wel een flink zenuwachtig gevoel.

Nog een kwartiertje later dan toch eindelijk gaan trainen met m'n energieke, doch zenuwachtige harses. 4 van de 6 oefeningen een PR gezet, dus het deed zeker z'n werk. Echter ben ik nu 2,5 uur verder, en ben ik nog steeds vrij zenuwachtig. En ik weet niet zeker of de extra kracht die ik hieruit haal, opweegt tegen het naar mijn mening zeer irritante zenuwachtige gevoel. Maar ach, nog 44 trainingen om dat uit te vinden, gezien ik sowieso m'n potje wel ga opmaken.

tl;dr:
- Kreeg zeer veel energie;
- Zeer veel zin om te trainen;
- Aantal PR's gezet;
- Smaak viel tegen (maar kans dat ik daaraan moet wennen);
- 2,5 uur later nog steeds zenuwachtig gevoel;
- Moet nog beslissen of voordelen opwegen tegen dat zenuwachtige gevoel, maar werken deed het zeker.
 
Bij m'n laatste bestelling bij B&F maar besloten om voor de lol Strong! (Tropical Juice) erbij te gooien, was toch wel benieuwd wat zo'n PWO nou met je doet.

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus voor het eerst van m'n leven een PWO gebruikt. Potje ging open, rook best lekker. Shakebeker met 400ml warm water gevuld, en 2 afgestreken scoops Strong! erdoor. Liet een beetje ernaast vallen, dus dat likte ik met m'n vinger op en dat smaakte best goed.
Paar keer shake geschud, dop open.. en laat ik het zo zeggen, de geur die van m'n shake af kwam, is niet de lekkerste geur die ik ooit heb geroken.
Dus toen opdrinken.. smaak viel ook redelijk tegen nadat dat beetje poeder dat ik had opgelikt best goed smaakte. Dit smaakte behoorlijk chemisch en niet zo lekker, maar ach, zolang het maar goed werkt toch?

En werken deed het zeker. Moest vrij lang op de metro wachten, en toen de metro eindelijk aankwam (zo'n 20 minuten na inname), begon het al aardig te werken. Kreeg heel erg veel zin om te trainen en energie, alleen tegelijk wel een flink zenuwachtig gevoel.

Nog een kwartiertje later dan toch eindelijk gaan trainen met m'n energieke, doch zenuwachtige harses. 4 van de 6 oefeningen een PR gezet, dus het deed zeker z'n werk. Echter ben ik nu 2,5 uur verder, en ben ik nog steeds vrij zenuwachtig. En ik weet niet zeker of de extra kracht die ik hieruit haal, opweegt tegen het naar mijn mening zeer irritante zenuwachtige gevoel. Maar ach, nog 44 trainingen om dat uit te vinden, gezien ik sowieso m'n potje wel ga opmaken.

tl;dr:
- Kreeg zeer veel energie;
- Zeer veel zin om te trainen;
- Aantal PR's gezet;
- Smaak viel tegen (maar kans dat ik daaraan moet wennen);
- 2,5 uur later nog steeds zenuwachtig gevoel;
- Moet nog beslissen of voordelen opwegen tegen dat zenuwachtige gevoel, maar werken deed het zeker.

Zo zie je maar dat het per persoon verschilt, gelukkig dat het voor jou wel werkt netals bij mij :D
Smaak is inderdaad niet geweldig maja meeste pwo's zijn niet erg lekker hahah.. Als je s avonds traint kun je wellicht beter 1 schepje nemen. Scheelt ook met in slaap komen en misschien ook het zenuwachtige gevoel ;)
 
Zo zie je maar dat het per persoon verschilt, gelukkig dat het voor jou wel werkt netals bij mij :D
Smaak is inderdaad niet geweldig maja meeste pwo's zijn niet erg lekker hahah.. Als je s avonds traint kun je wellicht beter 1 schepje nemen. Scheelt ook met in slaap komen en misschien ook het zenuwachtige gevoel ;)

Ja de tolerantie/gevoeligheid is pp verschillend. Product is voor mij heel goed. Wel neem ik 3 schepjes ivm mijn gewicht.
 
Vanavond weer getraind met Strong!
Smaak viel me heel erg mee vergeleken met gisteren, wen er dus vrij snel aan gelukkig. Vond het niet lekker, maar ook niet meer vies.

Alleen ben ik er wel achter gekomen dat je echt 1,5 uur ervoor niks meer moet eten. Had een uur van tevoren nog even 4 boterhammen op omdat ik honger had.. en dat had ik niet moeten doen. Merkte er amper wat van vanavond. Echter ook geen zenuwachtig gevoel dus haha.

Volgende keer maar weer braaf uiterlijk 1,5 uur van tevoren nog wat eten, en eens kijken hoe het dan weer gaat. :)

En in slaap komen zal voor mij niet zo'n probleem zijn. Heb het zelfs ooit voor mekaar gekregen om 3 uur na inname van 110mg MDMA in slaap te donderen haha.
 
Vanavond weer getraind met Strong!
Smaak viel me heel erg mee vergeleken met gisteren, wen er dus vrij snel aan gelukkig. Vond het niet lekker, maar ook niet meer vies.

Alleen ben ik er wel achter gekomen dat je echt 1,5 uur ervoor niks meer moet eten. Had een uur van tevoren nog even 4 boterhammen op omdat ik honger had.. en dat had ik niet moeten doen. Merkte er amper wat van vanavond. Echter ook geen zenuwachtig gevoel dus haha.

Volgende keer maar weer braaf uiterlijk 1,5 uur van tevoren nog wat eten, en eens kijken hoe het dan weer gaat. :)

En in slaap komen zal voor mij niet zo'n probleem zijn. Heb het zelfs ooit voor mekaar gekregen om 3 uur na inname van 110mg MDMA in slaap te donderen haha.

Hoop mensen vergeten dat ze een betere focus erdoor krijgen en zitten juist alleen maar te wachten op dat vervelende zenuwachtige gevoel.
Ik vind het juist relaxed dat je bij strong een mooie middenweg hebt. Goeie focus en drive, maar geen vervelend gevoel.
 
Vandaag voor de eerste keer strong geprobeerd (sample)
Half uur voor trainen gedronken met water.
Mijn referentie kader is hard! De prework die ik vorig jaar heb gebruikt.

Van strong! Heb ik niets gemerkt, geen betere, focus, energie, training, pomp helemaal niks.
Met hard! Ging ik als een speer, energie en harder trainen, waardoor ook een voelbare pomp.

Iedereen reageert blijkbaar verschillend op pre workouts. strong deed voor mij niets, helaas..

Strong is ook een ander soort pwo als hard.
Hard was net zoiets als noxi en dat soort.
krijg je dikke enegie boost van.

Strong vind ik net zoiets als asault.
Je krijgt net die extra kilos omhoog of die extra herhaling.
 
Back
Naar boven