XXL Nutrition

Strongman training in Aalst (BE)

ik kan wss niet komen morgen: mijn pa vindt dat de wegen er te glad bijliggen om tot in aalst en terug te moeten rijden..

• Topic Starter Topic Starter
Booee!
Met de bus?

Dus Buell komt niet en Wauter misschien? Komaan he pussies, jullie gaan mij toch niet alleen laten trainen? Waar zit iedereen?

Dus Buell komt niet en Wauter misschien? Komaan he pussies, jullie gaan mij toch niet alleen laten trainen? Waar zit iedereen?

Misschien was voor de wedstrijd, morgen kan ik sowieso niet komen aangezien ik mijn pa beloofd had van te helpen op een evenement.

Mietjeeeuuuuus

Ik ga tenminste trainen!

Goed ik kom sowieso wel om warres te coachen en wat mee te helpen.

De weakboys van bij ons eens proberen klaar te stomen want t is tegenwoordig gene vette :p

dam woopy, blijkbaar heb ik op 2 juni een familiefeest, dus ik (en andy) zullen er zeker al niet bijzijn... next time!

Comps gaan voor Faap

Hmm.. Als er te weinig volk blijkt te zijn, kunnen we de wedstrijd beter verleggen, maar dat zal dan sowieso na de finale pas zijn (ik ga er nog steeds van uit dat ik daar gewoon aan mee kan doen :) )

ik lees het hier dan wel :)

Volgende training: zaterdag 11 februari, 14u.

Mijn planning:
- Deadlift
- Farmers
- Log
- Carry & drag
- Stones over yoke

Hopelijk deze week wat meer mensen :)

lijkt me wel nog eens leuk zo'n training, maar dan toch als het wat warmer wordt :) 3x per week in een koud kot en dan nog eens in open lucht... too hardcore for one man :)

Ik heb een facebookpagina gemaakt over de wedstrijd. Wie nog niet uitgenodigd is, ben ik ofwel per ongeluk vergeten, of heeft me gewoon niet op facebook. In geval van dat laatste, voeg me even toe (facebook.com/Woopy).
Jullie mogen ook zelf mensen uitnodigen voor de wedstrijd :)
Zorg er zeker voor dat je bij de eerste 10 inschrijvingen zit als je zeker wil zijn van een plaatsje.

Zet mij maar op de aanwezig lijst. kan normaal na 3 maart weer op zaterdag komen trainen ook. Tegen juni moet da dan wel lukken om iets te presteren.

T'is tegenwoordig maar flauw precies, bijna niemand die komt trainen. Allemaal bang van de kou of druk met school bezig?
Dit weekend zijn we met 2 of 3...
Iemand nog iets gehoord van Vosy? Frankyman?

---------- Post added 9 February 2012 at 14:04 ----------

kan normaal na 3 maart weer op zaterdag komen trainen

Dus de 10de kom je terug?
Slechte timing, er is dan wel training, maar ik ga ze zelf waarschijnlijk niet meedoen gezien een powerliftwedstrijdje van de bdfpf op zondag :p

vanaf de tiende ben ik terug aanwezig ja.
Mja, er zal nog wel iemand komen zeker?

ik kom nu zaterdag!

Terug
Naar boven