AndroidHealthClinic

Strongman training in Aalst (BE)

5bo3kz.jpg

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Good vid guys

Ben daarnet naar de Gamma geweest. Voorraadje WD-40 meegebracht, een extra stapel dikke rubber matjes, en zo'n verhuisplank (plank met 4 wielen onder, draagt 300kg) om makkelijk dingen als bv de hussafeltstone te kunnen verplaatsen :)
De balans inkomsten-uitgaven voor dit jaar starten alvast goed in het rood :D

Ben daarnet naar de Gamma geweest. Voorraadje WD-40 meegebracht, een extra stapel dikke rubber matjes, en zo'n verhuisplank (plank met 4 wielen onder, draagt 300kg) om makkelijk dingen als bv de hussafeltstone te kunnen verplaatsen :)
De balans inkomsten-uitgaven voor dit jaar starten alvast goed in het rood :D

Als je voor de rest van het seizoen geen kosten meer moet maken komt dat wel in orde. Tenzij jij die hercules hold nog krijgt dit jaar :)

Hercules hold zal niks worden vrees ik.
Plannen voor dit jaar zijn nog:
- extra biervaten (kost niet bijzonder veel)
- lang touw voor hand over hand (moet ook meevallen)
- eventueel een soort van hooggooi installatie (moet ook goedkoop te doen zijn)

Komt dus zeker in orde. Dat compenseert dan wat met de kosten die ik vorig jaar gemaakt heb :p (stones, extra schijven, log, stones platform,...)

Hercules hold zal niks worden vrees ik.
Plannen voor dit jaar zijn nog:
- extra biervaten (kost niet bijzonder veel)
- lang touw voor hand over hand (moet ook meevallen)
- eventueel een soort van hooggooi installatie (moet ook goedkoop te doen zijn)

Komt dus zeker in orde. Dat compenseert dan wat met de kosten die ik vorig jaar gemaakt heb :p (stones, extra schijven, log, stones platform,...)

We hebben in industrial gym een lang touw liggen dat eigenlijk niet gebruikt word momenteel. Jouw barbell moet toch nog eens bij je geraken en dan kan dat touw er ook wel bij. Vermits het natuurlijk voor de rest van de leden van industrial gym oke is.

Van zodra ik een auto heb, kom ik die bar afhalen :)

We hebben geluk, ze voorspellen voor zaterdag slechts -4° :roflol:

Wie komt spelen? :o

Ik heb er wel zin in maar het is jammer genoeg net iets te ver weg om alweer te komen :sad:

HEY MAX!

http://www.youtube.com/watch?v=uTqknJDZrlI

on topic: wil ook wel graag nog eens komen want de dagen dat ik naar Ironville kan, kan Jimmy nooit, maar zolang mijn biceps niet hersteld is, riskeer ik enkel benen, zal voor andere keer zijn maar het komt wel nog eens, zeker nu mijn ma in Aalst is gaan wonen

Laatst bewerkt:
Hoe kom jij aan die biervaten dan?

Heb er momenteel maar eentje, en dat heb ik gekregen van iemand die het niet gebruikte :p De andere zal ik ooit eens gaan zoeken bij een drankenhandel ofzo.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 22:35 ----------

je bent nog nooit met Woopy naar Wacken of Graspop geweest zeker?

:roflol:

Anyway, volgende training: zaterdag 4 februari, 14u.
Aanwezig:
- Ik
- Buell

Mijn planning:
- deadlift
- yoke
- log
- carry & drag (keg + slee)
- stones over yoke

We zijn maar met 2 dit weekend?

Verder over de beginnerswedstrijd in Woopyland voor dit jaar:
Als ik het zo wat volg, zijn de trainingen bij Jimmy tegenwoordig de ene keer op zaterdag en de andere keer op zondag. Dat maakt planning wat moeilijk.
Mijn voorstel zou zijn om de wedstrijd op zaterdag, het weekend na de voorronde, te doen. Kan ik dat weekend op zondag bij Jimmy trainen, prima. Kan dat niet, dan neem ik een weekendje rust. Zaterdag 2 juni dus.

Ideetje voor de onderdelen:
- deadlift max (met autobanden?)
- medley yoke + farmers (270kg + 105kg?)
- log op reps (80kg?)
- carry & drag (duckwalk 150kg + sled drag?)
- stones circle (1m70-60-50-40 met 60-80-90-110kg?)
Redelijk standaard onderdelen dus :)

Andere mogelijkheden:
- zware yoke
- zware farmers
- zware duckwalk
- deadlift op reps 1 vs 1 (zonder autobanden dan)
- bak deadlift (reps, max)
- viking press (reps, max)
- overhead medley
- log max
- axle max
- dumbbell max (niet aan te raden wegens onbetrouwbare sluitingen)
- stone op reps over yoke (beetje minder handig omdat je dan afhankelijk bent van hoe snel je stone terugkomt)
- max stone over max hoogte (stone over yoke, gewicht en hoogte zelf te bepalen, 3-4 beurten. Wie de zwaarste stone over de hoogste stand gooit, wint. Alhoewel ik het persoonlijk niet eerlijk zou vinden als een 110kg stone over 1m30 het zou winnen van een 90kg stone over 1m80 :))
- crucifix (evt. 1 vs 1)
- sled pull + sled drag
- ...

Als de events een beetje vast staan, open ik een facebook pagina, zodat de discussies over de wedstrijd niet verspreid in dit topic moeten staan.

Bruut, lijkt me leuk. :)

Terug
Naar boven