XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Okido. Nu proberen dat ik het niet vergeet :p

edit: Ik heb er 2. Een zwarte die ik op wedstrijden steeds al aangehad heb, en een blauw-rode die ik nog nooit gedragen heb, die ik zaterdag meebreng. Als hij je goed past, mag je hem eventueel wel overkopen voor 20 euro ofzo (nieuwprijs is iets van een 60 euro). K'zie niet meteen in wanneer ik er ooit 2 zou nodig hebben, dus kan het gerust missen :)
:thumbs: kzal morgen €20 meepakken

Woopy,ik ga morgen de planning iets veranderen. Ik zou deadlift willen doen in het begin. Zal desnoods bakdeadlift ook wel meedoen maar kheb nog geen zware deadlifts kunnen doen deze week dus die moete er bij mij zeker in. Farmers mischien ook. En kan ik morgen mijne log terug meenemen want de kans is klein da ik nog ga komen trainen voor het einde van dit seizoen. Tenzij er mensen trainen de zondag na dat jullie naar holland gaan.

als ge nog wa motivatie muziek zoekt voor morgen. Volgende liekes zeker op mp3 zetten.

-death before dishonor- break trough it all
-judas priest- the prophecy
-No fun at all- the believers
-c**k sparrer- England belongs to me
-Madball- For my enemies
-agnostic front- for my family
-blood for blood- hangin on the corner
-True colors- focus on the light

Voor de motivatie :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
- lichte sledpulls (harnas) / deadlift
- bak deadlift / farmers
- yoke
- dumbbell
- stones circle / stone op reps op laagste circle platform

Dan doen we het zo?

Log meenemen is geen probleem, t'is jouw log he :) Zondag na RPB training, mogelijk. Vosy wou al komen zei hij. Als jij en Jeroen ook willen komen, is dat genoeg volk om eens voor af te komen. Desnoods doen we die training axle ipv log he.
De 17de (WSM) breng ik de mijne dan wel mee, en die kan daar dan nog de komende 2 weekends blijven liggen, want ik doe mijn overhead training dan toch daar, en daarna zijn de trainingen afgelopen dus kan ik hem terug meenemen (samen met het free rack, mijn autowielen als ik tegen dan nog geen nieuwe heb, mss de fat db's, wat 5kg schijfjes,... :p)

Zal zien of ik de tijd kan vinden om ze te downloaden :)

Kan je me morgen trouwens nog eens ophalen? Heb wat materiaal dat meemoet (2 balken voor bak-dl, gefixte farmer, autowielen) dus met de fiets is wat lastig :p

Woopy,

Misschien kan je dit eens overwegen:

- Laadrace (3-4 voorwerpen over 15m op een tafel) (biervat, droogkast, 80kg stone, Berta) --> 3 voorwerpen en misschien duckwalk zoals op NCC ?
- Max deadlift (met autowielen) (startgewicht: 140kg, omhoog per 10kg, 3 beurten)
- Overhead medley (42kg dumbbell, 60kg biervat, 75kg log, 95kg axle, 100kg dunne log, 62kg dumbbell)
- Medley (farmers 100kg + yoke 270kg 15m)
- Stones circle (60-80-90-110kg op 1m70-60-50-40) --> Steen van 60 eruit laten en die van 130 mee erin? (gezien de kans bestaat dat veel mensen de 110 lappen)

Is maar een voorstel :)

• #1.585
Berta er uit en duckwalk er in valt te overwegen, hangt er vanaf of iedereen het er mee eens is. Berta is wel een k*tding en enorm lastig voor mensen met kortere armen. Duckwalk is dan ook wel lastiger voor mensen met korte benen, maar Berta is erger :p

Stenen gaan zo blijven, er zijn genoeg mensen die problemen hebben met die 80 en 90kg steen op die hoogte :) Die 110kg steen is overigens ook wel iets moeilijker dan die van Jimmy (grotere diameter).

- lichte sledpulls (harnas) / deadlift
- bak deadlift / farmers
- yoke
- dumbbell
- stones circle / stone op reps op laagste circle platform

Dan doen we het zo?

Log meenemen is geen probleem, t'is jouw log he :) Zondag na RPB training, mogelijk. Vosy wou al komen zei hij. Als jij en Jeroen ook willen komen, is dat genoeg volk om eens voor af te komen. Desnoods doen we die training axle ipv log he.
De 17de (WSM) breng ik de mijne dan wel mee, en die kan daar dan nog de komende 2 weekends blijven liggen, want ik doe mijn overhead training dan toch daar, en daarna zijn de trainingen afgelopen dus kan ik hem terug meenemen (samen met het free rack, mijn autowielen als ik tegen dan nog geen nieuwe heb, mss de fat db's, wat 5kg schijfjes,... :p)

Zal zien of ik de tijd kan vinden om ze te downloaden :)

Kan je me morgen trouwens nog eens ophalen? Heb wat materiaal dat meemoet (2 balken voor bak-dl, gefixte farmer, autowielen) dus met de fiets is wat lastig :p

Ziet er goed uit. Mischien dat ik wel bakdeadlift ga meedoen. Vind da een leuke oefening. Desnoods doe ik farmers wel ergens tussenin of tijdens dumbbell ofzo. Ik zie nog wel. Voor log is ook goed. En kzal u komen halen dan ook. Trouwens, de kans zit erin da ik morgenavond na Peken ga. Als ge zin hebt om mee te komen? Staat wel nog ni vast.

• #1.587
Hmm.. Ja why not :) K'hoor het dan morgen wel.

Cool, als het vast staat kan er mischien nog wa trainingvolk mee. Mischien da iemand da nog wel ziet zitte :) Hoewel het voor de meeste wel vrij ver is natuurlijk.

Woopy,

- Stones circle (60-80-90-110kg op 1m70-60-50-40) --> Steen van 60 eruit laten en die van 130 mee erin? (gezien de kans bestaat dat veel mensen de 110 lappen)

:roflol: Bij WSM1 de stones zelfs ni mee doen en nu de zware jongen uithangen :p.

Denk in iig dat woopy gelijk heeft, 80 op 1m60 is al uitdaging voor de meesten, 1m70 met 80 wordt dan helemaal lastig + na de eerste 3 stenen is iedereen sowieso al kapot + hars hangt vol vuiligheid, ik denk dat er weinig de 110kg erop gaan krijgen. Zie het mezelf niet doen.

Duckwalk vind ik wel interessant, had vorige keer de indruk dat berta eerder technisch was dan echt gripkracht. Maar op zich is het mij allemaal gelijk, ik kom toch enkel voor de OH medley :D

:roflol: Bij WSM1 de stones zelfs ni mee doen en nu de zware jongen uithangen :p.

maybe ur right :rolleyes: nee ik weet dat oa jij, koef, Buelle,... die 110 aankunnen, daarom dat het me interessant leek om die 130 er mee in te zwieren :)

Ik zeg zeker en vast niet dat ik die aankan :D dont hate the player ;)

• #1.591
Tja, als we dat doen, is die stones circle zwaarder dan die van de voorronde, dan gaat het zijn doel als beginnerswedstrijd ook wel wat voorbij :p

Idd, de hoogte is echt niet te onderschatten :p

Faapje toch :)

... at least the duckwalk was a good idea :o

sowwy_dog.jpg

Ik zou niets meer aan de onderdelen veranderen. Onderdelen zijn in de medley's zodanig gekozen zodat er zowel voor de beginner als voor de gevorderde iets uitdagend inzit. Niet iedereen moet de medley ook uitdoen. En vergis je niet in de hoogte bij stones, Vermeir en ik hebben er ons een paar weken stuk op gebeten :p

Ik zou niets meer aan de onderdelen veranderen. Onderdelen zijn in de medley's zodanig gekozen zodat er zowel voor de beginner als voor de gevorderde iets uitdagend inzit. Niet iedereen moet de medley ook uitdoen. En vergis je niet in de hoogte bij stones, Vermeir en ik hebben er ons een paar weken stuk op gebeten :p

Amaai nog ni :D

oh dam... ik hoop dat niemand zich dit gesprek nog herinnert op de WSM2 ;)

• #1.598
Damn, ik word wakker en zie buiten een vrij zonnige dag, kom ik naar beneden, begint het ineens met bakken uit de lucht te vallen. Hopelijk is het straks wat droger :)

vergeet de singlet niet! btw, wie komt me halen ? in denderleeuw station ben ik om 14u05, in Aalst rond 14u20 ofzo :p

• #1.600
Je moet dat wel eens wat vroeger beginnen regelen he man :p Je hebt de nr's van Vermeir en Vosy, dus sms eens rond.

Terug
Naar boven