wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa log maakt ni zoveel uit eigenlijk. Als ge wilt zou ik hem wel is kunnen binnen smijten en dan gebruikt ge hem maar. Op dit moment gebruik ik hem toch ni bij mijn trainingen.

bakdeadlift eruit?
voor de rest word t alleen maar professioneler
Ik hoop er ook weer met regelmaat bij te zijn volgend jaar.
Als je de eerste weken niet kan komen trainen, zal ik hem mogelijk zelf al opgehaald hebben (ik verwacht in februari of maart zelf een rijbewijs + auto te hebben), dat laat ik dan wel weten 
Misschien blijft hij er in. Squat en bench zullen er waarschijnlijk uitgaan, dus dan kunnen er weer 2 onderdelen bij. Ga ik eens bekijken.
Btw, als jij nog eens komt trainen, kan je dan een 30mm barbell van 1m80 ofzo die in Industrial gym staat meebrengen voor mij, als je er langs moet? Ik heb die gekocht van Lars, en die staat daar nu te wachten tot hij eens bij mij geraaktAls je de eerste weken niet kan komen trainen, zal ik hem mogelijk zelf al opgehaald hebben (ik verwacht in februari of maart zelf een rijbewijs + auto te hebben), dat laat ik dan wel weten
![]()

Misschien blijft hij er in. Squat en bench zullen er waarschijnlijk uitgaan, dus dan kunnen er weer 2 onderdelen bij. Ga ik eens bekijken.
Btw, als jij nog eens komt trainen, kan je dan een 30mm barbell van 1m80 ofzo die in Industrial gym staat meebrengen voor mij, als je er langs moet? Ik heb die gekocht van Lars, en die staat daar nu te wachten tot hij eens bij mij geraaktAls je de eerste weken niet kan komen trainen, zal ik hem mogelijk zelf al opgehaald hebben (ik verwacht in februari of maart zelf een rijbewijs + auto te hebben), dat laat ik dan wel weten
![]()