Fitness Seller

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Als benchpress eruit gaat verlies ik mijn beste lift voor het scorebord maar het is jouw keuze en het is tenslotte een strongmanlocatie (+ er word daar toch niet veel gebencht)

Ik ga toch eens proberen om langs te komen in het voorjaar, daar zou ik normaal wat meer vrij moeten zijn.
(dit jaar ben ik er maar 1 keer geraakt en dat was net een weekend dat niemand kon, was een duo training :p )

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Bwa log maakt ni zoveel uit eigenlijk. Als ge wilt zou ik hem wel is kunnen binnen smijten en dan gebruikt ge hem maar. Op dit moment gebruik ik hem toch ni bij mijn trainingen.

Originele planning was log in de week en push press (axle) op de event training, maar eigenlijk kan ik dat makkelijk omwisselen. Log is ook makkelijker overdekt te doen (aangezien die axle alle kanten opspringt). Ik ga dus gewoon mijn eigen log meebrengen en laten liggen, dus dat probleem is dan opgelost :)

Ik zal binnenkort eens het nieuwe topic aanmaken.

bakdeadlift eruit?

voor de rest word t alleen maar professioneler :)

Ik hoop er ook weer met regelmaat bij te zijn volgend jaar.

• #1.725
bakdeadlift eruit?

voor de rest word t alleen maar professioneler :)

Ik hoop er ook weer met regelmaat bij te zijn volgend jaar.

Misschien blijft hij er in. Squat en bench zullen er waarschijnlijk uitgaan, dus dan kunnen er weer 2 onderdelen bij. Ga ik eens bekijken.

Btw, als jij nog eens komt trainen, kan je dan een 30mm barbell van 1m80 ofzo die in Industrial gym staat meebrengen voor mij, als je er langs moet? Ik heb die gekocht van Lars, en die staat daar nu te wachten tot hij eens bij mij geraakt :) Als je de eerste weken niet kan komen trainen, zal ik hem mogelijk zelf al opgehaald hebben (ik verwacht in februari of maart zelf een rijbewijs + auto te hebben), dat laat ik dan wel weten ;)

Misschien blijft hij er in. Squat en bench zullen er waarschijnlijk uitgaan, dus dan kunnen er weer 2 onderdelen bij. Ga ik eens bekijken.

Btw, als jij nog eens komt trainen, kan je dan een 30mm barbell van 1m80 ofzo die in Industrial gym staat meebrengen voor mij, als je er langs moet? Ik heb die gekocht van Lars, en die staat daar nu te wachten tot hij eens bij mij geraakt :) Als je de eerste weken niet kan komen trainen, zal ik hem mogelijk zelf al opgehaald hebben (ik verwacht in februari of maart zelf een rijbewijs + auto te hebben), dat laat ik dan wel weten ;)

Dan toch :)
Veel succes ermee :D

• #1.727
Thx :)
Maandag theorie examen gedaan (meteen erdoor :)) en morgen de eerste praktijklessen. 6 januari heb ik mijn laatste lessen en vanaf dan mag ik normaal zonder begeleider rijden. Dan is het enkel nog wachten op een auto.

Haha woopy koop aub ne superjohnny bak

• #1.729
Why? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.731
:roflol: Epic

ik ben pas eind januari weer int land.. ben momenteel in Kazachstan.
tegen die tijd komt dit zeker in orde ;)
je kan er zelfs nog wat 30mm schijven bij krijgen

bel ff wanneer je op de baan bent, dan blijf ik thuis

• #1.733
30mm schijven heb ik al ruim voldoende, voor de 30mm log. Maar deze barbell gaat sowieso enkel dienen als hulpstuk bij de bakdeadlift / viking press ;)

• #1.735
--

Laatst bewerkt:
HAha foute topic

Terug
Naar boven