XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Vermeir is er meestal pas rond 14u aant station dus kzal aan hem vragen, als het al te laat is rap naar thomas sturen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Vermeir komt me normaal ophalen, dus sms maar op tijd, want anders zitten wij al in Aalst.

En geantwoord :p
Lijkt mij beter van aan Thomas te vragen want als ik aan u pas kan ophalen om 14u05 en ik ga Woopy nog ophalen zijn we pas om half drie in Aalst.

geen probleem, heb thomas gestuurd nu :)

• #1.606
Update:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vermeir heeft met zijn 200kg deadlift zowaar Wauter ingehaald op het totaalklassement :D

Qua foto's niet veel speciaals, maar toch ff geupload hier: [Link niet meer beschikbaar]

Filmpjes stel ik later op de dag eens samen.

Lol, iedereen ging dood op de yoke :D

Wil ik je op WSM 2 wat meppen in je gezicht geven voor de yoke vermeir? :p

Ge lacht ermee maar het gaat beter als ik eerst wa meppen krijg :p
En ik kan jammer genoeg niet meedoen met WSM2. Ik heb opleiding die dag.

• #1.612
Anyway, volgend weekend is er dus geen training.

Is er interesse voor zondag 11 september?
- Vermeir
- Fields?

Als we met minstens 3 zijn, gaat de training door.

ik zou wel willen maar moet werken op zondag van 10-17u !

ja sorry dat ik niet heb geantwoord zaterdag want ik lag in een coma van een feestje de vrijdag , maar khad wel al laten weten dak nie ging komen hier he :D:)

:roflol:

respect pé :D

ik zou wel willen maar moet werken op zondag van 10-17u !

ja sorry dat ik niet heb geantwoord zaterdag want ik lag in een coma van een feestje de vrijdag , maar khad wel al laten weten dak nie ging komen hier he :D:)

In u camionette op de matras?:D

Woopy,staan de odd van wsm2 nu defenitief vast zoals bij de beginpost?

Laatst bewerkt:
  • #1.618
Jep.

Ik zou ook wel nog eens willen komen, zondag 11/09 heb ik jammerlijk een BBQ. Is er zaterdag 10/09 training ?

• #1.620
Hey. Zaterdag gaan we met een paar mensen naar Nederland gaan trainen. Zondag is dan voor de mensen die niet meegaan.
De week daarna is het een klein wedstrijdje bij ons. Moet je niet teveel van denken, is een beetje een veredelde training waar je elke oefening maar 1 keer doet :) Dus mocht je interesse hebben... De 2 weekends erna is er nog training op zaterdag, maar daarna is het afgelopen voor dit jaar.

Terug
Naar boven