MuscleMeat

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

mag ik evt mee komen spelen voor mijn eerste lichte eventtraining sinds blessuregezeik? what's on the menu boiiz?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Tuurlijk, is leuk :)
Bij mij is het voorbereiding op de overhead challenge: log, axle, dumbbell en dan nog wat bench, rows en misschien tire flip. Ik veronderstel dat Thomas wel een wat andere training zal willen doen :)

zal voor andere keer zijn
1. het wordt een shoppingdagske: er zijn een paar nieuwe strips uit, fnac-bonneke dat opmoet voor eind november, jeansbroekske en nieuwe schoenen nodig etc
2. ben de eerste keer weer "zwaar" aan het trainen en denk dat ik tegen zaterdag de rust wel zal nodig hebben :p, zeker met 5u-kes slaap per nacht en die schijtstudenten die weer heel de nacht lawaai maken, dat maar rap weer blok is dan zal ik wat meer brullen in mijn trainingskot :D

ik ga ook log en axle doen denk ik + yoke en max op deadlift eens proberen na een paar weken hard trainen ! en de rest zie ik wel :D

woopy ik kan maar om 02u15 bij u zijn zaterdag want ik moet werken tot 2 u is dat ok voor u ?

• #1.688
Is goed. Denk dat we toch de enige zijn :p

ah ok cava dan ! al enig gedacht waar we nen keer een "winter training" kunnen houden ?

• #1.690
Misschien bij Jimmy? Ik weet niet hoelang de trainingen daar door gaan.

Ik zou ook nog eens kunnen komen.

• #1.692
Altijd welkom :) Reken dat we er rond half 3 zijn.

aja Jimmy idd ! kunt gij hem dat eens vragen want ik ken hem nog niet he ! of heeft hij soms website ofzo waar ge kunt kijken waar trainingen zijn ?

• #1.694
Ik zie hem binnen 2 weken op de overhead challenge, zal het dan wel eens vragen :)

• #1.695
Zo, de laatste training van het jaar zit er op!
Paar fotootjes:
[Link niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Filmpjes van de tire flips volgen, maar zal waarschijnlijk voor morgen worden :)

De trainingen zullen terug starten eind januari/begin februari. Ik open een nieuw topic als het zover is.

beestige foto man :-) zo ene om binne 40j nostalgisch op terug te blikke ;-)

• #1.697
Ik probeer vanavond of morgen de filmpjes van de tire flips te uploaden en de records te updaten. Dan kan iedereen even checken of alles klopt.

Voor de records dacht ik er aan om de "tire flip challenge" er ook in op te nemen. De lengte van de tuin zo snel mogelijk afgaan dus. Tijd wordt enkel opgenomen indien de afstand volledig afgelegd wordt (30tal flips).
We hebben nu:
- log max
- deadliftbak max
- yoke 15m max
- stones (gewicht op reps)
- farmers 15m max
- de drie powerlift onderdelen

De tire flip er aan toevoegen wordt te lastig, daarvoor is mijn bord te klein :) Er moet dus iets uit. Ik had zelf gedacht aan ofwel de yoke of de farmers (beide looponderdelen dus is een beetje dubbel), of eventueel de bak deadlift er uithalen, gezien we die toch niet veel doen. Uiteindelijk zit er ook een gewone deadlift in, die we regelmatiger doen.

Logisch gezien denk ik dat het het beste is als je de bakdeadlift eruit neemt, zoals je zelf vermeld zit dat onderdeel er eigenlijk twee keer in.

• #1.699
Dag mensjes!

Is er iemand die tijd en materiaal heeft om binnenkort (november-december) eens een dagje vrij te maken om de yoke wat aan te passen? Zoals de meesten weten, is het plan om de buizen van het bovenste gedeelte van de yoke een stuk in te korten en de gaatjes voor de vijzen bovenaan te maken ipv onderaan, zodat de yoke volgend seizoen gewoon met de hand verstelbaar is ipv met de hamer. Wat we dus nodig hebben, is iets om die buizen door te zagen (hol, maar toch wel vrij dik) en nieuwe gaatjes te boren.

Dat noemen ze een ijzerzaag en een boormachine ;)

Terug
Naar boven