Fitness Seller

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Er gaat een nieuwe wereld voor mij open :o

Als ik tijd kan vrij maken wil ik wel komen helpen, ik beschik wel helaas niet over het materiaal dat je nodig hebt.

ik kan da materiaal wel regelen als ge wilt. Moet wel zien da het past uiteraard.

• #1.704
Zou tof zijn :) Je moet dan maar es laten weten wanneer je kan, dan kijk ik of ik ook kan (en of we binnen kunnen :p)

Sgoed, kzal u wel iets laten weten. Zit momenteel nog wa me de verbouwingen enzo...

• #1.706
De trainingen zullen vermoedelijk eind januari hervatten. Ik hou de datum van de eerste training onder voorbehoud op zaterdag 28 januari. Ik maak een nieuw topic aan met vernieuwde info als het vast staat.

Wat is nieuw:
- Ik heb getwijfeld om de prijs van het jaarabonnement licht te verhogen (~30 trainingen aan 5 euro per training = 150 euro, tov 30 euro voor een heel jaar) maar ik ga het gewoon op 30 euro houden. Ook nog steeds 5 euro voor een losse training. De 30 euro is niet te betalen door mensen die zelf materiaal aanbrengen (ik denk dan aan Wauter die een 50-60kg aan schijven gedoneerd heeft voor de 30mm log, Jeroen die regelmatig voor wat bouwmaterialen zorgt, en Vermeir wiens log we mogen gebruiken).
- Het is nog steeds de bedoeling om zelf je drank mee te brengen, maar indien nodig kan je ook ter plaatse een flesje water of AA drink kopen, die ik voorzie. Dit aan de prijzen waarvoor ik ze in de Colruyt koop, afgerond naar boven voor de gemakkelijkheid. Dat is 50 cent voor een flesje water of 1 euro voor een flesje AA drink. Ik doe dit niet om winst op te maken, maar heb ook geen zin om telkens 28 cent te moeten teruggeven ofzo. Je kan eventueel ook een voorraadje drank meebrengen en laten staan voor jezelf (er is een grote koelkamer aanwezig), maar ik ben er niet verantwoordelijk voor als iemand anders één van jouw flesjes pikt :)
- Het zal vanaf dit jaar mogelijk zijn om je via Woopyland aan te sluiten bij de NSMB. Ook hier maak ik geen winst op. Je kan je zelf aansluiten (zie website NSMB), of je kan de 40 euro bij mij betalen en dan regel ik dat. Waarom aansluiten bij de NSMB als je geen wedstrijden plant te doen? Mijn locatie wordt vanaf dit jaar geregistreerd bij de verzekering, dus als je op training bij mij iets voorhebt, ben je daarvoor verzekerd. Beslis je om geen lid te worden van de NSMB, dan ben je niet verzekerd en train je op eigen risico.
- Hars voor de stones: er zijn bij mij steeds potjes hars beschikbaar, maar als je regelmatig komt trainen, is het wel fijn als je zelf ook af en toe een potje kan meebrengen. Die kleine potjes vliegen er namelijk nogal door als er wekelijks met 5 man stones getrained wordt. Idem voor WD40.
- Woopyland-records: de records blijven dezelfde. Enkel de bak deadlift zal vervangen worden door de tire flip challenge: zo snel mogelijk de 220kg tire over de gehele lengte van de tuin flippen (40-tal flips).
- Nieuw materiaal dat ik dit jaar wil verzamelen: sterkere farmers, zwaardere biervaten, lang touw voor sled pulls, er gaan 2 van mijn rubber 50kg schijven naar Woopyland, enkele vaste fat DB's, sterke zandzak, hooggooi installatie

That's all :)

sounds good woopy!

Ik denk dat ik me volgend jaar volledig ga richten op PL en men queeste voor en deftig totaal. Ivm die farmers ik heb hier enkel stevige liggen, simpel maar zeer sterk en met de "juiste" afmetingen. Ik wil deze wel in bruikleen geven voor volgend seizoen. Af en toe zal ik wel eens afkomen voor een losse training latijd plezant daar!

• #1.708
Zou fijn zijn :)

ok, ik zie/hoor wel wanneer eerste training is, breng ik ze direct mee ;)

Ik zal de eerste maanden niet veel kunnen komen trainen door de opleiding. Ik ga wel de 30 euro betalen voor het jaar abbo :D Later op het jaar ben ik normaal terug van de partij dus is sowieso beter dan altijd 5 euro te betalen.

Trouwens, was er niet eens gesproken van axle toe te voegen aan de records? Kan zijn dat ik het mis heb hoor.

• #1.711
Goh, kan, maar dan zitten we weer met 2 overheads.
Wat wel nog zou kunnen, is de powerliftingstats er gewoon uitzwieren (behalve deadlift dan), en dan kunnen er weer 2 events in de plaats komen. Is misschien ook een idee. Bench en squat boeien toch vrij weinig op een strongman training :)

T'is dan best dat ik mijn eigen log die eerste maanden naar daar verhuis zeker?

Bwa log maakt ni zoveel uit eigenlijk. Als ge wilt zou ik hem wel is kunnen binnen smijten en dan gebruikt ge hem maar. Op dit moment gebruik ik hem toch ni bij mijn trainingen.

powerliftingstats eruit lijkt mij wel te doen maar mischien dat anderen er ni zo content mee gaan zijn.

• #1.713
Let's vote!

We moeten nog eens afspreken voor de yoke ook he. We zullen via facebook wel eens zien, is makelijker :)

Tja, ik vote dan eerder voor events er in te zwieren.

Is goed, ik hoor u dan wel.

Mooie snor :D.

Klinkt wel leuk.. Is iedereen (ook absolute strongman-beginners) welkom?

• #1.719
Uiteraard. Alles kan zeer licht gedaan worden en er is voldoende volk aanwezig die techniektips kunnen geven. Maar aan je stats te zien zal de kracht alleszins het probleem al niet zijn :)

Uiteraard. Alles kan zeer licht gedaan worden en er is voldoende volk aanwezig die techniektips kunnen geven. Maar aan je stats te zien zal de kracht alleszins het probleem al niet zijn :)

Ok super, vind het strongmen gebeuren wel supercool om te zien maar heb het zelf nog nooit geprobeerd, en aalst is helemaal niet ver voor mij eigenlijk dus zou het mss graag wel eens proberen:)

Terug
Naar boven