Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
stones (idem v0rig jaar), truckpull en cardeadlift sowieso ivm reclame en sponsoring

ondanks dat sm voor mij op een iets lager pitje staat doe ik uiteraard mee, ga er ook zeker hard voor trainen:)

Goed bezig Alex.

Iam in ! :cool:

ondanks dat sm voor mij op een iets lager pitje staat doe ik uiteraard mee, ga er ook zeker hard voor trainen:)

Als je hier aan mee doet terwijl strongman op een laag pitje staat wordt het een deceptie vrind!!!

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 09:33 ----------

Thanks man!

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 09:34 ----------

Heb je er graag bij, dat weet je. Eerst onderdelen ownen boy!!!!

Ik sta er bij dit jaar koste wat kost. :cool: Het niveau van de deelnemers is hoog, maar ik draai de wedstrijd voor me zelf. En ik wil gewoon alle onderdelen kunnen doen.

komt goed alex;)

Lex. We hadden afgelopen zondag de 187,50 kg stone gewogen..

De weegschaal van ruben gaat maar tot 180 kg..

Na wat wikken en wegen, de bal op de weegschaal gekregen en dat ding sloeg helemaal uit, ruim over de 250 kg..

Dat betekend dus dat de stone minimaal 181 is. Dus die aannamen van 187,50 kg klopt dus wel.

Hij kan dus 181 kg wegen maar ook 190 kg. Dus opzoek naar een weegschaal die tot 200 + kan.

Mooi dat ie gewogen is. Leuk dat Ruben weer sceptisch is over het gewicht. Maar we hadden hem al berekend op 186-188kg. Uit ervaring weet ik hoeveel zo een bal weegt, kwa gevoel in je handen, en dat klopt wel. Enzo en ik zullen naar de 200kg stone toe moeten. Maar vergeet niet, in een wedstrijd wordt de dikke steen als laatst erop gelegd en is de pijp vaak al leeg...

Pcies dus we moeten een manier vinden om die pijp gevuld te houden !!! :cool: Ik zeg verplicht conditie training

Wie gaat er morgen beesten?

nice een 250kg stone :D

Ik moet nog zien, zit met veel schoolwerk..

Ik laat u wel iets weten sanca.

Mischien dat ik wel een keertje langskom trainen bij jullie, is dat mogelijk ? Wanneer ik iets sterker ben als nu :)

Er moet natuurlijk wel materiaal zijn waar ik me kan trainen.

ik ben er morgen

Terug
Naar boven