AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

Jongens komt het jullie uit om zaterdagmiddag rond 14:00 events te trainen.

Who's in: Enzo?, Lex?,...........

• Topic Starter Topic Starter
Indien er niemand zondag op de planning heeft staan en zaterdag niet kan trainen, kunnen we die afspraak maken!

Even iets anders m"anner: carnaval is aanstaande. Ik ben geen grote vierder, maar het lijkt me wel machtig mooi om met een grote groep gezette boys 1 dag dieper in het glas te kijken dan dat eigenlijk goed voor je is!

Is dit een leuk idee? Iemand een voorstel van stad, datum en tijdstip?

Indien er niemand zondag op de planning heeft staan en zaterdag niet kan trainen, kunnen we die afspraak maken!

Even iets anders m"anner: carnaval is aanstaande. Ik ben geen grote vierder, maar het lijkt me wel machtig mooi om met een grote groep gezette boys 1 dag dieper in het glas te kijken dan dat eigenlijk goed voor je is!

Is dit een leuk idee? Iemand een voorstel van stad, datum en tijdstip?

Daar ben ik eigenlijk ook wel voor in, hoewel ik niet meer onder de gezette boys val zou ik graag present willen zijn :D

Mooi Max, dat je tijdelijk een skinnie b*ch bent wil niet zeggen dat we je oude gedaante niet meer waarderen! We hebben je er graag bij :D

Zondagmiddag optocht in Heerlen en aan de zuip!!!!

Soms hebben we toch nog wat aan je! Klinkt als een goed plan!!! Wie deelt deze mening?

Ik kan me misschien regelen naar zaterdag maar 14u is epic laat, dat zou eventueel een spelbreker kunnen zijn :(

Het carnaval gedeelte (optocht kijken en verkleedpartijtjes) laat ik aan mij voorbij gaan... ergens in de avond zuipen stem ik voor in !

Lief zijn Janssen! heb 2 volle kaarten muppetzegels voor je!!! optocht begint om 11:00 uur daar zal ik dan ook niet zijn. Denk eerst nog even wat de buikspieren te trainen om ze vervolgens vanaf 14:00 uur af te gaan blussen

13:00, eerder kan ik helaas niet.

Oke, 13:00 uur afgesproken! Moet ik het snoepje ophalen?

Dat zou mooi zijn kerel, zie je rond 12:45 verschijnen?

Yup!

One Luv, tot morgen guys !!

Hallo sterke mensen,

ik ben van plan om deze week 2 verrijdbare loading-platforms te maken. Ik ben daarvoor op zoek naar degelijke wielletjes die ik er onder kan monteren (en behoorlijk gewicht kunnen dragen) en houten platen. Is er iemand die deze heeft liggen en aan ons kwijt wil, wij horen het graag. Wil er indien gewenst een gepaste vergoeding voor betalen!

Groet Alex

Laat Fausto de vandaal gewoon een winkelwagentje klauwen ?:P

Alex op schroothandels etc ook makkelijk te vinden zo'n industriele wieltjes, en zal je niet veel kosten.

zal idd verdomd stevig moeten zijn. Denk niet dat je dat zo moet kopen in de bouwmarkt. Ik zou gaan voor ijzeren wieltjes. Sloop lijkt me idd niet eens zo gek. Mss ook een raar idee maar wat denk je van een paar oude autowielen?

Terug
Naar boven