XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Ben van plan er 6-8 per platform onder te gaan zetten. Zo wordt de druk aardig verdeeld. De loading platforms worden 10 pallets op elkaar met plaatwerk er op en er tegen. Gaat dus zeker over de 300kg heen. Maar goed, pallets kan ik gratis krijgen en een houtwerk moet ik kopen, op maat maken en ijzerwerk om te verbinden aanschaffen. Dit is dus veruit de goedkoopste degelijke oplossing. Wel de zwaarste, haha.

Wielen van een auto? Dan zou ik met een as moeten gaan werken en dat ook weer aan iets aparts moeten bevestigen. Helaas gaat mijn technisch inzicht niet zo ver.

iig Thanks

gaat er iemand zondag trainen?

Ja!

Mooi Big Lexus, dan zie ik je zondag.

Vandaag een bijzonder goede dag voor strongman in Limburg!!

-Stuk over Sterkste Limbo in de regionale krant.
-Uitgebreid interview over strongman in Limburg/ Sterkste Limbo en mezelf voor het Limburgs Dagblad.
-Nieuwe training locatie gevonden!!!!! Binnenkort verhuizen we naar de locatie waar ook de vrije markt is. Zo blij om eindelijk onder goede omstandigheden te kunnen trainen!!!

Vaak zit het tegen en vraag ik me af of de moeite die ik doe loont. Zo een dag is een steuntje in de rug en maakt heel veel goed.

Congrats lex :)

veel jongeren(-18) daar bij SMTL nuth? ( die er komen trainen )

Wel veel jongeren maar weinig -18

-Uitgebreid interview over strongman in Limburg/ Sterkste Limbo en mezelf voor het Limburgs Dagblad.
-Nieuwe training locatie gevonden!!!!! Binnenkort verhuizen we naar de locatie waar ook de vrije markt is. Zo blij om eindelijk onder goede omstandigheden te kunnen trainen!!!

Vaak zit het tegen en vraag ik me af of de moeite die ik doe loont. Zo een dag is een steuntje in de rug en maakt heel veel goed.

Dat is geweldig nieuws!

Hier wil ik meer over horen. Vooral dat laatste punt. Of kun je daar nog niet openbaar over uitwijden?

Je stats vertellen natuurlijk wel veel over je strongman vermogen. Maar strongman kan ook je stats opbouwen. Je moet alleen niet te gretig zijn. Een yoke kun je ook tussen 100-200kg lopen, we hebben stones vanaf 70kg etc etc.

Je bent van harte welkom! Bovendien komen 2 jongens die regelmatig bij ons trainen ook uit jou buurt.

@ruben: valt niet veel over te vertellen. We verhuizen gewoon en kunnen daar trainen. Kunnen alleen op zondagen terecht. Dat is jammer, maar goed. Heb nu een uitstekende locatie gevonden. Wel zullen de trainingstijden veranderen. Vanaf 13:00 wrs.

Maar later meer...

haha idd, ik laat wel weten als ik een keer langs kom;)

in de limburger ? heb ik gemist dan :S

edit :
zie nu limburgs dagblad, wij krijgen dagblad de limburger

Laatst bewerkt:
Goed bezig Alex :thumbs:

Ik moet dit weekend jammer genoeg passen

Mooi dat we een nieuwe locatie hebben. Dat we alleen op Zondag kunnen trainen is voor mij uiteraard dodelijk.

Schwanzmeister, je hoeft toch niet elke zondag te werken of wel?

Nee ik hoef indd niet elk weekend te werken, gemiddeld 2-3 weekenden p/maand en als je er wel naar streeft om elke week events te trainen is dat wel een beetje vervelend.

Dat is idd een nadeel. Wilde ook 2 keer in de week de onderdelen integreren met gymlifts. Maar goed, verder staan er alleen maar voordelen tegenover. Liever 1 fatsoenlijke strongmantraining in de week dan 2 keer onderdelen niet fatsoenlijk kunnen doen.

Ja, maar voor mij betekent dat dat ik maximaal 2 keer p/maand onderdelen kan trainen.

Terug
Naar boven