MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
in de limburger ? heb ik gemist dan :S

edit :
zie nu limburgs dagblad, wij krijgen dagblad de limburger

vandaag stond een klein stukje in de limburger pagina B11. Ging over de aankondiging sterkste limburger en NK loglift. Komende vrijdag staat het grote interview er in.

Waren journalisten van de Limburger trouwens. Weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij zitten de Limburger en Limburgs dagblad in het zelfde gebouw met dezelfde journalisten iig. Daarnaast staat ie in de Parkstad editie

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 20:21 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 20:22 ----------

Ja, maar voor mij betekent dat dat ik maximaal 2 keer p/maand onderdelen kan trainen.

Zoals ik het al zei, het is een nadeel. Ik probeer het voor iedereen goed te doen, maar dat kan niet altijd.

Laatst bewerkt:
ja man dat is zo leuk dat jij na een half jaar al weer wat anders doet... :trollface:

Gefeliciteerd Alex!

Dank je Gijs, ben er erg blij mee! We hebben nu de ruimte, omstandigheden en ondergrond om hele runs te kunnen maken. Iets wat op een bepaald niveau natuurlijk wel noodzakelijk is om uit te kunnen oefenen. Daarnaast is de ruimte ook een stuk motiverender om te trainen. We kunnen namelijk de onderdelen uitstallen zonder dat we ze hoeven te verplaatsen of op te bouwen. De stal begon erg klein te worden.

aha;) ik zou graag willen komen als mijn stats nog wat beter zijn, alleen is wel stuk van me vandaan, woon in Helden tussen roermond/venlo

Hey, ik kom uit venlo.. mischien kunnen we een keer samen gaan?

Vind wel vet dat de krachtsport in onze provincie weer een succes behaald heeft.

Alex nu ik een grap met je vriend mo heb uitgehaald ben ik nog wel welkom toch?

Valt en staat met je training attitude. Iedereen is welkom tenzij tegendeel bewezen is. Dus ik zie je wel langs komen!

Hey, ik kom uit venlo.. mischien kunnen we een keer samen gaan?

Vind wel vet dat de krachtsport in onze provincie weer een succes behaald heeft.

Alex nu ik een grap met je vriend mo heb uitgehaald ben ik nog wel welkom toch?

zou idd ideaal zijn;) , neem aan dat jij een auto hebt?:p

Valt en staat met je training attitude. Iedereen is welkom tenzij tegendeel bewezen is. Dus ik zie je wel langs komen!

Allright! Cool man! Zal je op de hoogte stellen wanneer ik van plan ben te komen. Bedankt.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 13:40 ----------

zou idd ideaal zijn;) , neem aan dat jij een auto hebt?:p
Nee helaas geen Eige auto wel rijbewijs maar mischien kan ik mijn broers auto lenen voir die dag en anders met openbaar vervoer...

Op het werk kunnen regelen dat als ik moet werken in het weekend, ik pas het s'middags hoef te beginnen. Kan zo, 1 weekend uitgezonderd, mooi alle weekenden events trainen tot aan de Limburger. Pfff weer een last van mijn schouders.

Wanneer verhuizen ? :cool:

Mannen, onze Chris heeft een locatie weten te regelen waar wij vrachtwagen kunnen trekken. Hij heeft daarvoor data nodig en met hoeveel man we aanwezig kunnen zijn. Denk hier eens over na en laat wat weten!

Is het mogelijk om hier een aantal data te noemen, dan kan ik aangeven of ik moet werken of niet. Ik wil zowiezo van de partij zijn.

blijft het wel in dezelfde omgeving de trainingslocatie??
wil graag een keer langskomen alleen weet nog niet hoe ik daar kan komen

Sweet :D Ik wil sowieso meedoen aan de truckpulltrainingen maar ga er geen data op vastplakken, valt misschien te combineren met onze zondagse eventstrainingen :dunno:

Terug
Naar boven