Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

Je kunt best nog wat doen hoor Alex. Lekker laadraces doen enzo. Een week rust is toch zat.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt best nog wat doen hoor Alex. Lekker laadraces doen enzo. Een week rust is toch zat.

Het is de donderdag voor het NK snoepie!

Ben vandaag naar de stal gegaan en ik miste een heleboel strijders! Zeker met de balletjes in de zon liggen bij het zwembad!? Daarentegen heb ik wel drie Belgische strijders aan het werk gezien! Misschien was dat em wel! Ze wisten dat Sanca hun af zou troeven.... Poor bastards!!!

Sanca owns all.

Het was inderdaad vrij stil vandaag:) Toch was het leuk trainen met the belgian army:D thnx again voor dan toch te komen ondanks dat je zelf niet traint alex!:D

volgende week ben ik er weer bij lex ! xxx

Het is de donderdag voor het NK snoepie!

Ben vandaag naar de stal gegaan en ik miste een heleboel strijders! Zeker met de balletjes in de zon liggen bij het zwembad!? Daarentegen heb ik wel drie Belgische strijders aan het werk gezien! Misschien was dat em wel! Ze wisten dat Sanca hun af zou troeven.... Poor bastards!!!

Mwuhahahaha, I wish :roflol:!!!

Ik moet toegeven dat vooral Domie het vandaag enorm goed heeft gedaan, die jongen is goed aan't groeien!

Ik kom a.s. donderdag ook even trainen.. ik neem dan ook wel die schijven mee Alex.

Gezellig Matthieu! Dan zie ik je donderdag!

Tot donderdag Guys!! :cool:

ik ben er ook weer donderdag, vind het echt super daar te trainen

Alex, hoeveel kg aan schijven heb je liggen daar in de stal??

• Topic Starter Topic Starter
als mathieu de schijven meeneemt dan ligt er een mooi deadlift pr voor je klaar!

Haha, we zullen zien. Ben je al een beetje klaar voor zondag beest?

Ik kom iig met het meisje om je naar de 1e plek te brullen! WROAOOOAAAAARRRR!!!!!

Zelfde aanhang als voor heen ;).. GO LEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

effe een "Body Count" wie gaat er morgen allemaal naar het NK. ikke met michelle en maurice hellebrand zowiezo we zijn om 10.00 uur bij haefland-sport

sinds er geen plek meer vrij is ga ik met de trein, 3:30 reistijd gaat echt te ver (in totaal dus 7 uur reizen op 1 dag) maar ik heb het ervoor over...

Iemand vanavond?

nope, ik niet Matthieu. Wellicht weer volgende week.

Terug
Naar boven