XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

ik kom ook niet...was van plan wel te komen maar mn rug is nog niet hersteld van rackpulls dinsdag...

• Topic Starter Topic Starter
Stalrecords

Vanaf komende week is het mogelijk om stal records te maken en een plaatsje te verdienen op het door Maurice en ik gemaakte prachtige record bord! Natuurlijk zijn er 1001 soorten PR’s mogelijk. Vandaar dat er besloten is de volgende, meest gangbare, onderdelen op dit bord te plaatsen:

Loglift for max<O:p</O:p
Loglift for reps 100kg (1min)<O:p</O:p
Loglift for reps 120kg (1min)<O:p</O:p
Loglift medley (3*boom 100-120-140)<O:p</O:p
Axle overhead max<O:p</O:p
One hand dumbbell 70kg for reps (1min)<O:p</O:p
Farmerswalk 110kg (keerpunt 10 mtr)<O:p</O:p
Farmerswalk 135kg (keerpunt 10mtr)<O:p</O:p
Farmershold 110kg<O:p</O:p
Wheelflip 360kg 8flips<O:p</O:p
Wheelflip 420kg 8flips<O:p</O:p
Deadlift max<O:p</O:p
Deadlift max 18inch<O:p</O:p
Yoke 300kg (10 meter heen/ 10 terug)
Yoke 380kg (10 meter heen/ 10 terug)
Heavy Loading: 3 assen, biervat 90kg, Stone 90kgop 110cm, afstand 5 meter
Stones run: nader te bepalen in toekomst
<O:p</O:p
Op dit bord komen alleen records gezet in en om de schuur met eigen spullen! Gebruik dit als motivatie om te groeien, ik weet dat nog niet ieder onderdeel realistisch is voor eenieder! Mis ik nog iets?
<O:p</O:p
Groet Alex

Laatst bewerkt:
Hoop dat dat allemaal op het bord past. Lijstje is verder wel compleet denk ik.

Nice !

dus ieders pr of de stal pr? want dan komt er behoorlijk vaak a.moonen te staan denk ik:P

Ach ik zal eens langskomen dan om die A. Moonen het vuur aan de schenen te leggen!

Ok gijs (A). Ik denk dat Swansche ook wel eens een paar leuke dinge op dat bord kan zette !!..

alex doet goeie dingen hier...keep motivating 'em....ik hoop ooit een keertje bij jullie te mogen komen trainen!..als ook ooit es in de buurt ga zijn:P..tis echt shitty dat die shit zo ver is

Laatst bewerkt:
Iedereen is welkom! En ja Gijs, je kan me zeker motiveren!!!!

Ik ga die 420kg wheelflip maar s neerzetten binnenkort ;)

die loading ga ik proberen donderdag:)

Hehe een records lijstje, mooi idee :D

wordt er toevallig ook wel eens op dinsdag of zo getraind?

volgens mij normaal gesproken niet maar misschien op afspraak? bel alex zou ik zeggen of mail hem (a.moonen@hotmail.com)

alexmoonen@hotmail.com

In principe wordt er op donderdag en zondag getrained. Wil een groepje langskomen dan kan er een uitzondering gemaakt worden. Maar dan mail even voor een afspraak!

Jongens het is zover, het score bord hangt op! Nu nog die stal PR's! Wie is er donderdag om er een aantal neer te zetten? Ik zelf zal niet aanwezig zijn. Dus laat even weten of je komt!

Alex

I'm in

im not.... ff rusten tot en met krachtsporters (met pijn in mn hart, dat absoluut maar ik heb wat kleine pijntjes dus rust is beter)

na ksp ben ik er weer wekelijks;)

och mijn fout... zit met mijn gedachte bij een andere dag... Ben er volgende week pas bij ;)

Terug
Naar boven