Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
och mijn fout... zit met mijn gedachte bij een andere dag... Ben er volgende week pas bij ;)

Jammer voor je! Was de enige reële kans om op de score lijst te komen (de meeste events zijn nog leeg);)

Ik zie jullie volgende week weer. ben vrijdagochtend naar Polen!!!

Groet lex

veel succes in polen baas!

Beest, succes zaterdag! Maak er wat van! Zal voor je duimen!

Kus

edit alex ben je er nog?
krachtsporters gaat blijkbaar niet door dus is er morgen toch training?

groetjes dominique

Beest, succes zaterdag! Maak er wat van! Zal voor je duimen!

Kus

Thanks mate!

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

edit alex ben je er nog?
krachtsporters gaat blijkbaar niet door dus is er morgen toch training?

groetjes dominique

Ik weet dat er niet veel zijn. Enzo en fausto of Jef misschien. neem even contact met hun op!

Ik kom vandaag niet en zondag ook niet wrs.

Misschien later weer, maar door omstandigheden even niet.

Alex ik wenst je succes voor komend weekend!

Guys
Ik kan vanavond niet komen vanwege late dienst.Maar is er zondag wel een training?

Alex ik wenst je succes voor komend weekend!

Guys
Ik kan vanavond niet komen vanwege late dienst.Maar is er zondag wel een training?

Thanks Jeff,

natuurlijk is er training. Ik zal er alleen niet bij zijn. betekend dat jullie het zelf even moeten overleggen.

Groet Alex

Suc6 LEx !!..

(K)

Verdorie ben ik twee trainingen niet gweest, hoor ik dat er m.u.v. dominique niemand is komen trainen! Dat kan natuurlijk niet. Ook vandaag hebben we in kleine getalen keihard geknald! We hadden de eer Teun Moors voor het eerst te mogen begroeten. Daarnaast zijn er ook weer mooie (maar voor verbeterering vatbaar) PR's gezet: Lichte tyre 30.65 sec. 8 flips, OHD 9 reps en een 116,5 op de log:D

en Fausto... heb gehoord dat je weer bij een ander aan het oorlelletje aan het zabbelen bent! Dat gaat toch niet ten koste van onze relatie he maat?:(

En dominique janssen, heb je na je boom pr maar vakantie genomen?

Ik hoop dat er zondag weer net zo hard getraind gaat worden maar dan met meer man!

p.s. mijn gsm is in polen achtergebleven. Ben dus nu even voor korte tijd niet bereikbaar:(

Groet Alex

Ik moest arbeiten gisteren, zondag ben ik er weer bij.

Mooi dat er weer PR's gezet zijn. Wel is het indd jammerlijk dat het geregeld voorkomt dat er slechts enkele aanwezig zijn op de door "ons" vastgestelde trainingsdagen.

Mijn mening is dat dit ook komt doordat eerder gemaakt afspraken verwaterd zijn. In opzet was het de bedoeling dat je vooraf aangeeft of je komt en dat we samen vanuit 1 punt naar de schuur vertrekken en niet allemaal op eigen "houtje". Zodoende weten we ook wie er komen en voorkom je dat je er uiteindelijk alleen voor staat , wat uiteraard niet de intentie is .

Oh ja, zondag smerig knallen. Moeten genoeg mensen komen want ben bang dat ik van de grond getrokken moet gaan worden.

hoho wat lees ik nou
zijn de limbo's aan het versloffen!

Helaas sommigen wel!

LEx onze relatie is onbreekbaar (A) Mja idd deze chick is wel zeer zeer sexy !!! Zondag ben ik daar I PROMIS!!!

(L):cool:

Haha, mooi piccolo!

Ik zal er de komende tijd in ieder geval er niet vaak zijn.. Mede vanwege enorme drukte in privé sfeer (bruiloft broer). Eind augustus kan ik weer een beetje op adem komen en probeer ik weer wat vaker te komen!

Terug
Naar boven