AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

met alle respect roger, ik heb je zien viking pressen en ik denk dat een 90kg lege log zwaar is... maar doe je ding man :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Roger: zie het als extra motivatie om de loglift te proberen. Maar prostaatstoter heeft wel gelijk. 90kg is pittig om mee te beginnen. Tyreflip kunnen we ook gewoon samen doen, geen probleem. 2 man aan de zijkant om mee te tillen. Zo leert iedereen het. En we moeten het natuurlijk wel blijven oefenen.

ritchie heeft btw maandag geen examen hoor ik net, dinsdag wel maar kans is groot dat ie erbij is zondag :)

Mannen , misschien verkijk ik me er idd. wel op. maar proberen het is het minste wat ik kan doen. En zo niet weet ik dat ik het verkeerd ingeschat heb... :eek:

• #1.005
Roger, ik zeg ook niet dat het niet lukt! Proberen moet je het zeker. En dat gaan we ook doen!

2 runs maar Alex op de truckpull? 1 opw en 1 volle bak dan? Zou ik in ieder geval gaan doen voor smvnl.

Jullie baan is 30m he, dan is het wellicht wel goed ja als je echt vol gaat.

• #1.008
Onze baan is effectief 20 meter op de truckpull. Bij de training die ik zondag wil gaan doen is 2 pittige runs voldoende. Staan veel onderdelen op het programma. Wil ik alles goed kunnen doen moet ik niet te veel geven op de eerste onderdelen. Ik doe ook trainingen waar ik meer specificeer. Heb een yoke, tyre en farmers dag en een truckpull, loglift en stones dag. Maar dan flink veel sets. Dit wissel ik een beetje af.

Fysio zegt dat events voorlopig nog een no go is, ik houd het in beraad

Roger Take that rvs stupid log ! press it, eat it, shit on it sleep with it ore **** it ! Its the only way to press it !! Keep log lifting !!! RRRR :cool:

jow ninjapower, waar was je vandaag?

Ik denk dat Alex het niet zo fijn vindt als mensen op zijn log gaan zitten schijten?

@ Ruben ! Zit momenteel in verbouwing / verhuizing dus nog 2 weken klussen en verhuizen !! en dan gaan we weer 4 x per week knalle !!

@ Woopy ssst !

• #1.014
Beginpost aangepast! Misschien nog een leuk en nuttig om door te lezen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 23:16 ----------

Roger Take that rvs stupid log ! press it, eat it, shit on it sleep with it ore **** it ! Its the only way to press it !! Keep log lifting !!! RRRR :cool:

Kan ik deze uitspraak in het Delfts-blauw op een tegeltje krijgen?

Jongens hoe graag ikzelf ook wil, ik kan komende zondag ****ing geen events trainen. Op het thuisfront een aantal prioriteiten waar ik onder geen enkel beding uitkom, sorry mates.

• #1.016
Hallo Jungs,

nogmaals het verzoek om oude loemelen mee te nemen. De stone doekjes zijn zo goed als op en heb al mijn oude loemelen er aan verbruikt. Anders moeten we allemaal onze handen afvegen aan... :D

Was aan het denken om een soort hars / wd 40 bak te maken. Hier kan dan al het plakspul en toebehoren in. Dit voorkomt dat van alles en nog wat als een stickertje aan voelt. Wie heeft een oude krat / mand die niet meer gebruikt wordt en bij ons een 2e leven ingeblazen krijgt?

Daarnaast nog 300kg aan rubber coated gewichthefschijven + stang (helaas geen oly) voor de stichting erbij. Weet niet hoeveel er nu aan schijven is, maar het is behoorlijk.

Tot zondag, bad to the bone!!!

das hat ihr gut gemacht herr obensturmbahnfuhrer:) ich musste mal sehen fur eine kratte, vielleicht habe ich einer am boden stehen aber davon bin ich nicht gans siecher...

sehen uns morgen, mittgleider!

• #1.018
Ik vind je Frans toch wel beter domie! Enzo is on a roll op de kwali en Teuntje heeft helaas af moeten zeggen wegens een buik-blessure

Zal ook eens kijken voor een krat hier thuis, hou ons op de hoogte ivm Enzo!

• #1.020
Als ik het goed begrijp staat Enzo 6e met het laatste onderdeel stones nog te gaan. Dat is natuurlijk al een prestatie op zich. En lijkt kwalificatie moeilijk, maar bij die eerste 6 zitten wel al 2 geplaatste personen. M.a.w. 2 plaatsen omhoog op stones en we hebben 2 limbo's in de finale.

Maar goed, dit is puur giswerk. Ik weet de punten niet en mijn bron zou in alle opwinding wel eens niet nauwkeurig kunnen zijn.

Maar wat ik weet:

4hh met 110 log
5hh met 270 dl
Truckpull 29 sec
en een redelijke laadrace

Terug
Naar boven