Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Net bericht van Enzo dat stones niet goed gegaan zijn. Jammer maar hij nheeft volgens mij een visite kaartje afgegeven. Holland, watch yourself, the Limbo's are coming ;)

Aah, idd jammer, maar hij mag zeker trots zijn om zo goed mee te draaien met de rest van de potentiële finalekanshebbers.

Volgend jaar gaat ie zich wel kwalificeren, dat zit er zeker in.

• #1.023
Enzo 8ste van 15 geworden

Toch erg netjes.

Netjes , hij is nog jong en nu al zo'n prestatie, nog een paar jaar erbij en hij kan meedraaien in de top van nederland.

Netjes van Enzo !!! Wel jammer van Teun, hopelijk is hij er snel weer bovenop

Ikzelf ga moeten passen voor morgen, kuit vraagt nog teveel herstel :sad:

Heel sterk Enzo.. vooral je log en je deadlift waren impressive om te zien... mooie oerkracht laten zien. Nu nog even die 2-traps techniek aanleren voor de 1.80m op stones en je gaat volgend jaar een serieuze bedreiging worden voor de toppers!

hey boys

phew wat een dag laten we daar eerst over beginnen lekker warm,en 2 handtekeningen mogen uitdelen haha YES.

eerste onderdeel boom herhalingen

110kg 4x 5de uit de baan damn jammer

2de onderdeel verhuiswagen trekken

eric ging eerst en toen kwamen ze tot de conclusie dat die te licht was met touw dus werd het zonder touw gedaan voormij YES

29 seconde was een 6de tijd meen ik

daarna was het 270 kg deadlift herhalingen wou er 5 voor alex is me ook gelukt wel voor moeten vechten gelijk met gijs en ronnie stob

toen laad race ging epic snel moest tegen gij kon aardig mee gijs had 1:06 meen ik en ik 1:13 dus hij niet slecht

en ik ging met een te goed gevoel de stones in zenuwen + plaats waar ik stond wat ik kon halen werd me iets teveel na 3x 110 op eerste hoogte wat way over de 1,75 was niet te halen besloten om te stoppen pijp was leeg en kreeg hem 1x terug op de bulles.. Heel jammer maar goed wijze les hoger trainen... teveel punten verloren waardoor 8ste

wel nog een paar jongens uitgevallen die achter me stonden maar ook 2 voor me simon en destrey.. ben een hele mooie ervaring rijker
dikke kus ENZO :D Zoals gijs zegt THE GIFT

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 21:15 ----------

Thx Frank deadlift was ind nice niet verwacht ging lekker.. boom had ik op die 5 de gehoopt maarja...

en die techniek ga ik zeker aan werken.. en aan de Pannenkoeken haha

netjes gedaan kerel! Heel mooie wedstrijd gedraaid!

Binnenkort gaan we samen knallen in onze thuisbasis op de stones en dan maken we de eerste verhoging gewoon 1m80, zodat je daar op kan oefenen. Moet te doen zijn, verhoging is aan de onderkant wel op te hogen met bakstenen of met hout.

haha of gewoon plankje erop lieverd... moeten alle hoogtes wat hoger balken 10 bij 10 erop schroeven klaar beter hoger trainen dan lager.. maar dat zien we dan wel is niet alleen de hoogtes ook mentaal maar wordt aan gewerkt

Je bent erg impressive maar ik deed nog wel een repje meer op de log en dl he. Rustig aan jij! Over een jaar zal het moeilijk zijn om je te verslaan. En was leuk laadrace tegen je te doen. Ik wilde natuurlijk niet verliezen van zo'n jonkie!

bedankt alex voor de paar tips vandaag, vond het super! komen zeker vaker

• #1.033
Bart en Aron, vond het super dat jullie de trip ondernomen hebben en ben blij dat het niet voor niets is geweest. Met wat investeren op de onderdelen en een paar kg zwaarder zijn er krachtige dingen mogelijk, zie zeer zeker potentie. Tot de volgende keer!

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 18:13 ----------

ATTENTIE:

volgende week is niet op zondag training maar op maandag (2e pinksterdag). Aanvang gewoon 12:00. Ikzelf ben niet aanwezig. Dus meteen de vraag extra aandacht te besteden aan mijn baby ;)

Het zondags doen Teun en ik mee aan het sterkste team van NL. Daar kunnen we natuurlijk wat support gebruiken. Dus ben je vrij en weet je echt niet wat je moet doen...

Sorry dat ik er niet ben geraakt. Moest gisteren naar een trouwfeest dat nogal was uitgelopen. Volgende week ga ik nog eens proberen te komen. :o

Bedankt Alex en tot de volgende keer in ieder geval !

Het was weer een mooie training en het voelde alweer wat vertrouwder aan. Helaas voelde ik me niet 100% , maar toch weer vooruitgang vooral met de stones, 1e bezoek was 105kg op het laagste plateau en nu als ik meer hars had het hoogste plateau , volgende keer het hoogste plateau met 105kg nog eens proberen , en daarna eens een stone zwaarder proberen , wel nog even hars halen. Alleen ****ed up dat die log niet lukte :lifter:, weer een streven erbij..

[Link niet meer beschikbaar]

Nieuwe blog alex

• #1.038
Zondag 3 Juni is er de frikandellenrace op de vrijemarkt. Ik verwacht dat alle sterke mannen deelnemen aan deze wedstrijd! AAHHHOOOEEEEEEEE

Ikzelf ben er niet omdat ik een demo heb die dag. Mede dankzij mijn afwezigheid verwacht ik dat we alle titels winnen bij deze titanenstrijd!

Haha, misschien kan ik idd mijn verjaardag spenderen aan zoveel mogelijk frikandellen in mijn mond steken!

bah dan kan ik niet :( ik wil frikandellen eten

Terug
Naar boven