hey boys
phew wat een dag laten we daar eerst over beginnen lekker warm,en 2 handtekeningen mogen uitdelen haha YES.
eerste onderdeel boom herhalingen
110kg 4x 5de uit de baan damn jammer
2de onderdeel verhuiswagen trekken
eric ging eerst en toen kwamen ze tot de conclusie dat die te licht was met touw dus werd het zonder touw gedaan voormij YES
29 seconde was een 6de tijd meen ik
daarna was het 270 kg deadlift herhalingen wou er 5 voor alex is me ook gelukt wel voor moeten vechten gelijk met gijs en ronnie stob
toen laad race ging epic snel moest tegen gij kon aardig mee gijs had 1:06 meen ik en ik 1:13 dus hij niet slecht
en ik ging met een te goed gevoel de stones in zenuwen + plaats waar ik stond wat ik kon halen werd me iets teveel na 3x 110 op eerste hoogte wat way over de 1,75 was niet te halen besloten om te stoppen pijp was leeg en kreeg hem 1x terug op de bulles.. Heel jammer maar goed wijze les hoger trainen... teveel punten verloren waardoor 8ste
wel nog een paar jongens uitgevallen die achter me stonden maar ook 2 voor me simon en destrey.. ben een hele mooie ervaring rijker
dikke kus ENZO

Zoals gijs zegt THE GIFT
---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 21:15 ----------
Thx Frank deadlift was ind nice niet verwacht ging lekker.. boom had ik op die 5 de gehoopt maarja...
en die techniek ga ik zeker aan werken.. en aan de Pannenkoeken haha