XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

Tof man, leuk filmpje!

@Schwanzen: Tot volgende week knapperd!

alex, als het okay is komen bart en ik zondag meetrainen ?

idd zou tof zijn;) als het mogelijk is

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk jongens! Ik zal jullie om 12:00 uur opwachten bij de ingang van de vrije markt (Boschstraat 23 in Brunssum)

Wie is er voor de rest van de partij? Ik zou graag de volgende onderdelen trainen:

Truckpull (sled+tyre) 2 runs
Loglift sets van 3
Tyreflip (opwarmen + 2 runs)
Farmers (2 runs 110 en 130 voor 50 meter)
Yoke (3 runs)
Stones (reps)

Hebben anderen wensen dan kunnen we uiteraard dit programma aanpassen!

Aanwezig:
-Alex
-Bart
-Aron

Laatst bewerkt:
Mooi, zeg maar Aron ;) van mij heb je laatst toen een facebook msg voorbij zien vliegen over die rubberen tegels

Komt goed Aron ;)

Ik ben present... 12.00 uur stipt...

i'll be there, zal alleen eerder moeten gaan i.v.m. werk.

Not sure, gaat er van afhangen hoe het op't einde van de week met mn kuit gesteld is

Ik denk dat ik ook nog eens langskom! :)

in, al wil ik wel meer op speed en techniek trainen dan heavy gaan en vrijdag ga ik nog heavy back trainen ivm laatste training @ bigg... maar ik ben wel van plan te komen :)

Iemand die ik wellicht op moet pikken ? Ik kom vanuit Venlo

Natuurlijk jongens! Ik zal jullie om 12:00 uur opwachten bij de ingang van de vrije markt (Boschstraat 23 in Brunssum)

Wie is er voor de rest van de partij? Ik zou graag de volgende onderdelen trainen:

Truckpull (sled+tyre) 2 runs
Loglift sets van 3
Tyreflip (opwarmen + 2 runs)
Farmers (2 runs 110 en 130 voor 50 meter)
Yoke (3 runs)
Stones (reps)

Hebben anderen wensen dan kunnen we uiteraard dit programma aanpassen!

Aanwezig:
-Alex
-Bart
-Aron
-Roger
-Schwanzen
-Joris
-DomieSupreme
-Sanca

Nette groep, Teun en Enzo zijn de dag ervoor naar de kwali, dus had niet zoveel verwacht. Mooi!

je vergeet yannick ;)

tot zondag heren:D

Aanwezig:
-Alex
-Bart
-Aron
-Domie
-Sanca
-Schwanzen
-Joris
-Yannick (excusez moi)
-Roger

ritchie komt misschien mee, hij heeft examens maar als hij het red komt ie mee:)

betreffende het programma, er zijn denk ik een hoop mensen die nog geen log lift kunnen doen omdat ze de 90kg log nog niet kunnen pressen (bart, aron, joris, yannick, roger)... nu heb ik op sterkste man van vlaanderen te maken met de viking press, en gezien dat deze leeg gepressed kan worden door iedereen is het wellicht een idee om de viking press te pakken wanneer jij samen met de sterkere broeders op de overhead (sanca, maurice) de logpress doet? Hetzelfde geld (wellicht in mindere mate) voor de tireflip, misschien een idee om een deadlift of iets dergelijks voor de meer beginnende broeder daar te laten doen? niet voor mij overigens, want ik wil graag tireflip meedoen. voor de rest ziet het programma er prima uit in mijn ogen:)

We zien wel prostaatstoter, wil de loglift iig wel proberen. :) en misschien zou ik je nog wel eens kunnen verbazen...:rolleyes:

Terug
Naar boven